• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки ЗДО № 5 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)

Завершена

452 749.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 263.75 UAH
Номер: c3170bf9b45146cdbfe7193e3c6f4eb7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-20-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.08.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 20.08.2024 15:25 - 11.09.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.08.2024 № 60-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.08.2024. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 20.08.2024 № 60-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2024-06-18-011005-a 18.06.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОП ФАЄР», ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» та ТОВ «Охрана», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 18.06.2024 № 18/06/4-вс (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та роз’яснення, надане Замовником; реєстр тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі - ТОВ «ТОП ФАЄР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» (далі – ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО») та товариства з обмеженою відповідальністю «Охрана» (далі – ТОВ «Охрана»); скарга до Антимонопольного комітету України, оприлюднена в електронній системі закупівель за № UA-2024-06-18-011005-a.a1; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.07.2024 № 12236-р/пк-пз (далі - Комісія АМКУ); протоколи уповноваженої особи з публічних закупівель від 01.07.2024 № 01/07/2-вс, від 01.07.2024 № 01/07/5-вс, від 03.07.2024 № 03/07/2-вс; повідомлення про намір укласти договір; договір від 01.08.2024 № 01/08/1-вс; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 10.09.2024 10:18 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2024 10:18

Запити/Пояснення