• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

794 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 974.00 UAH
Номер: 897eeffc10a54b538fda499e5382d98c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 16.09.2024 12:56 - 08.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2024 № 55-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 16.09.2024 № 55-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9.UA-2024-06-11-010489-a від 11.06.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКС», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) під час розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, складання тендерної документації та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, а саме - вимог пункту 4-1 Постанови №710, пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178, частини п’ятої статті 8 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Скориківської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.06.2024 №33, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЮКС» (далі – ТОВ «ЛЮКС»), повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2024 року, договір закупівлі від 27.06.2024 за №369, пояснення Замовника від 24.09.2024, отримане через електронну систему закупівель. Відповідно до наявного в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2024-06-11-013159-a джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету, а також, згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic), Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. Під час проведення моніторингу Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник, у відповіді від 24.09.2024 зазначив, що дана закупівля висвітлена на веб-сайті Скориківської сільської територіальної громади за посиланням - https://ckorykivska-gromada.gov.ua. Однак, за цим посиланням розміщено лише обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щодо закупівлі «Капітальний ремонт з утепленням фасадів Скориківського ДНЗ, за адресою вул. Кринична, 1а, с. Скорики Тернопільського району, Тернопільської області» - UA-2021-06-25-002823-a. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів», від 11.10.2016 №710 (із змінами, далі – Постанова №710) не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено, що Додатком 7 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника та переможця вимогам, визначеним у пунктах 45; 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178» до тендерної документації, Замовником зазначено, що учасники торгів, на вимогу підпункту 7 пункту 47 Особливостей №1178 повинні надати: «Довідку (або однією зведеною довідкою) в довільній формі за підписом учасника процедури закупівлі та завірену печаткою (у разі наявності) про те, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника», а також, на вимогу «пп.2 п.45 Особливостей»: «довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або учасник процедури закупівлі, що перебуває в зазначених обставинах, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». При цьому, необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» до Особливостей №1178 (далі - Постанова №382) внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені зміни до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. Окрім цього, вищезгаданим Додатком 7 до тендерної документації, для переможців процедури закупівлі, встановлена вимога щодо надання інформації на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених підпунктами 2 та 8 пункту 47 Особливостей №1178, що є порушенням абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178, із змінами, внесеними згідно Постанови №382. Отже, виходячи із вищевикладеного, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. Аналізом питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено, що на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.09.2024, Замовником, пояснення (інформацію, документи) надано з порушенням термінів, визначених частиною п’ятою статті 8 Закону, а саме - 24.09.2024 року, тобто на 5 робочий день з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 27.09.2024 09:13 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2024 09:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно Н А К А ЗУ 16.09.2024 № 55-з розпочала моніторинг процедур закупівлі UA2024-06-11—010489-a Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117. 11.06.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Станом на 11.10 2024 року виявлені порушення усунені.
Дата публікації звіту: 11.10.2024 15:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 22.10.2024 11:58

Запити/Пояснення