• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лабораторні реактиви (Ділюент Diatro Dil-DIFF, Очищуючий розчин Diatro Cleaner, Лізуючий реагент Diatro Lyse-DIFF з апаратним ключем, Контроль гематологічний Diacon 3 норма, Сечові смужки 10, Контроль аналізу сечі, АЧТЧ, рідкий Dia-PTT LIQUID, Протромбіновий час, рідкий Dia-PT LIQUID, Кювети Coag D, Набір реактивів “Гемоглобін”, Набір реактивів “Сечовина-У”, Набір реактивів “Креатинін”, Набір реактивів “Глюкоза Ф”, ПСА-БЕСТ Набір реагентів для кількісного імуноферментного визначення простат-специфічного антигену, RPR Carbon 500 (антикардіоліпіновий тест))

Завершена

282 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 410.00 UAH
Номер: db091f5245b14365902f0d12c36f5095
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-08-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 08.07.2024 16:58 - 30.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.07.2024 №64-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.07.2024 №64-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2024-06-19-002142-a, 19.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Ярмоленко Тетяни Володимирівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Томашпільська центральна районна лікарня» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 19 червня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Ярмоленко Тетяни Володимирівни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01 липня 2024 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 08 липня 2024 року №35/2024 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 11 липня 2024 року через електронну систему закупівель. Згідно із абзацами першим та п’ятим пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178, зокрема відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому пункту 28 Постанови №1178. Так, в абзаці восьмому пункту 28 Постанови №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Постанови №1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Згідно з абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178. За результатами моніторингу установлено, що в додатку №2 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених в пункті 47 Постанови №1178. Пунктом 14 додатку №2 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідки в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю, за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому пункті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Водночас, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Постанови №1178 внесені зміни, а саме виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178. Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 15.07.2024 16:43 - 30.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.07.2024 16:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня, КНП «Томашпільська центральна районна лікарня», як замовник по закупівлі: «Лабораторні реактиви (Ділюент Diatro Dil-DIFF, Очищуючий розчин Diatro Cleaner, Лізуючий реагент Diatro Lyse-DIFF з апаратним ключем, Контроль гематологічний Diacon 3 норма, Сечові смужки 10, Контроль аналізу сечі, АЧТЧ, рідкий Dia-PTT LIQUID, Протромбіновий час, рідкий Dia-PT LIQUID, Кювети Coag D, Набір реактивів “Гемоглобін”, Набір реактивів “Сечовина-У”, Набір реактивів “Креатинін”, Набір реактивів “Глюкоза Ф”, ПСА-БЕСТ Набір реагентів для кількісного імуноферментного визначення простат-специфічного антигену, RPR Carbon 500 (антикардіоліпіновий тест))» за кодом ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні у порядку процедури відкритих торгів із особливостями за ідентифікатором № UA-2024-06-19-002142-a на виконання висновку по результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-19-002142-a від 15 липня 2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» якої встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне: 1. Замовником взято до уваги, що за результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Ярмоленко Тетяни Володимирівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. 2. Замовником опрацьовано випадок, що визначений в моніторингу про результати відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178, а саме установлено, що в додатку №2 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених в пункті 47 Постанови №1178. Пунктом 14 додатку №2 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідки в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю, за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/ або відшкодування збитків, протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому пункті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Водночас, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Постанови №1178 внесені зміни, а саме виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178. На підставі цього, Замовник керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та здійснено попереджень про відповідальність для працівників, що задіяні у сфері проведення публічних закупівель. Також проведено заходи із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, та заплановані проходження додаткових навчань у цій сфері для уповноважених осіб. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимог пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Також Замовником здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, шляхом притягненням до відповідальності службових осіб, якими допущено невідповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 в частині пункту 28 Постанови №1178 Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку від 15 липня 2024 здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що так як Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до висновку.
Дата публікації звіту: 17.07.2024 14:02

Запити/Пояснення