-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 18310000-5 Спідня білизна
Труси, шкарпетки, халати. Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Завершена
252 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 260.00 UAH
Номер:
dfdef9f3464743b3a6dc8000362556ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-16-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2024 00:00
Період моніторингу:
16.09.2024 17:45 - 08.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.09.2024 №85-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.09.2024 №85-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2024-06-19-000788-a, 19.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Форпост 17» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Блонський Микита Дмитрович», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Жмеринського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами (протокол від 19 червня 2024 року), тендерні пропозиції ТОВ «Форпост 17», ФОП «Блонський Микита Дмитрович», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01, 02 липня 2024 року №№2, 4, вимогу про усунення невідповідностей до 02 липня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 09 липня 2024 року №197 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 24 вересня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Вимогами пункту 41 Постанови №1178 встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Постанови №1178.
Пунктом 43 Постанови №1178 та пунктом 1 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За результатами моніторингу установлено, що рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 01 липня 2024 року №2) відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Форпост 17», як таку, що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178, а саме відсутній документ, що підтверджує відповідність товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником (складений учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком №3 до тендерної документації).
Водночас, виявлена Замовником невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Форпост 17» вимогам тендерної документації, яка відповідно до протоколу від 01 липня 2024 року №2 була підставою для відхилення його пропозиції, не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не оприлюднив електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності та не надав можливість учаснику ТОВ «Форпост 17» її усунути.
Період усунення порушень:
30.09.2024 17:03 - 15.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2024 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Труси, шкарпетки, халати (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 18310000-5 Спідня білизна) (№ оголошення UA-2024-06-19-000788-a) повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
03.10.2024 11:05
Запити/Пояснення
Номер:
ca876dabad194b9d9373eb4ad3cb187a
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
19.09.2024 18:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі спідньої білизни (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-19-000788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином дотримано вимог пунктів 41 та 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а також розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, зокрема щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРПОСТ 17», який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, без надання йому можливості виправити невідповідність в його тендерній пропозиції, що не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, виявлену уповноваженою особою (рішення від 01 липня 2024 року №2) в частині відсутності документу, що підтверджує відповідність товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
abd908732985451585c5e381c9496d21
Назва:
Пояснення на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 19 вересня 2024 року (18:19)
Дата опублікування:
24.09.2024 14:15
Опис:
Надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі спідньої білизни (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-19-000788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Питання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь:
1. Закупівля Труси, шкарпетки, халати (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 18310000-5 Спідня білизна) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-19-000788-a) здійснюється для потреб підопічних Жмеринського психоневрологічного будинку-інтернату. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування. Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, відповідно до очікуваної потреби та планових обсягів фінансових надходжень. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації щодо закупівлі аналогічного товару в електронній системі інтернет та прозорро, а також відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
Посилання на сторінку веб-сайту (Управління спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета акупівлі - http://uskv.vn.ua/okv/okv52/4okv52.html
Посилання на файл обґрунтування закупівлі: http://uskv.vn.ua/okv/uploads/files/default/obgruntuvannya_spidnya_bilizna_2024.pdf файл
Питання:
2. Яким чином дотримано вимог пунктів 41 та 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а також розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, зокрема щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРПОСТ 17», який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, без надання йому можливості виправити невідповідність в його тендерній пропозиції, що не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, виявлену уповноваженою особою (рішення від 01 липня 2024 року №2) в частині відсутності документу, що підтверджує відповідність товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації)?
Відповідь:
2. Абзацом другим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації та пункту 6 розділу III тендерної документації).
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі технічній специфікації, та іншим вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник повинен надати:
- підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРПОСТ 17» відсутній документ, подання якого передбачалось тендерною документацією, а саме:
- відсутній документ, що підтверджує відповідність товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником (складений учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФОРПОСТ 17» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.