-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція мереж теплопостачання (підготовка об’єкту до опалювального сезону) Троїцького ліцею Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Троїцьке, вул.Центральна, 110А. Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція)
Завершена
7 131 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 655.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 655.10 UAH
Номер:
51ae9f39a53647bf84b24e7467973e5f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-10-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2024 00:00
Період моніторингу:
17.09.2024 16:37 - 09.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.09.2024 № 126
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.09.2024 № 126
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-06-14-000520-a 14.06.2024 Виконавчий комітет Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Хряпко І.В. встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом зменшення ціни договору від 11.07.2024 №107 на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат будiвельної організації з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.06.2024 № 6 тд/д), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця ХРЯПКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ (далі – ФОП Хряпко І.В.), протокол уповноваженої особи від 02.07.2024 №3-пер, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.07.2024, договір на закупівлю робіт від 11.07.2024 №107, пояснення замовника, надані через електронну систему закупівель 23.09.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024.
Моніторингом установлено, що до договірної ціни, яка міститься у документах тендерної пропозиції ФОП Хряпко І.В. включено кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної органiзацiї у сумі 15 081,00 гривень.
Відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Пунктом 5.17. Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Відповідно до реєстраційних документів ФОП Хряпко І.В. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої ним тендерної пропозиції, не має апарату управління. З огляду на зазначене, ФОП Хряпко І.В., не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
З огляду на зазначене, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 15 081,00 грн (без урахування податків) ФОП Хряпко І.В. завищено вартість тендерної пропозиції.
Зазначене не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, де зазначено, що визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також не відповідає підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині розгляду тендерної пропозиції зазначеного учасника.
Проте, на порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП Хряпко І.В., натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав договір на закупівлю робіт від 11.07.2024 №107 на суму 6 988 333,00 гривень.
Період усунення порушень:
27.09.2024 14:29 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2024 14:29
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-14-000520-a від 09.10.2024 року
Дата публікації:
09.10.2024 16:15
Дата відкриття провадження:
10.10.2024 08:00
Номер відкриття провадження:
160/27012/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, затверджено Кошторисні норми України у будівництві: «Настанова з визначення вартості будівництва», та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Так, згідно пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам`яток архітектури та містобудування (далі будівництво). Ця Настанова є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об`єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
В свою чергу, у пункті 1.2. Настанови з визначення вартості будівництва зазначено, що у цій Настанові терміни вживаються у такому значенні: адміністративні витрати загальногосподарські витрати, пов`язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
У пунктах 5.17., 5.18 Настанови з визначення вартості будівництва вказано, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
При обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються такі адміністративні витрати: 1) витрати на врегулювання спорів у судових органах; 2) відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об`єднань, в тому числі витрати на утримання корпорацій, асоціацій тощо; 3) витрати на перебазування будівельних організацій; 4) витрати, пов`язані з нарахуванням і виплатою дивідендів учасникам і засновникам будівельної організації (оплата повідомлень у засобах масової інформації, конвертів, послуг зв`язку); 5) витрати на сплату відсотків (винагороди) за користування матеріальними цінностями, взятими в оренду (лізинг); 6) витрати з операційної оренди; 7) витрати зі страхування майна; 8) витрати, пов`язані з витратами на збут та іншими операційними витратами будівельної організації.
Як зазначалось вище, Настанова з визначення вартості будівництва, є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти).
При цьому, Настанова з визначення вартості будівництва не обмежує її застосування суб`єктами в залежності від форми здійснення підприємницької діяльності.
Відповідно до ч.1 ст.45 Господарського кодексу України підприємництво в Україні здійснюється в будь-яких організаційних формах, передбачених законом, на вибір підприємця.
Згідно ч.1 ст.47 Господарського кодексу України держава гарантує усім підприємцям, незалежно від обраних ними організаційних форм підприємницької діяльності, рівні права та рівні можливості для залучення і використання матеріально-технічних, фінансових, трудових, інформаційних, природних та інших ресурсів.
Відповідно до статті 51 Цивільного кодексу України до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.
Видами діяльності Фізичної особи-підприємця Хряпка Ігоря Вікторовича (РНПКПП 2398403914) є 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (основний), 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 95.29 Ремонт інших побутових виробів і предметів особистого вжитку, 82.11 Надання комбінованих офісних адміністративних послуг, 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами, 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет, 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.21 Електромонтажні роботи, 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій, 43.11 Знесення, 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику, 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи, 43.31 Штукатурні роботи, 43.32 Установлення столярних виробів, 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 Малярні роботи та скління, 43.39 Інші роботи із завершення будівництва, 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами, 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього, 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, 71.11 Діяльність у сфері архітектури, 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, 71.20 Технічні випробування та дослідження, 33.11 Ремонт і технічне обслуговування готових металевих виробів, 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання, 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання, 33.20 Установлення та монтаж машин і устатковання, 35.30 Постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря, 41.10 Організація будівництва будівель, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, 42.21 Будівництво трубопроводів, 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій, 43.91 Покрівельні роботи 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Відповідно до ч.8 ст.19 Господарського кодексу України усі суб`єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов`язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці) бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством.
Відповідно, частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України не встановлено для громадян України, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці, обов`язковість ведення бухгалтерського обліку, однак законодавство і не обмежує підприємців у праві ведення бухгалтерського обліку.
Із врахуванням принципу недискримінації та рівних прав учасників процедури публічних закупівель, відсутності прямої заборони та несуперечливості суті правовідносин, зазначаємо про допустимість у фізичної особи-підприємця адміністративних витрат, як загальногосподарських витрат, пов`язаних з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, оскільки підприємець, як фізична особа, не виконує заявлені роботи з реконструкції одноособово.
Довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 26/06/3 від 26.06.2024 року підтверджується наявність у ФОП Хряпко Ігоря Івановича працівників для виконання робіт: «Реконструкція мереж теплопостачання (підготовка об’єкту до опалювального сезону) Троїцького ліцею Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Троїцьке, вул.Центральна, 110А. Коригування» (ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція), а саме: електрика, електрогазозваника, слюсаря з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електромеханік), інженера з налагодження й випробувань.
З урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, ФОП Хряпко Ігор Вікторович здійснив обчислення переліку адміністративних витрат, включивши змінні загально-виробничі витрати, які пов’язані з операційною діяльністю, а також згідно стандарту П(С)БО № 16 не включаються до собівартості послуг та поділяються на адміністративні витрати, витрати на збут, прийняття адміністративних рішень за ступенями впливу обсягу робіт на рівень витрат. За результативністю витрачання за календарними періодами виникнення витрат за приналежністю до договору, які забезпечують процес основного виробництва, зокрема здійснюють технічний огляд та технічне обслуговування власних чи орендованих механізмів та устаткування (забезпечення інструментами, запасними частинами, транспортними послугами, за статтями калькулювання, які формують зазначені витрати) та ін.
До адміністративних витрат ФОП Хряпко Ігор Вікторович відніс загальногосподарські втрати, які були спрямовані на обслуговування та управління: а саме організаційні витрати, які можуть бути віднесені безпосередньо до конкретного об’єкта, витрати визначені самостійно економічно-доцільним шляхом, що розподіляється між об’єктами витрат з використанням бази розподілу обраної підприємцем самостійно, а також витрати на послуги юридичні, бухгалтерські, витрати на зв'язок тощо. Витрати, що не були включені до виробничої собівартості послуг, це плата за РКО та інші послуги банку, а також включені продуктивні витрати передбачені раціональною організацією та технологією будівництва.
Також до складу елементу витрат згідно п. 26 Наказу Мінфіну 31 були включені інші витрати, які виникають під час діяльності (окрім фінансових витрат), але не пов’язані безпосередньо з даними роботами та послугами для імовірного отримання економічних вигод від виконання будівельного контракту виходячи із специфіки виконуваних робіт, які не увійшли до попередніх статей і можуть бути віднесені безпосередньо до конкретного об’єкта витрат за прямою ознакою.
Вважаємо, що Висновок UA-M-2024-07-10-000001 від 27.09.2024 року є необґрунтованим, встановлені ним приписи здійснення заходів щодо усунення виявлених ДАСУ порушень є незаконним та такими, що не підлягають виконанню.
Зважаючи на викладене вище ФОП Хряпко Ігор Вікторович повідомляє ДАСУ про відсутність законних підстав для внесення змін до договору від 11.07.2024 №107 та додатково повідомляємо, що Висновок UA-M-2024-07-10-000001 від 27.09.2024 року буде оскаржено в судовому порядку в строки, встановлені п.10 ст. 8 Закону України Про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту:
03.10.2024 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
942db33f45954ca380b9f4b85f3260fa
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.09.2024 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fcf0a96fade04788a3237627ccf3ba3f
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
23.09.2024 09:45
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. За результатами розгляду кошторисної документації, встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Розмір бюджетного призначення: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція мереж теплопостачання (підготовка об’єкту до опалювального сезону) Троїцького ліцею Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Троїцьке, вул.Центральна, 110А. Коригування». Експертиза проведена ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» 07.06.2024р. №07/1227-06/27. Проектно-кошторисна документація затверджена Рішенням Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області №2003-52/VІІІ від 10.06.2024 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Виконавчого комітету Троїцької сільської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проект на «Реконструкцію мереж теплопостачання (підготовка об’єкту до опалювального сезону) Троїцького ліцею Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Троїцьке, вул.Центральна, 110А. Коригування», розроблений на підставі: — завдання на проектування від 22.05.2024р.
Проектним рішенням передбачено заміна джерела тепла (існуючої теплової мережі) на ТГШ-180/2 в кількості 1 шт. та ТГШ-90/2 в кількості 2 шт. Теплогенератори газові водогрійні зовнішнього розташування шафового типу згідно ТУ.У. 25.2-32256812- 003:2023.
Проектним рішенням передбачено встановлення блочного індивідуального теплового пункту типу БІТП-200-О-Н-90/70 в кількості 1 шт. та встановлення блочного індивідуального теплового пункту типу БІТП-100-О-Н-90/70 в кількості 1 шт., виготовлені у відповідності до ТУ.У 28.2-32256812-001:2020.
Встановлення блочних індивідуальних теплових пунктів типу БІТП-200-О-Н-90/70 та БІТП-100-О-Н-90/70, що виконують наступні функції:
- безпосереднє керування установкою за допомогою графічної сенсорної панелі оператора встановленої в щиті керування БІТП;
- віддалений доступ, керування, моніторинг та диспетчеризація зі створенням архіву основних параметрів роботи;
- контроль та регулювання параметрів теплоносія залежно від зовнішньої температури (погодозалежне керування) з коригуванням по внутрішній температурі приміщення;
- регулювання витрат теплоносія і розподіл його по системах споживання тепла залежно від налаштувань тижневого програматору внутрішньої температури в будівлі;
- відключення систем споживання тепла;
- захист внутрішньобудинкової системи опалення від аварійного перевищення параметрів теплоносія.
Більш детальна інформація викладена в Додатку 2 до тендерної документації.
2. Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://troizka.otg.dp.gov.ua/storage/app/sites/37/uploaded-files/rekonstruktsiya-merezh-teplopostachtroitskiy-litseykoriguvannya-140624.doc