-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
Завершена
43 957 875.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 219 789.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 219 789.38 UAH
Номер:
980c9f8f6c544ffd8c9e3d4653f7b9ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-31-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2024 00:00
Період моніторингу:
06.08.2024 12:27 - 28.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.08.2024 № 100
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2024 № 100
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2024-06-14-011079-a 14.06.2024 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій ФОП Фотченко О.А. та ФОП Шмальченко І.В., відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.06.2024 № ВТ/06-03, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників фізичної особи – підприємця «ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ» (далі – ФОП Фотченко О.А., фізичної особи – підприємця «ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ» (далі – ФОП Шмальченко І.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (далі - ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2024 № ВТ/06-04, від 28.06.2024 № ВТ/06-05, від 01.07.2024 № ВТ/07-01, вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.07.2024, договір про закупівлю послуг за публічні кошти від 08.07.2024 № 86, пояснення замовника, надані через електронну систему закупівель 09.08.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.08.2024.
Відповідно до підпунктів 5.2.1. та 5.2.3. пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зокрема: довідку (складену в довільній формі) щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання зобов’язань по договору; скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату оголошення закупівлі).
В документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» міститься «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 19.06.2024 № 11/06 (файл: Довідка працівники.pdf), відповідно до якої Чернишук Т.П. займає посаду контролера якості, Журавель І.П. - кухаря 3 розряду, Карпенко Н.П. – кухаря 4 розряду.
Моніторингом установлено, що відповідно до даних Особистих медичних книжок (файл: медичні. rar), які містяться в документах тендерної пропозиції вказаного учасника, зазначені працівники пройшли медичний огляд 17 червня 2024 року, тобто на дату оголошення закупівлі (14 червня 2024 року) медичні книжки вказаних працівників ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» без проходження медичного огляду були не дійсні.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищевказану невідповідність у документах учасника ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником вказаної невідповідності.
Період усунення порушень:
28.08.2024 15:32 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2024 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради (далі – КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР) розглянуто висновок Східного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Послуги з харчування (кейтерингові послуги) за кодом ДК 021:2015:55520000-1«Кейтерингові послуги» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-14-011079-a).
На виконання висновку за результатами проведеного моніторингу КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР видано наказ від 02.09.2024 № 01-02/09-01 «Про вжиття заходів щодо усунення наслідків порушення у сфері публічних закупівель», в якому уповноваженій особі з питань проведення закупівель, начальнику юридичного відділу Вороновій Ірині Сергіївні:
- зменшити розмір премії у вересні 2024 року згідно п. 3.1 розділу ІІІ Положення про преміювання працівників Територіального центру, який є додатком до Колективного договору на 2024-2028 роки;
- безумовно дотримуватись вимог чинного законодавства України щодо публічних закупівель, з метою недопущення та упередження у подальшому порушень і помилок;
- ретельніше перевіряти документи учасників процедури закупівель;
- регулярно підвищувати кваліфікацію та займатися самоосвітою з метою розширення та поглиблення професійних знань та вмінь.
Дата публікації звіту:
03.09.2024 13:45
Запити/Пояснення
Номер:
f05c3ab7d54e4c178d7cb8c00a0f61f4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.08.2024 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a2429b9b49c641e08bda95aee6fa806b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.08.2024 15:12
Опис:
Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради (далі – Територіальний центр) розглянуто запит про надання пояснень Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби, розміщений 07.08.2024 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-14-011079-a, предмет закупівлі – Послуги з харчування (кейтерингові послуги) (55520000-1 Кейтерингові послуги).
За результатами розгляду інформуємо:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно п.2 ч.1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275 (зі змінами), шляхом направлення трьох запитів на отримання комерційних пропозицій постачальникам відповідної послуги (Додаток 1).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за наступною формулою:
Цод = (Ц1+Ц2+Ц3)/К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Ц2, Ц3 - ціни, отримані з відкритих джерел, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел.
Відповідно, очікувана ціна за одну послугу становить:
Цод = (75,50+72,60+76,90)/3 = 75,00грн.
Обсяг закупівлі – 586 105 послуг, отже очікувана вартість закупівлі становитиме: 586 105*75,00 = 43 957 875,00грн.
Якісні та технічні характеристики закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби замовника у забезпеченні харчуванням отримувачів соціальної послуги відповідно до порядку забезпечення послугами з харчування (кейтеринговими послугами) отримувачів соціальних послуг у Комунальній установі «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради затвердженого рішенням виконкому міської ради 13.12.2022 № 1067 (зі змінами) (Додаток 2), який розроблено з метою реалізації Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради заходів Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2022-2026 рр., затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 23.06.2021 № 19/8 (зі змінами) (Додаток 3), а саме: послугами з харчування (кейтеринговими послугами) отримувачів соціальних послуг Територіального центру, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Загальний обсяг закупівлі протягом липня-грудня 2024 року становить 586 105 послуг (Орієнтовна кількість днів харчування на рік: липень: 18 днів харчування, серпень: 22 дня харчування, вересень: 21 день харчування, жовтень: 23 дня харчування, листопад: 21 день харчування, грудень: 22 дні харчування).
Орієнтовна кількість порцій на день:
1. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Центральному районі міста, вул. В. Чапленка, 2 – 337;
2. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Новокодацькому районі міста, вул. Новоорловська, 25 – 462, вул. Юрія Кондратюка, 16 – 262, вул. Привокзальна, 14 – 56;
3. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Самарському районі міста, вул. Гвая, 78 – 182, вул. Добробатів, 2 – 215, вул. Самійла Зборовського, 11 – 310;
4. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР в Амур-Нижньодніпровському районі міста, вул. Юлії Залюбовської, 3 – 528;
5. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Соборному районі міста, вул. Космічна, 9 – 707;
6. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Шевченківському районі міста, вул. Панікахи, 95 – 522;
7. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР в Індустріальному районі міста, вул. Осіння, 11-Б – 524;
8. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Чечелівському районі міста, вул. Р.Шухевича, 28/32 – 465, вул. Зональна, 4 - 45
Всього : 4 615
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ua-2024-06-14-011079-a.pdf