• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

С_24Т-320_ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання (ЛОТ №1 - ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Жорсткі диски) ЛОТ №2 - ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Блок безперебійного живленя) ДБЖ))

Завершена

1 330 141.39 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 9 000.00 UAH
Номер: 666448ee99bc4375b905d9ab60e69ac5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-11-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.11.2024 17:13 - 03.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.11.2024 Одеса № 228 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 11.11.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК  Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024 № 228 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 16 UA-2024-06-14-010070-a 14.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 290-64-10, mokriak.eleonora@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД та процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі,– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД та процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.06.2024 № 333, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.06.2024, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.06.2024 № 343, звернення за роз’ясненнями щодо ТД та процедури закупівель, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.06.2024, 18.06.2024 та 03.07.2024, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.06.2024 та 05.07.2024, тендерні пропозиції учасників (лот №1) приватного підприємства «Апрєль» та (лот №2) приватного підприємства «ІНАУТ», товариства з обмеженою відповідальністю «МІД-ТЕЛЕКОМ», товариства з обмеженою відповідальністю «КСТАР ПАУЕР Україна» (далі – ТОВ «КСТАР ПАУЕР Україна»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою (лот №1) від 01.07.2024 № 291, від 09.07.2024 № 336 та (лот №2) від 01.07.2024 № 290, від 08.07.2024 № 332, від 15.07.2024 № 392, від 22.07.2024 № 412, від 24.07.2024 № 422, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником (лот №2) ТОВ «КСТАР ПАУЕР Україна», у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «КСТАР ПАУЕР Україна», виявлених Замовником невідповідностей, повідомлення про наміри укласти договора про закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель (лот №1) 09.07.2024, договір поставки від 16.08.2024 № УГПГФ 24-320-1 та (лот №2) 24.07.2024, договір поставки від 09.08.2024 № УГПГФ/ШГВ 24-320-2, пояснення та документи Замовника, отримані 22.11.2024 через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю від 09.08.2024 № УГПГФ/ШГВ 24-320-2 (лот №2).
Період усунення порушень: 27.11.2024 17:26 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 17:26

Запити/Пояснення