• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

за ДК 021:2015 - 09130000 -9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, А-92 та ДП (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.) та за ДК 021:2015 - 09132000-3 Нафта і дистиляти (бензин А-95 Євро 5, наливом)

Завершена

453 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 250.00 UAH
Номер: aab3e447282648f898570f0484d05f32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-14-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 14.08.2024 16:52 - 05.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.08.2024 №46-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 серпня 2024 року № 46-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2024-06-18-010418-a від 18.06.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей №1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. За результатами розгляду питання повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної організації «Дирекція з обслуговування майна Сокирянської міської ради» на 2024 рік (ID: UA-P-2024-06-18-011204-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.06.2024 № 23 із змінами, внесеними 18.06.2024 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій по лоту 4; тендерну пропозицію по лоту 4 учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЕЛПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ»); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 27.06.2024 № 26; повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2024; договір від 03.07.2024 № 48 (далі – Договір № 48); повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 18.07.2024; додаткова угода від 18.07.2024 № 1 до Договору № 48; пояснення Замовника (інформація та документами), надані 19.08.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг щодо лотів 1-3 не здійснювався у зв’язку із відміною Замовником даних лотів через відсутність тендерних пропозицій учасників. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Абзацом третім пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та абзацу другого частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Згідно з абзацом четвертим пункту 54 Особливостей № 1178 та пунктом 3 частини 1 статті 10 Закону зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються (оприлюднюються) в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Моніторингом встановлено, що Замовник разом з оголошенням про проведення відкритих торгів оприлюднив 18.06.2024 о 15:53 год початкову редакцію тендерної документації. Так, Замовником тричі вносились зміни до тендерної документації, нові редакції яких оприлюднено 18.06.2024 о 17:07 год, 18.06.2024 о 17:14 год та 18.06.2024 о 17:17 год. Проте, разом із новими редакціями тендерної документації Замовник не оприлюднив в окремому документі у машинозчитувальному форматі переліки змін, що вносились, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. У зв’язку із зазначеним вище, на підставі частини п’ятої статті 8 Закону, Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень з питання причин не оприлюднення в окремому файлі переліку змін, які внесені до тендерної документації. Проте, Замовник на оприлюднений запит щодо зазначеного вище порушення пояснення не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 30.08.2024 16:36 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.08.2024 16:36

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: №13-17-0051/2024ПР
Дата відкриття провадження: 23.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження : №13-17-0051/2024ПН

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Запиту Західного офісу Дежаудитслужби в Чернівецькій області від 14 серпня 2024 року №46-з на надання пояснення за предметом закупівлі «за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, А-92 та ДП (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.) та за ДК 021:2015 – 09132000-3 Нафта і дистиляти (бензин А-95 Євро 5, наливом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-010418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) по питанню: не оприлюднення в окремому файлі перелік змін, яку внесені до тендерної документації. Пояснення по закупівлі за номером ID: UA-2024-06-18-010418-а - Лот 1 – за ДК 021:2015 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.), Лот 2 – за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистилянти (бензин А-92 (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.), Лот 3 – за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизильне паливо (талони) номіналом 10л, 15л, 20л.) булла опублікована тендерна документація такими файлами та редакціями: «ТД БЕНЗ А-95,А92,ДП талони 2024.docx» о 15:53 та о 17:14; «Дод 1 до ТД бензА-95,А-92,ДП 2024.doc» о 15:53 та «Дод 1 до ТД бензА-95,А-92,ДП (талони) 2024.doc» о 17:14; «Дод 2 до ТД бензА-95,А-92,ДП2024.docx» о 15:53 та «Дод 2 до ТД бензА-95,А-92,ДП (талони) 2024.docx» о 17:14; «Проект Договір Дод 3 Бензин.doc» о 15:53 та «Проект Договір Дод 3 Бензин (талони).doc» о 17:14; «Додат ТД бенз А-95, А-92,ДП 4 5 6 7.doc» о 15:53 та «Додат ТД бенз А-95, А-92,ДП (талони) 4 5 6 7.doc» о 17:14. Лот 4 – ДК 021:2015 – 09132000-3 Нафта і дистиляти (бензин А-95 Євро 5, наливом) булла опублікована тендерна документація такими файлами та редакціями: Оновлена ТД бензА95 Є5 НАЛИВ.docx о 17:07 та 17:17. Причина публікації тендерної документації таким чином відбулася через технічні причини та зміна назви конкретного файлу до конкрктного товару. Внесені зміни по даній закупівлі не були опубліковані в окремому файлі переліку змін.
Дата публікації звіту: 05.09.2024 16:33

Запити/Пояснення