-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Швидкоспоруджувана модульна споруда для улаштування найпростішого укриття (на 100 осіб)
Торги відмінено
4 998 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 74 970.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 74 970.00 UAH
Номер:
9889bac1150e45f4a87ab5ca99be1c67
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-02-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2024 00:00
Період моніторингу:
03.07.2024 12:49 - 25.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2024
№ 50-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.07.2024 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-06-13-002849-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 41 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника КП «Завод залізобетонних виробів № 1» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти Попільнянської селищної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.06.2024 № 70, тендерна пропозиція переможця Колективного підприємства «Завод залізобетонних виробів №1» (далі – КП «Завод залізобетонних виробів № 1»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.06.2024 № 76, повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2024, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 04.07.2024 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог Постанови № 710 встановлено, що в порушення вимог пункту 41 Постанови № 710 Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі, шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі КП «Завод залізобетонних виробів № 1» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону.
Так, відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників імперативно вимагалось надання, у складі тендерної пропозиції, довідки, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, копії договору, зазначеного в довідці, копії документів, які підтверджують його виконання та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання цього договору.
Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника КП «Завод залізобетонних виробів № 1» відсутній лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента, який підтверджує належне виконання КП «Завод залізобетонних виробів № 1» аналогічного договору, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «Завод залізобетонних виробів № 1» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Слід відмітити, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.07.2024 № 82, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, щодо надання пояснення допущення вищевказаних порушень, Замовником відмінено дану процедуру закупівлі.
Період усунення порушень:
08.07.2024 12:35 - 23.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2024 12:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
15.08.2024 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
2de498adaeb64737b936abd63c4e1366
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.07.2024 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Швидкоспоруджувана модульна споруда для улаштування найпростішого укриття (на 100 осіб)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-13-002849-a ) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів Відділом освіти Попільнянської селищної ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Поясніть, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника КП «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» як такого, що не відповідав вимогам установленим у тендерній документації Замовника?
Так, у складі тендерної пропозиції учасника КП «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» відсутній лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та наданий у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору (вимога: підп. 1.1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації).
Крім того, відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, зокрема, що модульна споруда не передбачає наявність вікон.
Однак, відповідно до плану-схеми (креслення), наданого учасником КП «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» у складі тендерної пропозиції, в модульній споруді вбачається наявність вікон, що суперечить вимогам Додатку № 2 до тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог підп. 2 п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3010a23ad08c46d3b6843b4817da0db1
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
04.07.2024 15:14
Опис:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року (зі змінами)
Закупівля здійснюється із застосуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року N° 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі"', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
1 Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, категорія Відділ освіти Попільнянської селищної ради, 13501, Житомирська область, смт Попільня, вул. Б. Хмельницького, 7.,код ЄДРПОУ 41420869
2 Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником
Швидкоспоруджувана модульна споруда для улаштування найпростішого
укриття (на 100 осіб)
Код за ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
(ДК 021:2015: 44211100-3 Модульні та переносні споруди)
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-13-002849-а
4 Обгрунтування доцільності закупівлі товару Захисні споруди (укриття) призначені для захисту дітей та вчителів від наслідків аварій і стихійних лих, а також від ура-жальної дії зброї масового знищення і звичайних засобів ураження.
Рекомендацій щодо нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти та критеріїв/методології відбору проектних рішень для організації укриття здобувачів освіти та персоналу залежно від типу території, військових ризиків тощо (розроблені міжвідомчою робочої групою на виконання пункту 11 протоколу наради від 24 травня 2023 р. «Про завершення 2022/23 навчального року та підготовку закладів освіти до 2023/24 навчального року», що надійшов з дорученням Прем'єр-міністра України від 27.05.2023 № 16293/0/1-23, наказу Міністерства освіти і науки України від 05.07.2023 № 818).
5 Обгрунтування обсягу закупівлі товару 1 комплект – на 100 осіб
6 Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Тип – напівзаглиблене;
Вікна – не передбачено (без вікон);
Місткість: 100 осіб;
Споруда повинна мати природню вентиляцію внутрішніх приміщень;
Двері - наявність двох виходів, встановлення не менше 2 дверей (металеві), сертифіковані EI60.
Повна гідроізоляція стін та перекриття укриття (з використанням водонепроникного тенту з ПВХ/або іншого виду гідроізоляції), гідроізоляція примикань до підлоги – наявність. Повна гідроізоляція елементів конструкції, які напівзаглиблені в земельний покрив для запобігання проникнення вологи в приміщення споруди.
Параметри та вимоги до облаштування:
- основне приміщення (обладнане лавками для сидіння (повинні бути окремо стоячі, без закріплення (для можливості переміщення/комбінування), у кількості, необхідній для одночасного перебування 100 осіб, із матеріалів які дозволяють здійснювати їх санітарно-гігієнічну обробку та не містити легкозаймистих матеріалів)), освітлювальною та розеточною мережами включаючи матеріали (тощо) для повного підключення, розводки (щит розподілу, автомат № 1, № 2, розподільча коробка);
- передбачено зону (відокремлену/і перегородками) всередині споруди для встановлення біотуалетів, біотуалет в комплекті – 2 шт;
- акумуляторна табличка «вихід», в комплекті, з монтажем, електрообігрівач «уфо» - не менше 4 шт, потужність кожного обігрівача не менше2-2,5 кВт (надати паспорт та/або інструкцію з експлуатації, тощо у складі пропозиції);
- облаштування вогнегасниками (6 шт.), згідно вимог пожежної безпеки, аптечкою;
- загальна висота (по внутрішнім замірам, основного приміщення не менше): 2400 мм;
- товщина стін (стіни зовнішні, стіни сходового маршу) не менше – 600 мм;
- товщина стелі, не менше – 400 мм;
облаштування підлоги/поверхні – залізобетонна плита/плити або моноліт, товщина не менше 140 мм (для залізобетонна плита/плити) / не менше 200 мм (для моноліту), з обов’язковою гідроізоляцією для запобігання проникнення вологи до приміщення
7 Розмір бюджетного призначення Згідно Рішення сесії селищної ради № 1005 від 25.06.2024 р по КЕКВ 3110
8 Очікувана вартість предмета закупівлі 4 998 000 грн 00 коп
9 Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р № 275 а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо) в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції.
10 Місце поставки ( адреса) Попільнянський ліцей № 2 за адресою: 13501, Житомирська область, с. Попільня, вул. Шкільна, 1
11 Строк поставки товарів до 15.08.2024 р
2. Закупівля була опублікована тільки на майданчику «Прозоро» надалі Замовником буде розміщуватись обґрунтування на власному веб-сайті, який донедавна, перебував на етапі розробки.
3. Щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору інформуємо, що замовником було розглянуто надані у складі пропозиції довідку (відомості про виконання аналогічних договорів), сканкопію аналогічного договору, сканкопію видаткової накладної, а також переглянуто у електронній системі закупівель Прозорро інформацію, що міститься у відкритому доступі щодо закупівлі, та містить звіт про виконання договору та суму оплати, Замовником було прийнято рішення про формальну помилку, та зараховано вищезазначені документи як такі, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів у учасника.
4. Технічні вимоги тендерної документації передбачають характеристики товару, і дійсно містять положення, що зумовлюється чинними ДСТУ, що модульна споруда не передбачає наявність вікон, а передбачено наявність двох виходів/входів. План-схема, що надано у складі пропозиції замовником було розглянуто під час розгляду тендерної пропозиції, а також повторно оглянуто після надходження запиту моніторингу. Повідомляємо, що зображення модульної споруди передбачає наявність саме двох виходів/входів (дверних прорізів). Вікна не зображено на схемі. До відповіді приєднаємо файл (схему), із зазначенням (виділено кругами) місць де зображено двері/дверні прорізи. Також, до дверей схематично зображено сходи, так як модульна споруда напівзаглиблена, від дверей передбачено сходи вниз у власне, укриття.