-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Комплекс безпілотний авіаційний в комплекті
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Номер:
b613b3d8286d4f03b83059c5fec56a01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 17:34 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2024 № 171
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-06-17-008920-a 17.06.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням в.о. уповноваженої особи від 17.06.2024 № 231, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.06.2024, тендерні пропозиції ТОВ «МІНВІК», ТОВ «ЖТК» та ТОВ «ВИРІЙ ІНДАСТРІ» (далі – Переможець), протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерних пропозицій від 26.06.2024 № 272 та від 27.06.2024 №276, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 28.06.2024 № 278, договір від 05.07.2024 № 262/0507, додаткову угоду від 19.07.2024 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 16.07.2024, звіт про виконання договору від 19.07.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «МІНВІК» з остаточною ціною 1 435 200,00 грн, ТОВ «ЖТК» з остаточною ціною 1 699 990,00 грн, ТОВ «ВИРІЙ ІНДАСТРІ» з остаточною ціною 1 700 000,00 грн.
Моніторингом установлено, що тендерні пропозиції ТОВ «МІНВІК» та ТОВ «ЖТК» відхилено Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 26.06.2024 № 272 та від 27.06.2024 № 276) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «МІНВІК» та ТОВ «ЖТК» зазначених у вищевказаних протоколах відхилення, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ВИРІЙ ІНДАСТРІ» з остаточною ціновою пропозицією 1 700 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
30.07.2024 16:37 - 03.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2024 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
a1a7ff89b8bc4c2a8b689bad37fe5914
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
16.07.2024 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої товар, а саме: комплекс безпілотний авіаційний в комплекті (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-17-008920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) , пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f9e1851a3dbd42918243908d2b50baa3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.07.2024 16:33
Опис:
У відповідь на Ваш запит по закупівлі UA-2024-06-17-008920-a надаємо інформацію: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Макарівської селищної ради Бучанського району району Київської області (для передачі військовим частинам), з урахуванням рекомендацій військових (лист військової частини) та норм чинного законодавства і зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено керуючись Наказом Мінекономіки наказ від 11.02.2023 № 904, яким внесено зміни в наказ Мінекономіки: від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». В свою чергу, закупівля Комплекс безпілотний авіаційний в комплекті здійснюється відповідно до Програми фінансової підтримки військових частин Збройних сил України та інших військових формувань на 2023 – 2025 роки, затвердженої рішенням ради від 31.08.2023 № 623-25-VIII та згідно листа військової частини. Якісні та технічні характеристики товару відповідають запиту військових. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://new.makariv-rada.gov.ua/normatyvni-akty-shchodo-zakupivel/.
https://new.makariv-rada.gov.ua/normatyvni-akty-shchodo-zakupivel/