-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви (Ділюент Diatro Dil-DIFF, Очищуючий розчин Diatro Cleaner, Лізуючий реагент Diatro Lyse-DIFF з апаратним ключем, Контроль гематологічний Diacon 3 норма, Сечові смужки 10, Контроль аналізу сечі, АЧТЧ, рідкий Dia-PTT LIQUID, Протромбіновий час, рідкий Dia-PT LIQUID, Кювети Coag D, Набір реактивів “Гемоглобін”, Набір реактивів “Сечовина-У”, Набір реактивів “Креатинін”, Набір реактивів “Глюкоза Ф”, ПСА-БЕСТ Набір реагентів для кількісного імуноферментного визначення простат-специфічного антигену, RPR Carbon 500 (антикардіоліпіновий тест))
Завершена
282 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 410.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 410.00 UAH
Номер:
db091f5245b14365902f0d12c36f5095
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-08-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
08.07.2024 16:58 - 30.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2024 №64-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.07.2024 №64-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2024-06-19-002142-a, 19.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Ярмоленко Тетяни Володимирівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Томашпільська центральна районна лікарня» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 19 червня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Ярмоленко Тетяни Володимирівни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01 липня 2024 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 08 липня 2024 року №35/2024 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 11 липня 2024 року через електронну систему закупівель.
Згідно із абзацами першим та п’ятим пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178, зокрема відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому пункту 28 Постанови №1178.
Так, в абзаці восьмому пункту 28 Постанови №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Постанови №1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Згідно з абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178.
За результатами моніторингу установлено, що в додатку №2 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених в пункті 47 Постанови №1178.
Пунктом 14 додатку №2 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідки в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю, за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому пункті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Водночас, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Постанови №1178 внесені зміни, а саме виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178.
Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
15.07.2024 16:43 - 30.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2024 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня,
КНП «Томашпільська центральна районна лікарня», як замовник по закупівлі: «Лабораторні реактиви (Ділюент Diatro Dil-DIFF, Очищуючий розчин Diatro Cleaner, Лізуючий реагент Diatro Lyse-DIFF з апаратним ключем, Контроль гематологічний Diacon 3 норма, Сечові смужки 10, Контроль аналізу сечі, АЧТЧ, рідкий Dia-PTT LIQUID, Протромбіновий час, рідкий Dia-PT LIQUID, Кювети Coag D, Набір реактивів “Гемоглобін”, Набір реактивів “Сечовина-У”, Набір реактивів “Креатинін”, Набір реактивів “Глюкоза Ф”, ПСА-БЕСТ Набір реагентів для кількісного імуноферментного визначення простат-специфічного антигену, RPR Carbon 500 (антикардіоліпіновий тест))» за кодом ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні у порядку процедури відкритих торгів із особливостями за ідентифікатором № UA-2024-06-19-002142-a на виконання висновку по результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-19-002142-a від 15 липня 2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» якої встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне:
1. Замовником взято до уваги, що за результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Ярмоленко Тетяни Володимирівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
2. Замовником опрацьовано випадок, що визначений в моніторингу про результати відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178, а саме установлено, що в додатку №2 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених в пункті 47 Постанови №1178. Пунктом 14 додатку №2 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідки в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю, за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/ або відшкодування збитків, протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому пункті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Водночас, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Постанови №1178 внесені зміни, а саме виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178.
На підставі цього, Замовник керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та здійснено попереджень про відповідальність для працівників, що задіяні у сфері проведення публічних закупівель. Також проведено заходи із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, та заплановані проходження додаткових навчань у цій сфері для уповноважених осіб. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимог пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Також Замовником здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, шляхом притягненням до відповідальності службових осіб, якими допущено невідповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 в частині пункту 28 Постанови №1178
Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку від 15 липня 2024 здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів.
На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що так як Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до висновку.
Дата публікації звіту:
17.07.2024 14:02
Запити/Пояснення
Номер:
dc76bae77c3641508154c232bc7cbd41
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2024 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі лабораторних реактивів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-19-002142-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5d01e8a9e3754918b6e30e2f0abd5762
Назва:
Щодо надання пояснення Замовником по UA-2024-06-19-002142-a:
Дата опублікування:
11.07.2024 12:51
Опис:
Щодо надання пояснення Замовником по UA-2024-06-19-002142-a:
КНП "Томашпільська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
19 червня 2024 року замовником було оголошено закупівлю «Лабораторні реактиви (Ділюент Diatro Dil-DIFF, Очищуючий розчин Diatro Cleaner, Лізуючий реагент Diatro Lyse-DIFF з апаратним ключем, Контроль гематологічний Diacon 3 норма, Сечові смужки 10, Контроль аналізу сечі, АЧТЧ, рідкий Dia-PTT LIQUID, Протромбіновий час, рідкий Dia-PT LIQUID, Кювети Coag D, Набір реактивів “Гемоглобін”, Набір реактивів “Сечовина-У”, Набір реактивів “Креатинін”, Набір реактивів “Глюкоза Ф”, ПСА-БЕСТ Набір реагентів для кількісного імуноферментного визначення простат-специфічного антигену, RPR Carbon 500 (антикардіоліпіновий тест))» за кодом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» у порядку відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2024-06-19-002142-a) із врахуванням вимог постанови Закону України «Про публічні закупівлі».
Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення документації для проведення відкритих торгів із особливостями та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, що виконувалось Замовником на всіх стадіях закупівлі
Технічне завдання і умови закупівлі встановили вимоги в Додатку №3 до Тендерної документації відкритих торгів із особливостями для закупівлі «Лабораторні реактиви (Ділюент Diatro Dil-DIFF, Очищуючий розчин Diatro Cleaner, Лізуючий реагент Diatro Lyse-DIFF з апаратним ключем, Контроль гематологічний Diacon 3 норма, Сечові смужки 10, Контроль аналізу сечі, АЧТЧ, рідкий Dia-PTT LIQUID, Протромбіновий час, рідкий Dia-PT LIQUID, Кювети Coag D, Набір реактивів “Гемоглобін”, Набір реактивів “Сечовина-У”, Набір реактивів “Креатинін”, Набір реактивів “Глюкоза Ф”, ПСА-БЕСТ Набір реагентів для кількісного імуноферментного визначення простат-специфічного антигену, RPR Carbon 500 (антикардіоліпіновий тест))», місце поставки товарів: за місцезнаходженням Замовник, а саме: 24200, Україна , Вінницька обл., Томашпіль, вул. Ігоря Гаврилюка,133, на період на 2024 рік, згідно спланованих потреб Замовника у сфері витрат для здійснення діяльності із загальної медичної практики (КВЕД 86.21) та підставі витрати у минулих років із врахуванням планової діяльності 2024 року.
01 липня 2024 року автоматична електронна система Прозорро відкрила пропозиції у встановлені терміни, найкраща цінова пропозиції: від ФОП Ярмоленко Тетяна Володимирівна (код ЄДРПОУ 2343309824), із яким було укладено договір від 08 липня 2024 року за результатами закупівлі, після здійснення перевірки його документів на відповідність вимогу документації, Постанови та Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби по моніторингу процедури закупівлі за кодом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-19-002142-a):
Питання номер №1 моніторингу:
«1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», КНП "Томашпільська центральна районна лікарня» (код ЄДРПОУ 36331552 ; адреса: : 24200, Україна , Вінницька обл., Томашпіль, вул. Ігоря Гаврилюка,133) інформував про проведення процедури відкритих торгів із особливостями за предметом коду ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, що опублікована на електронному майданчику за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-19-002142-a, яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника із розміром фінансового призначення за фінансовим планом або очікувана вартість закупівлі товару: 282 000,00 грн (двісті вісімдесят дві тисячі гривень 00 коп) урахуванням ПДВ. та із врахуванням інформації ринку таких товарів у сфері медицини, та встановив наступні вимоги:
1) Умови поставки: по заявці Замовника один чи декілька разів на місяць;
2) Термін поставки: після підписання договору, на протязі 2024 р.;
3) Місце поставки: 24200, Україна , Вінницька обл., Томашпіль, вул. Ігоря Гаврилюка,133;
4) Вимоги до транспортування: витрати по доставці товару несе переможець Закупівлі.
5) Вимоги щодо лікарських засобів: Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим в технічній специфікації (технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі), наведеній у таблиці та має бути документально підтверджено. У разі надання еквіваленту, Учасник має надати порівняльну таблицю медико-технічних характеристик з документальним підтвердженням відповідності товару (інструкція, паспорт, тощо), що передбачено до документації проведення відкритих торгів із особливостями.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін лікарських засобів згідно переліку Додатку 3, що актуальна момент проведення закупівлі, та по історії закупівель за період квітня та травня 2024 року із передбаченою потребую на 2024 рік (додаток - таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних закупівлях (за період квітня та травня 2024 року).
Питання номер №2 моніторингу:
«2. Чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Щодо розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність не всіх підстав Особливостейю Замовник вказує, що тендерна документація містить не всі вимоги, щодо надання документів переможця процедури, а саме відсутнє посилання п.44 Особливостей, проте наявна вимога у відповідності до старішої номерації пункті Постанови, а тому вимоги до процедури застосовані, також наявне посилання на статтю 17 Закону та на старішу редакцію Постанови, що є тотожним, а також Замовником дотримано повний перелік перевірки під час розгляду тендерної пропозицйії.
Абзацом 15 пункту 44 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов`язаного з корупцією; фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов`язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов`язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов`язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Аналогічні вимоги містяться у пунктах 3, 5, 6, 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону №922-VIII.
Так, Замовником у тендерній документації вказано посилання на пп.3 п.44 Особливостей, як і вказано п.3 ч.1 ст.17 Закону №922-VIII. Замовник просить врахувати, що у тендерній документації) вказано, що документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам на виконання ст.17 Закону з урахуванням Особливостей згідно додатку до тендерної документації.
При цьому, перелік документів, які вимагаються для підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону визначено в Тендерній документації, а також наявний перелік згідно пункту Постанови минулої редакції, що є тотожним, проте відрізняється номером пункту.
Учасник переможець надав документи, які підтверджують відсутність підстав визначених п.44 Особливостей, а наприклад інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення.
Крім того, Замовник звертає увагу, що згідно положень ч.5 ст.17 Закону №922-VIII замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року №835 «Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Усі розпорядники інформації (відповідно до компетенції) - Національне агентство з питань запобігання корупції, зокрема Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення.
Замовником було здійснено повну, всебічну та об’єктивну перевірку пропозиції ФОП Ярмоленко Тетяна Володимирівна (код ЄДРПОУ 2343309824) із врахуванням актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (із урахуванням змін) у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів.
Замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції ФОП Ярмоленко Тетяна Володимирівна (код ЄДРПОУ 2343309824) на підставі пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін).
Замовником було здійснено вивірку документів тендерної пропозиції ФОП Ярмоленко Тетяна Володимирівна (код ЄДРПОУ 2343309824) на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін).
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни - протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період із 4 по 12 липня 2024 року відповідно.
Додатки:
1. Таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних закупівлях (за період квітень та травень 2024 року) із потребою на 2024 рік).