-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція мереж теплопостачання КЗДО Привовчанського ясла-садок «Ромашка» загального розвитку Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Привовчанське, вул.Перемоги, 16. Коригування» (ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція)
Завершена
2 838 722.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 193.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 193.61 UAH
Номер:
a48964cb575e42c2be0256e970a17f3f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-29-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
10.09.2024 16:08 - 02.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.09.2024 № 120
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.09.2024 № 120
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2024-06-14-000284-a 14.06.2024 Виконавчий комітет Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Коростіль К.І. встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатом аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення п.5.17 Настанови №281.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом зменшення ціни договору від 11.07.2024 №117 на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат будiвельної організації, через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі - Замовник) UA-P-2024-06-14-000314-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №8 тд/д від 14 червня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ФОП Коростіль Костянтин Іванович (далі – ФОП Коростіль К.І., Учасник), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 03.07.2024, договір від 11.07.2024 №117, запит про надання пояснень від 19.09.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.09.2024 року.
Моніторингом встановлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору від 11.07.2024 №117, ФОП Коростіль К.І. включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 7 607,00 гривень.
Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Згідно з п. 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФОП Коростіль К.І. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої Учасником тендерної пропозиції, не має апарату управління. Крім того, відповідно до листа-довідки від 26.06.2024 №06-06 ФОП Коростіль К.І. не планує залучати субпідрядні організації. Враховуючи вищезазначене, ФОП Коростіль К.І. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 7 607,00 грн. (без урахування податків) ФОП Коростіль К.І. завищено вартість тендерної пропозиції. Зазначене не відповідає п.5.17 Настанови №281.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ФОП Коростіль К.І., чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції. Натомість, Замовник визнав ФОП Коростіль К.І. переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 11.07.2024 №117 на суму 2 784 464,00 гривень.
Отже, враховуючи вищезазначене, договір, який укладено з переможцем ФОП Коростіль К.І., не відповідає п.5.17 Настанови №281 та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
26.09.2024 11:52 - 11.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2024 11:52
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-14-000284-a від 09.10.2024 р.
Дата публікації:
09.10.2024 16:08
Дата відкриття провадження:
10.10.2024 08:00
Номер відкриття провадження:
160/27038/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, затверджено Кошторисні норми України у будівництві: «Настанова з визначення вартості будівництва», та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Так, згідно пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам`яток архітектури та містобудування (далі будівництво). Ця Настанова є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об`єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
В свою чергу, у пункті 1.2. Настанови з визначення вартості будівництва зазначено, що у цій Настанові терміни вживаються у такому значенні: адміністративні витрати загальногосподарські витрати, пов`язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
У пунктах 5.17., 5.18 Настанови з визначення вартості будівництва вказано, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
При обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються такі адміністративні витрати: 1) витрати на врегулювання спорів у судових органах; 2) відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об`єднань, в тому числі витрати на утримання корпорацій, асоціацій тощо; 3) витрати на перебазування будівельних організацій; 4) витрати, пов`язані з нарахуванням і виплатою дивідендів учасникам і засновникам будівельної організації (оплата повідомлень у засобах масової інформації, конвертів, послуг зв`язку); 5) витрати на сплату відсотків (винагороди) за користування матеріальними цінностями, взятими в оренду (лізинг); 6) витрати з операційної оренди; 7) витрати зі страхування майна; 8) витрати, пов`язані з витратами на збут та іншими операційними витратами будівельної організації.
Як зазначалось вище, Настанова з визначення вартості будівництва, є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти).
При цьому, Настанова з визначення вартості будівництва не обмежує її застосування суб`єктами в залежності від форми здійснення підприємницької діяльності.
Відповідно до ч.1 ст.45 Господарського кодексу України підприємництво в Україні здійснюється в будь-яких організаційних формах, передбачених законом, на вибір підприємця.
Згідно ч.1 ст.47 Господарського кодексу України держава гарантує усім підприємцям, незалежно від обраних ними організаційних форм підприємницької діяльності, рівні права та рівні можливості для залучення і використання матеріально-технічних, фінансових, трудових, інформаційних, природних та інших ресурсів.
Відповідно до статті 51 Цивільного кодексу України до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.
Видами діяльності Фізичної особи-підприємця Коростіля Костянтина Івановича (РНПКПП 3073321634) є 6.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення (основний) 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій 25.21 Виробництво радіаторів і котлів центрального опалення 33.11 Ремонт і технічне обслуговування готових металевих виробів 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання 33.20 Установлення та монтаж машин і устатковання 41.10 Організація будівництва будівель 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель 43.11 Знесення 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику 43.21 Електромонтажні роботи 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи 43.31 Штукатурні роботи 43.32 Установлення столярних виробів 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін 43.34 Малярні роботи та скління 43.39 Інші роботи із завершення будівництва 43.91 Покрівельні роботи 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у. 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами 47.52 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Відповідно до ч.8 ст.19 Господарського кодексу України усі суб`єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов`язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці) бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством.
Відповідно, частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України не встановлено для громадян України, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці, обов`язковість ведення бухгалтерського обліку, однак законодавство і не обмежує підприємців у праві ведення бухгалтерського обліку.
Із врахуванням принципу недискримінації та рівних прав учасників процедури публічних закупівель, відсутності прямої заборони та несуперечливості суті правовідносин, зазначаємо про допустимість у фізичної особи-підприємця адміністративних витрат, як загальногосподарських витрат, пов`язаних з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, оскільки підприємець, як фізична особа, не виконує заявлені роботи з реконструкції одноособово.
Довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №03-06 від 26.06.2024 року підтверджується наявність у ФОП Коростіля Костянтина Івановича працівників для виконання робіт: «Реконструкція мереж теплопостачання КЗДО Привовчанського ясла-садок «Ромашка» загального розвитку Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с. Привовчанське, вул. Перемоги, 16. Коригування» (ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція), а саме: головного інженера, інженера з налагоджування й випробувань, слюсаря КВПА, електрогазозваника.
З урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, ФОП Коростіль Костянтин Іванович здійснив обчислення переліку адміністративних витрат, включивши змінні загально-виробничі витрати, які пов’язані з операційною діяльністю, а також згідно стандарту П(С)БО № 16 не включаються до собівартості послуг та поділяються на адміністративні витрати, витрати на збут, прийняття адміністративних рішень за ступенями впливу обсягу робіт на рівень витрат. За результативністю витрачання за календарними періодами виникнення витрат за приналежністю до договору, які забезпечують процес основного виробництва, зокрема здійснюють технічний огляд та технічне обслуговування власних чи орендованих механізмів та устаткування (забезпечення інструментами, запасними частинами, транспортними послугами, за статтями калькулювання, які формують зазначені витрати) та ін.
До адміністративних витрат ФОП Коростіль Костянтин Іванович відніс загальногосподарські втрати, які були спрямовані на обслуговування та управління: а саме організаційні витрати, які можуть бути віднесені безпосередньо до конкретного об’єкта, витрати визначені самостійно економічно-доцільним шляхом, що розподіляється між об’єктами витрат з використанням бази розподілу обраної підприємцем самостійно, а також витрати на послуги юридичні, бухгалтерські, витрати на зв'язок тощо. Витрати, що не були включені до виробничої собівартості послуг, це плата за РКО та інші послуги банку, а також включені продуктивні витрати передбачені раціональною організацією та технологією будівництва. Також до складу елементу витрат згідно п. 26 Наказу Мінфіну 31 були включені інші витрати, які виникають під час діяльності (окрім фінансових витрат), але не пов’язані безпосередньо з даними роботами та послугами для імовірного отримання економічних вигод від виконання будівельного контракту виходячи із специфіки виконуваних робіт, які не увійшли до попередніх статей і можуть бути віднесені безпосередньо до конкретного об’єкта витрат за прямою ознакою.
Вважаємо, що Висновок UA-M-2024-08-29-000012 від 26.09.2024 року є необгрунтованим, встановлені ним приписи здійснення заходів щодо усунення виявлених ДАСУ порушень є незаконним та такими, що не підлягають виконанню.
Зважаючи на викладене вище, Виконавчий комітет Троїцької сільської ради повідомляє ДАСУ про відсутність законних підстав для внесення змін до договору від 11.07.2024 №117 та додатково повідомляємо, що Висновок UA-M-2024-08-29-000012 від 26.09.2024 року буде оскаржено в судовому порядку в строки, встановлені п.10 ст. 8 Закону України Про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту:
03.10.2024 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
b210951a156044319632b39344afc0ca
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
19.09.2024 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Реконструкція мереж теплопостачання КЗДО Привовчанського ясла-садок «Ромашка» загального розвитку Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Привовчанське, вул.Перемоги, 16. Коригування, 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-14-000284-a), яку проведено Виконавчим комітетом Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
f1e8572b635b480786d16f2afe2ceafc
Назва:
Пояснення (інформація, документи) на Запит
Дата опублікування:
23.09.2024 11:19
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. За результатами розгляду кошторисної документації, встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 838 722,00 грн з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція мереж теплопостачання КЗДО Привовчанського ясла-садок «Ромашка» загального розвитку Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Привовчанське, вул.Перемоги, 16. Коригування». Експертиза проведена ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» 07.06.2024р. №07/1229-06/24. Проектно-кошторисна документація затверджена Рішенням Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області №2005-52/VІІІ від 10.06.2024 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Виконавчого комітету Троїцької сільської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проект на «Реконструкція мереж теплопостачання КЗДО Привовчанського ясла-садок «Ромашка» загального розвитку Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Привовчанське, вул.Перемоги, 16. Коригування», розроблений на підставі: — завдання на проектування від 22.05.2024р.
Проектним рішенням передбачено заміна джерела тепла (існуючої теплової мережі) на ТГШ-90/2 в кількості 1 шт. - Теплогенератор газовий водогрійний зовнішнього розташування шафового типу згідно ТУ.У. 25.2-32256812- 003:2023.
Проектним рішенням передбачено встановлення блочного індивідуального теплового пункту типу БІТП-100-О-Н-90/70 в кількості 1 шт., виготовленого у відповідності до ТУ.У 28.2-32256812-001:2020.
Встановлення блочного індивідуального теплового пункту типу БІТП-100-О-Н-90/70, що виконує наступні функції:
- безпосереднє керування установкою за допомогою графічної сенсорної панелі оператора встановленої в щиті керування БІТП;
- віддалений доступ, керування, моніторинг та диспетчеризація зі створенням архіву основних параметрів роботи;
- контроль та регулювання параметрів теплоносія залежно від зовнішньої температури (погодозалежне керування) з коригуванням по внутрішній температурі приміщення;
- регулювання витрат теплоносія і розподіл його по системах споживання тепла залежно від налаштувань тижневого програматору внутрішньої температури в будівлі;
- відключення систем споживання тепла;
- захист внутрішньобудинкової системи опалення від аварійного перевищення параметрів теплоносія.
Більш детальна інформація викладена в Додатку 2 до тендерної документації.
2. Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://troizka.otg.dp.gov.ua/diyalnist/publichni-zaukpiveli/zakupiveli
та конкретне обгрунтування
https://troizka.otg.dp.gov.ua/storage/app/sites/37/uploaded-files/rekonstruktsiya-merezh-teplopostachromashkakoriguvannya140624.doc