-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021: 2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по скретч-карткам та/або талонам)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Номер:
a9e7c89538034c74ac11b813a21d6cc4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 15:21 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2024 № 41-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 15.07.2024 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-06-11-006430-a від 11.06.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом оприлюдненої вимоги про усунення невідповідностей у пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону та пункту 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВВА», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час складання вимоги про усунення невідповідностей та тендерної документації (частини першої статті 23 Закону, пункту 47 Особливостей №1178).
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Золотниківської сільської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.06.2024 за №24, тендерну документацію (із змінами) від 19.04.2024 за №18, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВВА» (далі – ТОВ «ВВА»), вимога про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2024 №27, повідомлення про намір укласти договір від 21.06.2024, договір про закупівлю від 28.06.2024 за № 27/1, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 18.07.2024 та від 23.07.2024 отримані через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Частиною першою статті 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Таким чином, Законом встановлено імперативну вимогу до Замовника зазначати в тендерній документації всю необхідну технічну, якісну та кількісну інформацію про предмет закупівлі.
В додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що товар повинен відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам/технічним умовам/нормам) без зазначення яким саме.
Відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро», бензин класифікується за рівнем екологічної безпеки та встановлено екологічні класи бензинів Євро5, Євро4, Євро 3 з визначенням фізико-хімічних показників для кожного класу та за вмістом біетанолу бензини класифікуються на Е5,Е7,Е10.
Однак, тендерна документація Замовника в частині визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі не містить обов’язкової інформації по конкретному виду бензину, а саме не зазначено його детальний опис відповідно до ДСТУ.
Окрім цього, тендерна документація (Додаток 1) містить вимогу як для учасника так і для переможця торгів щодо надання довідки в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, в той час як відповідно до Постанови КМУ №382 від 02.04.2024 даний абзац виключено з Особливостей №1178.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління), щодо складання тендерної документації не у відповідності до законодавства, Замовником у відповіді від 18.07.2024 зазначено «Відповідно до Постанови КМУ №927 від 01.08.2013 р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» Бензин А-95 який запропонований учасником ТОВ «ВВА» відповідає ДСТУ 7687: 2015 відповідно до наданого документу (паспорт якості Бензин А-95) (додається 3) та встановлений екологічний клас ЄВРО-5. Оскільки, для автомобілів замовника не передбачена вимога щодо екологічного класу бензину, тому замовником при розробленні технічного завдання ця вимога не конкретизувалась».
Замовником в електронній системі закупівель розміщено вимогу про усунення невідповідностей з терміном виконання до 21.06.2024, а саме надання «1. Довідку видану НАЗК, щодо фізичних осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» 3.Довідку в довільній формі про те що товар не постачається з Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран та країни-агресора Російської Федерації».
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавству установлено, що на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону в повідомленні про усунення невідповідностей не зазначено посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Аналізом тендерної документації не виявлено вимог щодо подання учасниками документів зазначених у вимозі про усунення невідповідностей.
На запит Управління щодо надання інформації в якому пункті тендерної документації зазначено Замовником вимогу про надання вищевказаних документів Замовником у відповіді від 23.07.2024 підтверджено, що у тендерній документації відсутня інформація про надання таких документів та зазначено, що «…. враховуючи п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції…. Тому уповноваженою особою прийнято рішення про надання 24 год. на виправлення невідповідностей, оскільки дані довідки не призводять до зміни предмету закупівлі, а лише уточнюють інформацію, для того щоб уповноважена особа об’єктивно визначила переможця…».
Отже на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 Замовником надано вимогу про усунення невідповідностей, а саме надання документів, які не передбачені тендерною документацією.
Період усунення порушень:
02.08.2024 10:15 - 17.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2024 10:15
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13-05-0039/2024-пр
Дата відкриття провадження:
09.08.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
13-05-0029/2024-пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу було встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час складання вимоги про усунення невідповідностей та тендерної документації (частини першої статті 23 Закону, пункту 47 Особливостей №1178).
Зі свого боку хочемо зазначити, що усі зауваження прийняті до уваги, і ми зобов'язуємось у подальшому чітко дотримуватися вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
Також, доводимо до Вашого відома, що Замовником було проведено роз'яснювальну роботу з посадовою особою відповідальною за організацію та проведення публічних закупівель Гузій Аліною Володимирівною, з питань дотримання вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів, також з вдосконалення вимог тендерних документацій та додатків до неї. Замовник зобов'язується дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищесказане, Замовник вживатиме усіх можливих заходів для недопущення порушень при проведенні публічних закупівель в подальшому. Повідомляємо наступне, що уповноваженою собою було пройдено навчання 25-26 липня у м. Львів «Ефективна організація публічних закупівель в умовах воєнного стану» (сертифікат додається).
Дата публікації звіту:
02.08.2024 11:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- other: Відсутній механізм
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
02.09.2024 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
db5b6beccac0425fa4cd73e25e475297
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.07.2024 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021: 2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по скретч-карткам та/або талонам)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-11-006430-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Частиною першою статті 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Таким чином, Законом встановлено імперативну вимогу до Замовника зазначати в тендерній документації всю необхідну технічну, якісну та кількісну інформацію про предмет закупівлі.
В додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що товар повинен відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам/технічним умовам/нормам) без зазначення яким саме.
Відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро», бензин класифікується за рівнем екологічної безпеки та встановлено екологічні класи бензинів Євро5, Євро4, Євро 3 з визначенням фізико-хімічних показників для кожного класу та за вмістом біетанолу бензини класифікуються на Е5,Е7,Е10.
Однак, тендерна документація Замовника в частині визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі не містить обов’язкової інформації по конкретному виду бензину, а саме не зазначено його детальний опис відповідно до ДСТУ.
Окрім цього, тендерна документація (Додаток 1) містить вимогу як для учасника так і для переможця торгів щодо надання довідки в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, в той час як відповідно до Постанови КМУ №382 від 02.04.2024 даний абзац виключено з Особливостей №1178.
Надайте інформацію чому тендерну документацію складено не у відповідності до вимог законодавства?
3. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель»
Замовником в електронній системі закупівель розміщено вимогу про усунення невідповідностей з терміном виконання до 21.06.2024-11.23год .
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавству установлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону , а саме в повідомленні про усунення невідповідностей не зазначено посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а зазначене посилання https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/8c7ff7aeef6a434f9b1671f1156b2a41?Signature=SBr0jlA%2Fkm2RCIr4VC2lk6Hi%2BdM0oyeBegVOQZUuaHvYpQ4NO не відкривається.
Надайте інформацію в якому пункті, додатку тендерної документації зазначено вимогу, щодо надання учасниками вказаних у вимозі про усунення не відповідностей документів та чому дану вимогу складено не у відповідності до законодавства?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
47860d9b31ca482ca8839359ac8248f8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.07.2024 15:56
Опис:
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021: 2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по скретч-карткам та/або талонам)»з очікуваною вартістю 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-11-006430-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступні пояснення: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу ринку через мережу Інтернет (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/ternopolskaya/2024-06/), також аналізуючи сайт - vseazs.com, що підтверджується фото матеріалом (додається 1), та відповідно до комерційної пропозиції ТОВ «ВВА» від 11.06.2024 р. №82 (додається 2) Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником дотримано вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті. Посилання на сайт: https://gromada.org.ua/gromada/zolotnykivska/news/1721302504/
Відповідо до Постанови КМУ №927 від 01.08.2013 р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» Бензин А-95 який запропонований учасником ТОВ «ВВА» відповідає ДСТУ 7687: 2015 відповідно до наданого документу (паспорт якості Бензин А-95) (додається 3) та встановлений екологічний клас ЄВРО-5. Оскільки, для автомобілів замовника не передбачена вимога щодо екологічного класу бензину, тому замовником при розробленні технічного завдання ця вимога не конкретизувалась.
Номер:
e387c473d57641d0b7c837ead7aba784
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.07.2024 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021: 2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по скретч-карткам та/або талонам)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-11-006430-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель»
Замовником в електронній системі закупівель розміщено вимогу про усунення невідповідностей з терміном виконання до 21.06.2024-11.23год .
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавству установлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону , а саме в повідомленні про усунення невідповідностей не зазначено посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а зазначене посилання https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/8c7ff7aeef6a434f9b1671f1156b2a41?Signature=SBr0jlA%2Fkm2RCIr4VC2lk6Hi%2BdM0oyeBegVOQZUuaHvYpQ4NO не відкривається.
Надайте інформацію в якому пункті, додатку тендерної документації зазначено вимогу, щодо надання учасниками вказаних у вимозі про усунення не відповідностей документів та чому дану вимогу складено не у відповідності до законодавства?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
002610d3b1344843959c88bc44096215
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.07.2024 11:35
Опис:
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021: 2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по скретч-карткам та/або талонам)»з очікуваною вартістю 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-11-006430-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступні пояснення: Відповідно до п. 43 Особливостей
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
А також враховуючи п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Оскільки у тендерній документації відсутнє підтвердження про те що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Тому уповноваженою особою прийнято рішення про надання 24 год. на виправлення невідповідностей, оскільки дані довідки не призводять до зміни предмету закупівлі, а лише уточнюють інформацію, для того щоб уповноважена особа об’єктивно визначила переможця.