-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Матеріали для ремонту водопровідних мереж
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна_Матеріали" та її додатки, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
503 021.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 515.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 515.11 UAH
Номер:
dc9af4b4c06c46f9b488b52907b792ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-21-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2024 00:00
Період моніторингу:
28.08.2024 15:56 - 19.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
27.08.2024 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.08.2024 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2024-06-18-004304-a 01.07.2024 Комунальне підприємство "Верхівцевське житлово - комунальне господарство Верхівцевської міської ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом припинення зобов`язань за Договором про закупівлю товару від 06.08.2024 № 80 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Комунальне підприємство "Верхівцевське житлово - комунальне господарство Верхівцевської міської ради" (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-06-18-003584-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.06.2024 № 45, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ТОВ "ТЕПЛОАРМАТУРА" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА ГРУПА "УКРПОЛІМЕРКОНСТРУКЦІЯ", вимога про усунення невідповідностей до 11 липня 2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.07.2024 № 52, 08.07.2024 № 55, 08.07.2024 № 56, 15.07.2024 № 58 та від 22.07.2024 № 61, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 22.07.2024, Договір про закупівлю товару від 06.08.2024 № 80.
Вимогами пункту 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на вимогу пп.4 п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 5 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовника учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА ГРУПА "УКРПОЛІМЕРКОНСТРУКЦІЯ" у складі тендерної пропозиції надано Додаток 5 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовника (файл «1. Тендерна пропозиція.pdf – вих. № 1/9/06-24 від 24.06.2024), при цьому відповідно до протокольного рішення Уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 № 56 тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА ГРУПА "УКРПОЛІМЕРКОНСТРУКЦІЯ" відхилено з причини допущених невідповідностей, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, при цьому не застосування механізму усунення невідповідностей «24 години», чим порушено вимоги п.43 Особливостей.
Період усунення порушень:
12.09.2024 11:20 - 27.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2024 11:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно Висновку Східного офісу Держаудитслужби України припинено зобовязання за Договором №80 від 06 серпня 2024 року, шляхом розірвання Договору №80 від 06 серпня 2024 року за згодою сторін на підставі ч.1 ст.651 ЦК України.
Дата публікації звіту:
26.09.2024 14:55