-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки ЗДО № 5 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Завершена
452 749.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 263.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 263.75 UAH
Номер:
c3170bf9b45146cdbfe7193e3c6f4eb7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-20-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2024 00:00
Період моніторингу:
20.08.2024 15:25 - 11.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2024 № 60-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.08.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.08.2024 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-06-18-011005-a 18.06.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОП ФАЄР», ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» та ТОВ «Охрана», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 18.06.2024 № 18/06/4-вс (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та роз’яснення, надане Замовником; реєстр тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі - ТОВ «ТОП ФАЄР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» (далі – ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО») та товариства з обмеженою відповідальністю «Охрана» (далі – ТОВ «Охрана»); скарга до Антимонопольного комітету України, оприлюднена в електронній системі закупівель за № UA-2024-06-18-011005-a.a1; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.07.2024 № 12236-р/пк-пз (далі - Комісія АМКУ); протоколи уповноваженої особи з публічних закупівель від 01.07.2024 № 01/07/2-вс, від 01.07.2024 № 01/07/5-вс, від 03.07.2024 № 03/07/2-вс; повідомлення про намір укласти договір; договір від 01.08.2024 № 01/08/1-вс; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.09.2024 10:18 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2024 10:18
Запити/Пояснення
Номер:
3a26dc50ac104b4d926987860c117ead
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.08.2024 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи - Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки ЗДО № 5 м. Миколаєва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-011005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
95351daa844d49b6b11646f0f1a01c82
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.08.2024 09:53
Опис:
1.Очікувана вартість предмета закупівлі зазначена у заявці виконуючого обов’язки групи по централізованому господарському обслуговуванню закладів освіти ММР і ґрунтується на проектно кошторисній документації розробленій ТОВ «ВИТЯЗЬ КБ» на Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки закладу освіти: Дошкільний навчальний заклад № 5 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Колодязна, 41.
Правильність визначення вартості закупівлі підтверджена Експертною оцінкою щодо розгляду проектної документації за окремими розділами, пожежної безпеки та кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки закладу освіти: Дошкільний навчальний заклад № 5 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Колодязна, 41» від ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» № 02638-24 від 23.04.2024 року.
Копії додаються.
2.На дату оголошення закупівлі, однозначного висновку про необхідність публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі органами місцевого самоврядування, яким є управління освіти Миколаївської міської ради, у вигляді судової практики не було сформовано (рішення судів по різному трактували порядок застосування норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) щодо органів місцевого самоврядування).
Підпунктом 1) пункту 4 Постанови № 710 визначено, що з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування – затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи з викладеного, управлінням освіти Миколаївської міської ради не оприлюднювались на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи - Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки ЗДО № 5 м. Миколаєва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-011005-a).
Систематичне оприлюднення на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі управлінням освіти Миколаївської міської ради проводиться з липня 2024 року.