• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Комплекс безпілотний авіаційний в комплекті

Завершена

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Номер: b613b3d8286d4f03b83059c5fec56a01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-15-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.07.2024 17:34 - 06.08.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.07.2024 № 171 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2024-06-17-008920-a 17.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 245-82-27, lenadarmoros@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням в.о. уповноваженої особи від 17.06.2024 № 231, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.06.2024, тендерні пропозиції ТОВ «МІНВІК», ТОВ «ЖТК» та ТОВ «ВИРІЙ ІНДАСТРІ» (далі – Переможець), протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерних пропозицій від 26.06.2024 № 272 та від 27.06.2024 №276, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 28.06.2024 № 278, договір від 05.07.2024 № 262/0507, додаткову угоду від 19.07.2024 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 16.07.2024, звіт про виконання договору від 19.07.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «МІНВІК» з остаточною ціною 1 435 200,00 грн, ТОВ «ЖТК» з остаточною ціною 1 699 990,00 грн, ТОВ «ВИРІЙ ІНДАСТРІ» з остаточною ціною 1 700 000,00 грн. Моніторингом установлено, що тендерні пропозиції ТОВ «МІНВІК» та ТОВ «ЖТК» відхилено Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 26.06.2024 № 272 та від 27.06.2024 № 276) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «МІНВІК» та ТОВ «ЖТК» зазначених у вищевказаних протоколах відхилення, порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ВИРІЙ ІНДАСТРІ» з остаточною ціновою пропозицією 1 700 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 30.07.2024 16:37 - 03.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2024 16:37

Запити/Пояснення