• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт : заміна пошкоджених вікон на металопластикові , енергозберігаючі ( усунення наслідку ракетного удару) у будівлі Гімназії № 4 м. Павлоград, вул. Корольова Сергія буд.

Завершена

711 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 559.60 UAH
Номер: 6959b16e6dc74584b89f7c5038b5bc13
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-29-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.09.2024 15:05 - 26.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.09.2024 № 117 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.09.2024 №117 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2024-06-17-007044-a 17.06.2024 Гімназія №4 Павлоградської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "Драчов Ігор Володимирович" встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами № 1266 від 16.12.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гімназії №4 Павлоградської міської ради (далі - Замовник) UA-P-2024-06-17-008633-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №30 від 17 червня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ФОП "Драчов Ігор Володимирович", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 02.07.2024, договір від 08.07.2024 №21, запити про надання пояснень від 05.09.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 10.09.2024 року. Під час проведення моніторингу Замовник, в електронній системі закупівель, оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та надав пояснення від 10.09.2024 що вищезазначена інформація у посиланні на сторінці: https://drive.google.com/file/d/1gfat389p/..., однак за вищезазначеним посиланням немає зв’язку та інформація відсутня. Посилання на інший офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів не надано, чим порушено пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Моніторингом установлено що, відповідно до пункту 1 Розділ 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Учаснику необхідно надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 3 до тендерної документації, а саме «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», де у п.1 зазначено що Учаснику необхідно «надати копії протоколів та посвідчень з питань охорони праці працівників які будуть виконувати роботи та зазначені у Формі 1, які пройшли щорічне спеціальне навчання в навчальних центрах, або пройшли навчання на підприємстві або інших форм власності, дійсних на період виконання послуг, один раз на рік». Серед наданих Учасником документів на підтвердження кваліфікаційних вимог, надані протоколи та посвідчення на проходження навчань з охорони праці (файли: Посвідчення ОП+протокол (Гетьман_Чернишенко).pdf, Посвідчення ОП + протокол Савченко Р.М. (1).pdf та Посвідчення+протокол охорони праці.pdf). Окрім того, був наданий витяг з протоколу №3314-03 (файл: Посвідчення працівників.rar), щодо підтвердження перевірки знань з охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», яка у фахівців здійснена 26.05.2023 року. При цьому, дата наступної перевірки 26.05.2024 року. Тобто, на період виконання послуг вищезазначені протоколи та посвідчення не є дійсними. Замовником надане пояснення, що у тендерній документації документ, щодо виконання робіт на висоті, відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», не брався до розгляду. Однак, враховуючи, що замовлені послуги, а саме: заміна пошкоджених вікон на металопластикові, енергозберігаючі (усунення наслідку ракетного удару) у будівлі, проводяться на висоті, а також відповідно до вимог пункту 1.1. наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 N 62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», в якому зазначено, що Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті поширюються на суб'єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об'єктів» вищезазначені документи також відносяться до питань охорони праці працівників, які будуть виконувати роботи по поточному ремонту. Слід зазначити що, відповідно до п.2 договору про надання послуг від 08.07.2024 №21 строки надання до 15.08.2024 року. У наданому поясненні Замовник зазначив, що станом на 10.09.2024p роботи по договору від 08.07.2024 №21 виконані, розрахунки проведено, договір виконано повністю. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ФОП "Драчов Ігор Володимирович", чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник при розгляді тендерної пропозиції ФОП "Драчов Ігор Володимирович", в порушення пункту 43 Особливостей не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та документах.
Період усунення порушень: 26.09.2024 13:31 - 11.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2024 13:31

Запити/Пояснення