-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
за ДК 021:2015 - 09130000 -9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, А-92 та ДП (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.) та за ДК 021:2015 - 09132000-3 Нафта і дистиляти (бензин А-95 Євро 5, наливом)
Завершена
453 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 250.00 UAH
Номер:
aab3e447282648f898570f0484d05f32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-14-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2024 00:00
Період моніторингу:
14.08.2024 16:52 - 05.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2024 №46-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 14 серпня 2024 року № 46-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-06-18-010418-a від 18.06.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей №1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами розгляду питання повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної організації «Дирекція з обслуговування майна Сокирянської міської ради» на 2024 рік (ID: UA-P-2024-06-18-011204-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.06.2024 № 23 із змінами, внесеними 18.06.2024 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій по лоту 4; тендерну пропозицію по лоту 4 учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЕЛПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ»); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 27.06.2024 № 26; повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2024; договір від 03.07.2024 № 48 (далі – Договір № 48); повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 18.07.2024; додаткова угода від 18.07.2024 № 1 до Договору № 48; пояснення Замовника (інформація та документами), надані 19.08.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг щодо лотів 1-3 не здійснювався у зв’язку із відміною Замовником даних лотів через відсутність тендерних пропозицій учасників.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Абзацом третім пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та абзацу другого частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Згідно з абзацом четвертим пункту 54 Особливостей № 1178 та пунктом 3 частини 1 статті 10 Закону зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються (оприлюднюються) в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Моніторингом встановлено, що Замовник разом з оголошенням про проведення відкритих торгів оприлюднив 18.06.2024 о 15:53 год початкову редакцію тендерної документації.
Так, Замовником тричі вносились зміни до тендерної документації, нові редакції яких оприлюднено 18.06.2024 о 17:07 год, 18.06.2024 о 17:14 год та 18.06.2024 о 17:17 год.
Проте, разом із новими редакціями тендерної документації Замовник не оприлюднив в окремому документі у машинозчитувальному форматі переліки змін, що вносились, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону.
У зв’язку із зазначеним вище, на підставі частини п’ятої статті 8 Закону, Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень з питання причин не оприлюднення в окремому файлі переліку змін, які внесені до тендерної документації.
Проте, Замовник на оприлюднений запит щодо зазначеного вище порушення пояснення не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
30.08.2024 16:36 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2024 16:36
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№13-17-0051/2024ПР
Дата відкриття провадження:
23.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
№13-17-0051/2024ПН
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Запиту Західного офісу Дежаудитслужби в Чернівецькій області від 14 серпня 2024 року №46-з на надання пояснення за предметом закупівлі «за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, А-92 та ДП (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.) та за ДК 021:2015 – 09132000-3 Нафта і дистиляти (бензин А-95 Євро 5, наливом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-010418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) по питанню: не оприлюднення в окремому файлі перелік змін, яку внесені до тендерної документації. Пояснення по закупівлі за номером ID: UA-2024-06-18-010418-а - Лот 1 – за ДК 021:2015 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.), Лот 2 – за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистилянти (бензин А-92 (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.), Лот 3 – за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизильне паливо (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.) булла опублікована тендерна документація такими файлами та редакціями: «ТД БЕНЗ А-95,А92,ДП талони 2024.docx» о 15:53 та о 17:14; «Дод 1 до ТД бензА-95,А-92,ДП 2024.doc» о 15:53 та «Дод 1 до ТД бензА-95,А-92,ДП (талони) 2024.doc» о 17:14; «Дод 2 до ТД бензА-95,А-92,ДП2024.docx» о 15:53 та «Дод 2 до ТД бензА-95,А-92,ДП (талони) 2024.docx» о 17:14; «Проект Договір Дод 3 Бензин.doc» о 15:53 та «Проект Договір Дод 3 Бензин (талони).doc» о 17:14; «Додат ТД бенз А-95, А-92,ДП 4 5 6 7.doc» о 15:53 та «Додат ТД бенз А-95, А-92,ДП (талони) 4 5 6 7.doc» о 17:14. Лот 4 – ДК 021:2015 – 09132000-3 Нафта і дистиляти (бензин А-95 Євро 5, наливом) булла опублікована тендерна документація такими файлами та редакціями: Оновлена ТД бензА95 Є5 НАЛИВ.docx о 17:07 та 17:17. Причина публікації тендерної документації таким чином відбулася через технічні причини та зміна назви конкретного файлу до конкрктного товару. Внесені зміни по даній закупівлі не були опубліковані в окремому файлі переліку змін.
Дата публікації звіту:
05.09.2024 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
3df571a1eaf540f8b9e8a18881ac12c8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2024 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «за ДК 021:2015 - 09130000 -9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, А-92 та ДП (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.) та за ДК 021:2015 - 09132000-3 Нафта і дистиляти (бензин А-95 Євро 5, наливом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-010418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі) та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
4. Чому Вами не оприлюднено в окремому файлі перелік змін, які внесені до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4cb315f391354ac4a6ce213fcddb63de
Назва:
На виконання Запиту Західного офісу Дежаудитслужби в Чернівецькій області від 14 серпня 2024 року №46-з надання пояснення
Дата опублікування:
19.08.2024 14:36
Опис:
На виконання Запиту Західного офісу Дежаудитслужби в Чернівецькій області від 14 серпня 2024 року №46-з на надання пояснення за предметом закупівлі «за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, А-92 та ДП (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.) та за ДК 021:2015 – 09132000-3 Нафта і дистиляти (бензин А-95 Євро 5, наливом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-010418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
Комітет Верховної Ради з питань фінансів схвалив до другого читання законопроєкт про підвищення акцизів на пальне.
Законопроєкт №11256-2, згідно з яким в Україні очікується підвищення акцизу на бензин, газ та дизель, вступить в дію 1 вересня 2024 року. Зазначається, що спочатку підвищення цін на пальне очікувалося з 1 липня 2024 року.
Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є придметом закупівлі:
https://index.minfin.com.uа
https://vseazs.com.uа
https://auto.ria.com.ua
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро), та або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927), ДСТУ EN589:2017 «Палива автомобільні. Газ нафтовий зріджений» та або ДСТУ27587-87 «Гази вуглеводні скраплені для автомобільного транспорту» і ДСТУ 7688:2015 (Паливо дизельне євро) та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927). Якість Товару підтверджується документом про якість Товару (сертифікатолм відповідності, паспортом заводу виробника).
Якість Товару повинна бути підтверджена відповідними паспортами, сертифікатами якості. З метою визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, Учасник надає завірені копії Сертифікатів відповідності та паспортів технічного контролю (якості) палива на відповідність вимогам ТУ.
Інформація та вдповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі надається:
- План використання бюджетних коштів з внесиними змінами на 2024 рік;
- Розшифровка до Плану використання бюджетних коштів з внесиними змінами на 2024 рік.