-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спецодяг захисний в асортименті
Спецодяг захисний в асортименті (детально в додатку №3 технічна специфікація)
Завершена
1 020 592.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 102.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 102.96 UAH
Номер:
6bbfbfe2c2ec41b19511443b08debc42
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 15:02 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024
№ 76-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2024-06-17-005796-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 19 Закону, пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пунктів 4, 26 та 27 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЦЕНТР ПРОМЗІЗ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель ФІЛІЇ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.06.2024 № 260 (зі змінами від 25.06.2024 № 275), тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «БЕСТ-ТЕКСТ» та тендерна пропозиція переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (далі - ТОВ «ЦЕНТР ПРОМЗІЗ»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 10.07.2023 № 324, від 17.07.2023 № 338, від 24.07.2023 № 305 та від 02.08.2024 № 322, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 30.07.2024, повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2024, договір поставки від 15.08.2024 № 53-124-01-24-23553, додаткова угода від 22.10.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.10.2024, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 08.11.2024.
Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
Поряд з тим, пунктом 27 Особливостей визначено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/ або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/ або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
За результатом аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна».
Отже, Замовником в порушення вимоги пункту 3 частини другої статті 21 Закону та пунктів 26 і 27 Особливостей, в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місце поставки товарів.
Крім цього, відповідно до вимоги абзацу третього пункту 10 Особливостей визначено, що звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу).
В свою чергу, згідно із вимогами пункту 3 частини першої статті 19 Закону передбачено, що у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг відповідно до укладеного договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до пункту 4 Особливостей передбачено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація в звіті про виконання договору про закупівлю, укладеному відповідно до пункту 10 цих особливостей, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Так, за результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна».
Отже, Замовником в порушення вимоги пункту 3 частини першої статті 19 Закону та пункту 4 Особливостей в звіті про результати проведення процедури закупівлі не зазначено інформацію про місце поставки товарів.
Період усунення порушень:
13.11.2024 17:19 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2024 17:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднюємо в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення викладеного у висновку наступного змісту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу ДАСУ щодо закупівлі UA-2024-06-17-005796-a «Спецодяг захисний в асортименті» (код 18220000-7 згідно ДК 021:2015 – Штормовий одяг) повідомляємо, що дане порушення проаналізоване та прийняте до уваги, вжито заходи направлені на попередження та недопущення в подальшому виявлених порушень.
З персоналом проведено роз’яснювальну роботу щодо запобігання таких порушень та недопущення невиконання чи недотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
Детально розібрано допущенні помилки, ознайомлено зі статтями на відповідну тематику, які містяться в електронних журналах у сфері публічних закупівель.
Переглянуто відео на тему здійснення публічних закупівель на відеохостингу YouTube за посиланнями:
https://www.youtube.com/live/4BEoT9ALC8Y
https://www.youtube.com/watch?v=jrwCpeoAXic&t=8214s
https://www.youtube.com/watch?v=scMSIuUX7rY
https://www.youtube.com/watch?v=EKbmdXD7yBM
Повторно переглянуто інструкції розміщені на майданчику SmartTender.biz: «Відкриті торги з особливостями. Інструкція по роботі», «Імпорт даних закупівель та планів з Excel. Інструкція по роботі».
Таким чином за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-17-005769-a ДАСУ, філія «ВП ХАЕС» врахувала зауваження та посилить контроль для недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дії замовника жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
20.11.2024 11:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом проведення роз’яснювальної роботу щодо запобігання порушень та недопущення невиконання чи недотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
Дата публікації:
20.11.2024 15:21
Запити/Пояснення
Номер:
8f9d94f8a80b4627abb671fb4b9a3cc7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2024 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Штормовий одяг (Спецодяг захисний в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-005796-a) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення та відповідні документи щодо підстав укладання додаткової угоди від 22.10.2024 №1 до договору поставки від 15.08.2024 №53-124-01-24-23553.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
e5c3399d05e146f7af2d509f53330db9
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2024-06-17-005796-a «Спецодяг захисний в асортименті» (код ДК 021:2015 - 18220000-7 Штормовий одяг)
Дата опублікування:
08.11.2024 16:19
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2024-06-17-005796-a
Закупівля за номером (UA-2024-06-17-005796-a) «Спецодяг захисний в асортименті» (код ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалася відповідно до визначеної потреби на підставі поданих заявок, з метою виконання законодавства України, НПАОП для своєчасного забезпечення працівників спецодягом захисним, що вичерпав термін придатності чи/та втратив свої захисні властивості, згідно організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії ВП «Хмельницька АЕС».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитки економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно-розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП НАЕК «Енергоатом» від 10.08.2021 №01-760-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: отримані комерційні пропозиції від ТОВ «Альянс Укртрейд» (м. Київ), ТОВ «Велика Орбіта» (м. Київ), ТОВ «Консафеті» (м. Київ). Також аналізувалися укладені договори інших філій АТ «НАЕК «Енергоатом». За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 14.05.2024 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
На підставі листа Постачальника ТОВ «ЦЕНТР ПРОМЗІЗ» від 16.09.2024 №16/09-01 та відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» була укладена додаткова угода від 22.10.2024 №1 до договору від 15.08.2024 №53-124-01-24-23553 продовжити до 01.11.2024 строк поставки товару по позиціях №1; №5, №8, №11 Специфікації №1 (Додаток №1 до договору від 15.08.2024 №53-124-01-24-23553).
Додатки: 1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 14.05.2024 на 16 аркушах.
2. Лист від 16.09.2024 №16/09-01 ТОВ «ЦЕНТР ПРОМЗІЗ»