-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5
Завершена
12 040 222.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 201.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 201.11 UAH
Номер:
bdf0d0f5d5fc4939aec27b979293a810
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 11:03 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2024 № 212
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-06-18-011266-a 18.06.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.06.2024 № 20 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.07.2024, тендерну пропозицію ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 08.07.2024 № 3 та повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2024, договір підряду від 22.07.2024 №20/07-24/ЦНАП, пояснення та документи надані Замовником від 09.09.2024 та від 20.09.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано пропозицію єдиного учасника- ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» з ціновою пропозицією 12 032 633,87 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з нормами пункту 14 Особливостей № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 922-VIII планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Також, згідно з нормами пункту четвертого частини другої статті 4 Закону № 922-VIII у річному плані повинна міститися така інформація, як код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Водночас, моніторингом установлено, що у річному плані, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-P-2024-06-18-013500-a, не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), чим порушено вимоги пункту 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
25.09.2024 17:17 - 10.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2024 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
"КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2024-09-03-000008, а тому надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
1. Відповідно до Висновку зазначено зокрема наступне: ÇЗ огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.È.
Замовник погоджується із такими висновками та надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку виходячи із наступного:
З метою недопущення порушень у подальшому, Замовником було проведено роз’яснювальну роботу та прийнято рішення щодо здійснення додаткового економічного навчання у сфері публічних закупівель для недопущення порушень у подальшому, а саме ÇПрограма навчання Прозорро Замовників від «А до Я», організатором якого є ТОВ «ЗАКУПІВЛІ», яке відбудеться 01 жовтня 2024 року https://zakypivliprof.com.ua/programa-1/. "
Дата публікації звіту:
01.10.2024 17:15
Запити/Пояснення
Номер:
2a7de4b8d6874c0390ba4be51ac44a6b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2024 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-18-011266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d29832715bec47ffab3d55dda98c96e6
Назва:
Пояснення на запит від 04.09.2024року
Дата опублікування:
09.09.2024 18:46
Опис:
04.09.2024 року о 17:44:25 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-09-03-000008), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-18-011266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.È.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до відомості обсягів робіт. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі показників зведеного кошторисного розрахунку складеного відповідно до проектно-кошторисної документації вартості будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5È з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті (позитивному) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5È (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (ПОЗИТИВНИЙ) № 123434-ЗК від 15 грудня 2023, Реєстраційний номер EX01:8381-4475-5938-2995).
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8479-4.html.
Номер:
c4d4935d12aa46078dce567aed0394bd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2024 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині обов’язкової наявності в учасника автопідіймача вантажного (з наданням завіреної копії тех. паспорту /свідоцтва про реєстрацію в відповідних органах та документів, підтверджуючих право на володіння/користування)?
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпунктах 2.1 пункту 2 Додатку 1 до ТД, в частині підтвердження наявного досвіду з наданням копії диплому/посвідчення/свідоцтва про відповідну освіту або проходження навчання на директора підприємства Андрієнка М.В., зазначеного у довідці Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації?
3. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 1 до ТД в частині надання копій посвідчень та протоколів не менше ніж на трьох представників керівного складу учасника з питань охорони праці, а саме з відміткою про періодичну перевірку знань?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b842684c8ac84eb992d56c4394399748
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 17.09.2024 р
Дата опублікування:
20.09.2024 17:50
Опис:
17.09.2024 року о 16:23:56 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-09-03-000008), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень.
А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині обов’язкової наявності в учасника автопідіймача вантажного (з наданням завіреної копії тех. паспорту /свідоцтва про реєстрацію в відповідних органах та документів, підтверджуючих право на володіння/користування)?
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпунктах 2.1 пункту 2 Додатку 1 до ТД, в частині підтвердження наявного досвіду з наданням копії диплому/посвідчення/свідоцтва про відповідну освіту або проходження навчання на директора підприємства Андрієнка М.В., зазначеного у довідці Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації?
3. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 1 до ТД в частині надання копій посвідчень та протоколів не менше ніж на трьох представників керівного складу учасника з питань охорони праці, а саме з відміткою про періодичну перевірку знань?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
1. Стосовно першого питання повідомляємо:
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), Замовник встановлює вимогу щодо довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування з обов’язковою наявністю в учасника наступних машин і механізмів з наданням на кожну/кожній одиницю завірених копій тех. паспортів/свідоцтв про реєстрацію в відповідних органах та документів підтверджуючих право на володінням/користування ними а саме:
- автопідіймач вантажний;
- кран з вантажопідйомністю від 10,0т.
На виконання цієї вимоги, ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» (далі – Переможець) надало у складі тендерної пропозиції файл «1. Довiдка про наявність обладн., матеріально-техн. бази ТОВ АБК Комфортсервіс.pdf», який містить інформацію про наявність орендованої Автовишки ПСС-30 (ліктьова, на базі КАМАЗ) 300 кг, 30 м.
На підтвердження право на володіння/користування, Переможець надає файл «1.2. Договір 20.12.23 послуги техніка Техно-Лідер Комфортсервіс 20.12.2023 з дод.угодою, д.pdf», який містить інформацію про ДОГОВІР № 20/12/23 на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023.
Такий ДОГОВІР № 20/12/23 на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023 містить інформацію про «Автовишку ПСС-30 (ліктьова, на базі КАМАЗ) 300 кг» (відповідно до Додатку № 1 до Договору на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023).
На виконання вимоги щодо надання на кожну/кожній одиницю завірених копій тех. паспортів/свідоцтв про реєстрацію в відповідних органах, Переможцем було надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СТХ № 182724 з інформацією про СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОПІДІЙОМНИК марки КАМАЗ, реєстраційний номер КА7663ЕР.
В результаті чого, Замовником було встановлено наявність автопідіймача вантажного, який підтверджується ДОГОВОРОМ № 20/12/23 на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023 та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу СТХ № 182724 з інформацією про СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОПІДІЙОМНИК марки КАМАЗ, реєстраційний номер КА7663ЕР.
2. Стосовно другого питання повідомляємо:
Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до ТД, Замовник встановлює вимогу щодо надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження наявного досвіду Учасник повинен надати копіїї дипломів/свідоцтв/посвідчення про відповідну освіту або проходження навчання на кожного співробітника.
На виконання цього, Переможцем було надано документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 9.2.48 від 25.06.2024 року з інформацією про Андрієнко М.В. за посадою директор.
Щодо виконання вимоги з наданням копіїї дипломів/свідоцтв/посвідчення про відповідну освіту або проходження навчання на кожного співробітника, Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції файл «посвідчення ОП Андрієнко М.В. 23.11.2023.pdf», яке містить інформацію про те, що Андрієнко М.В. пройшов навчання з перевірки законодавчих актів з: Загальний курс з ОП.
Отже, на підставі чого, Переможцем було надано документ, який підтверджує проходження навчання на кожного співробітника, зокрема, директора Андрієнко М.В.
В результаті чого, Замовником було встановлено наявність в складі тендерної пропозиції Переможця документу, який підтверджує проходження навчання на директора підприємства Андрієнка М.В.
3. Стосовно третього питання повідомляємо:
Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 1 до ТД, Замовник встановлює вимогу щодо надання копії посвідчень та протоколу (витягу з протоколу) не менше трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій.
На виконання цього, Переможцем було надано документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 9.2.48 від 25.06.2024 року з інформацією про не менше трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу, а саме: Андрієнко М.В. (Директор), Андрієнко І.В. (Головний інженер) та Балакан Р.С. (Інженер з охорони праці).
На підтвердження виконання вимоги щодо надання копії посвідчень та протоколу (витягу з протоколу) не менше трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій, Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції наступні файли/документи:
- Файл «витяг з протоколу комісія ОП 23.11.2023.pdf», який містить в собі Витяг з протоколу S23112023А ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ на Андрієнко М.В. (Директор), Андрієнко І.В. (Головний інженер) та Балакан Р.С. (Інженер з охорони праці);
- Файл «посвідчення ОП Андрієнко І.В. 23.11.2023.pdf», який містить в собі ПОСВІДЧЕННЯ №: S23112023А/26 на Андрієнко І.В.;
- Файл «посвідчення ОП Андрієнко М.В. 23.11.2023.pdf», який містить в собі ПОСВІДЧЕННЯ №: S23112023А/27 на Андрієнко М.В.;
- Файл «посвідчення ОП Балакан Р.С. 23.11.2023.pdf», який містить в собі ПОСВІДЧЕННЯ №: S23112023А/27 на Балакан Р.М.
Зазначені вище документи підтверджують періодичну перевірку знань представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та є чинними на момент подання тендерних пропозицій.
Посадові особи, відповідальні за організацією безпечного ведення робіт, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки.
Зважаючи на це, інформація про дату (23.11.2023) Витягу з протоколу S23112023А ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ на Андрієнко М.В. (Директор), Андрієнко І.В. (Головний інженер) та Балакан Р.С. (Інженер з охорони праці) свідчить саме про період, коли в них перевіряли знання.
Враховуючи це, зазначення дати «23.11.2023» є відміткою про періодичну перевірку знань представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці»