-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світильники та освітлювальна арматура)
Завершена
1 012 695.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 126.95 UAH
мін. крок: 1% або 10 126.95 UAH
Номер:
d8ba0be525324aa6be4fefc4c7db6724
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 18:34 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2024
№ 112
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 15.07.2024 року
В.о. начальника Артур Єгіозар’ян
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.07.2024 № 112
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-06-12-012367-a 12.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА ЕЛЕКТРО" встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства "Харківські теплові мережі" на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства "Харківські теплові мережі" (далі – КП "Харківські теплові мережі", Замовник) (протокол № 967в від 12.06.2024), зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням від 18.06.2024 №984в та від 20.06.2024 № 993в, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 14.06.2024, 17.06.2024, 19.06.2024 та відповідь Замовника від 14.06.2024, 18.06.2024, 20.06.2024, реєстр пропозицій від 26.06.2024, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ЕЛЕКТРО" (далі – ТОВ "АЛЬФА ЕЛЕКТРО", учасник, переможець), вимогу про усунення невідповідностей до 02.07.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП "Харківські теплові мережі" (протокол No 1040в від 03.07.2024), повідомлення про намір укласти договір від 03.07.2024, договір про закупівлю товару від 10.07.2024 № 27071004 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.07.2024 року (далі – Пояснення).
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції, встановлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток №2) встановлено, що учасники у складі тендерної пропозицї мають надати довідку з зазначенням гарантійного строку товару, що пропонується, за кожною позицією.
При цьому, у складі тендерної пропозиції пропозиції ТОВ "АЛЬФА ЕЛЕКТРО", надано Довідку щодо гарантійних зобов’язань заводу виробника (далі - Довідка), що містить інформацію про гарантійні зобов’язання заводу виробника. Однак, гарантійні зобов’язання заводу виробника, зазначені в Довідці на позиції Лед. св. 150W COB 15000Lm 6500K та Світильник LED 36 W 6500К IP65 не відповідають вимогам визначеним в Додатку №2 тендерної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, щодо невідповідності гарантійного строку зазначеному в довідці, опису товару на позиції «Лед. св. 150W COB 15000Lm 6500K».
При цьому, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, щодо гарантійних зобов’язань заводу виробника, зазначених в Довідці на позицію Світильник LED 36 W 6500К IP65, які не відповідають вимогам визначеним в Додатку №2 тендерної документації, опису товару та технічній специфікації, Замовником не розміщено.
Крім того, відповідно до п. 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬФА ЕЛЕКТРО" підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 17.07.2024 з приводу вищевказаного, на який Замовник надав пояснення від 22.07.2024 року зокрема наступного змісту: «...Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист-погодження з Додатком 2 тендерної документації, технічну специфікацію, в якій чітко зазначено інформацію щодо гарантійного строку товару, та опис товару, які підтверджують вимоги замовника, а також відповідають за змістом один одному.».
Однак, зазначене пояснення не спростовує факти порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки Замовником самостійно в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання довідки з зазначенням гарантійного строку товару, що пропонується, за кожною позицією.
Період усунення порушень:
26.07.2024 21:26 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2024 21:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (копія додаткової угоди надається).
Дата публікації звіту:
01.08.2024 16:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Відповідно до умов додаткової угоди № 1 від 31.07.2024 Договір від 10.07.2024 № 27071004 розірвано.
Дата публікації:
21.11.2024 12:42
Запити/Пояснення
Номер:
7e4e31c7fc6a4e15873e2a03bd0d8b1d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.07.2024 22:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів Світильники та освітлювальна арматура (ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура), очікуваною вартістю 1 012 695,10 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-12-012367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» (далі - Додаток №2) тендерної документації, Учасник має надати довідку з зазначенням гарантійного строку товару, що пропонується, за кожною позицією. Відповідно до таблиці наведеної в Додатку №2 у графі «технічні характеристики та вимоги» до деяких позицій товару наведена вимога наявності конкретних гарантійних термінів (строків). Учасником ТОВ "АЛЬФА ЕЛЕКТРО», у складі тендерної пропозиції надано Довідку, щодо гарантійних забовязань заводу виробника, де деякі гарантійні строки не відповідають вимогам визначеним в Додатку № 2 тендерної документації.
Чому Замовником, при виявленні невідповідність гарантійного строку позиції «Лед. св. 150W COB 15000Lm 6500K» опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, в той час, як дана невідповідність є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та не може буте виправлена згідно п. 43 Особливостей.
3. Відповідно до умов Додатку №2 тендерної документації вимога щодо терміну гарантійних забов’язань на позицію «Світильник LED 36W 6500K IP 65» складає 3 роки. В інформації наведеної в Довідці щодо гарантійних забов’язань, наданої учасником, гарантійний строк складає 12 місяців, що не відповдає умовам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "АЛЬФА ЕЛЕКТРО», як таку, що не відповідає вимога тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
640e04a8e9af467bb4db613bbda421b4
Назва:
Інформація щодо запиту
Дата опублікування:
22.07.2024 18:48
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство), яке є одним з об’єктів критичної інфраструктури Харкова, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015 - 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світильники та освітлювальна арматура), номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-07-15-000069 (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Очікувана вартість закупівлі визначена Замовником на підставі аналізу ринку та даних комерційних пропозицій компаній на аналогічний вид товарів (скановані копії пропозицій надаються). В той же час, на виконання вимог статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-06-12-012367-a), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-06-12-012367-a). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
За результатами аукціону було розглянуто та прийнято пропозицію Учасника ТОВ "АЛЬФА ЕЛЕКТРО», який запропонував найменшу ціну, яка суттєво зекономила кошти підприємства.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист-погодження з Додатком 2 тендерної документації, технічну специфікацію, в якій чітко зазначено інформацію щодо гарантійного строку товару, та опис товару, які підтверджують вимоги замовника, а також відповідають за змістом один одному.
Згідно з Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією Харків та Харківська область віднесені до зони можливих бойових дій та знаходились під постійними обстрілами країни-агресора.