-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Індивідуальне обмундирування» (комплекти бойового спорядження)
Завершена
10 361 918.75
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 809.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 809.59 UAH
Номер:
a29084e9dac242888729ad9a03b61a60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 11:57 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-06-14-010870-a 14.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції ПП ВКФ «Весна – Ділогія» установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору № 174-ГСП від 04.07.2024, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві на 2024 рік (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протоколом № 184 від 14.06.2024; тендерну пропозицію ПП ВКФ «Весна - Ділогія»; повідомлення про вимогу усунення невідповідностей до 27.06.2024; протокол визначення переможця № 211 від 27.06.2024; повідомлення про намір укласти договір; договір № 174-ГСП від 04.07.2024 на суму 11 872 200 грн з ПДВ; пояснення та документи надані Замовником 15.07.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пунктом 1 І Етапу подання пропозицій Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції сканованої копії документів (експертного висновку, сертифікату, декларації тощо) виданого ДНДІ МВС України або іншим уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України) про відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Якщо експертний висновок містить посилання на будь-який інший документ на підставі якого він виданий, то сканована копія цього документу в обов’язковому порядку надається разом із сканованою копією даного експертного висновку.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП ВКФ «Весна – Ділогія» Замовник встановив, що учасник на недотримання вимог пункту 1
І Етапу подання пропозицій Додатку 2 тендерної документації не надав скановані копії документів, посилання на які містяться в наданих експертних висновках, як на підставу для їх видання, та оприлюднив в електронній системі закупівель вимогу про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей учаснику ПП ВКФ «Весна – Ділогія», в тендерній пропозиції якого відсутні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Однак на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП ВКФ «Весна – Ділогія», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Період усунення порушень:
29.07.2024 17:15 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2024 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Державної аудитоської служби України від 29.09.2024 договір № 174-ГСП від 04.07.2024 розірвано з 30.07.2024 на підстві додаткової угоди № 1 від 30.07.2024. Додаткова угода № 1 від 30.07.2024 додається.
Дата публікації звіту:
31.07.2024 09:45
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
14.08.2024 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
4e6e6d5196cc417ca4be558472b7cd4a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2024 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Індивідуальне обмундирування» (комплекти бойового спорядження)»,
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2024-06-14-010870-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5cfedadcfe134f19ae7cf5a69bede68d
Назва:
Щодо надання пояснень, інформації та документів на запит відповідно до моніторингу закупівлі UA-M-2024-07-09-000043
Дата опублікування:
15.07.2024 15:33
Опис:
На Ваш запит «Про надання пояснень» від 11.07.2024 щодо процедури закупівлі товарів «Індивідуальне обмундирування» (комплекти бойового спорядження)», ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-14-010870-a) повідомляється наступне:
Питання № 1: Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: У зв'язку із необхідністю забезпечення індивідуальним обмундируванням поліцейських, залучених до здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, Управлінням поліції охорони з фізичної безпеки було прийнято рішення (скановані копії заявки на проведення закупівлі і доповідної записки додаються до пояснення у вигляді завантаженого окремого файлу) про закупівлю 450 комплектів бойового спорядження. Перелік обмундирування який входить до комплекту бойового спорядження визначався відповідно до: Постанови Кабінету Міністрів України від від 30 вересня 2015 р. № 823 «Про однострій поліцейських» (зі змінами) та норми № 12 «належності однострою поліцейських, які забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії» затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04.06.2020 № 434 (у редакції наказу МВС України від 17.01.2023 № 22).
Технічні та якісні характеристики індивідуального обмундирування, що входило до складу комплекту бойового спорядження визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 823 «Про однострій поліцейських» (зі змінами) та технічними описами (завантажені до тендерної документації окремими файлами). Щодо предметів однострою до яких відсутні затверджені технічні описи, під час підготовки тендерної документації були розроблені технічні специфікації у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 823 «Про однострій поліцейських» (завантажені до тендерної документації окремими файлами ).
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до пункту 2 частини 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. На підставі усних запитів були отримані комерційні пропозиції від ПП «ЛЕГПРОМ АЛЕГРО» (вхідний № 1607 від 03.06.2024), ПП ВКФ «ВЕСНА-ДІЛОГІЯ» (вхідний № 1606 від 03.06.2024) та фізичної особи-підприємця Величко Олени Валентинівни (вхідний № 1608 від 03.06.2024) (скановані копії отриманих комерційних пропозицій завантажені до пояснення окремими файлами).
За результатами проведених розрахунків вартість одного комплекту бойового спорядження склала:
ПП «ЛЕГПРОМ АЛЕГРО» - 28904,85 грн. з ПДВ;
ПП ВКФ «ВЕСНА-ДІЛОГІЯ» - 26305 грн. з ПДВ;
ФОП Величко О.В. – 27685,50 грн. з ПДВ.
Таким чином очікувана вартість 450 комплектів бойового спорядження складає: (28904,85+26305,00+27685,50)х450:3=12434302,50 грн. з ПДВ, або 10361918,75 грн. без урахування ПДВ.
Питання № 2: Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідь: Частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що інформація може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві (далі – УПО ФБ в м. Києві) не має власного веб-сайту, тому в даний час відсутня можливість розміщення інформації стосовно закупівель.
Пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. УПО ФБ в м. Києві не використовує бюджетні кошти для закупівлі товарів (робіт, послуг) та не є органом місцевого самоврядування, тому рекомендації, викладені у пункті 4 Постанови № 710, не поширюються на УПО ФБ в м. Києві.
Відповідно до пункту 12 розділу 1 Положення про Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві, затвердженого наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 56 (в редакції згідно наказу Національної поліції України від 21.10.2019 № 1048) (далі – Положення) УПО ФБ в м. Києві утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, інших джерел, не заборонених законодавством України. УПО ФБ в м. Києві не є розпорядником або отримувачем бюджетних коштів (за цільовим призначенням на поточні та капітальні видатки) для провадження господарської діяльності. Усі необхідні закупівлі для забезпечення службової та господарської діяльності УПО ФБ в м. Києві, здійснюються виключно за кошти, які надходять на банківські рахунки Управління за послуги охорони, що надаються за договорами, укладеними з юридичними і фізичними особами відповідно до Господарського та Цивільного кодексів України. (До пояснення надається Положення, яке завантажено окремим файлом).