-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівель, споруд, комунікацій та облаштування прилеглої території комунального некомерційного підприємства "Новоукраїнська центральна районна лікарня" Новоукраїнської районної ради ( адреса 27100, Кіровоградська область, м.Новоукраїнка, провулок Лікарняний, 1). Коригування
Завершена
67 408 099.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 674 080.99 UAH
мін. крок: 1% або 674 080.99 UAH
Номер:
02315e0755574d1a9b0c8bf099f7f878
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-23-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2024 00:00
Період моніторингу:
23.07.2024 16:03 - 14.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.07.2024 № 54-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області
від 23.07.2024 № 54-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
1. UA-2024-06-11-003788-a 11.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено недотримання вимог пункту 5.31 глави V Настанови.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей- порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень відповідно до вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 09.04.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління соціального захисту та охорони здоров’я Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.06.2024 № 7, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУД КОНТРОЛЬ» (далі – ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2024 № 11, повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2024, пояснення надані Замовником 29.07.2024, 06.08.2024 через електронну систему закупівель та лист Замовника директорці ПП «ПРОЄКТ-К» від 09.08.2024 № 111/01-26.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Згідно з пунктом 9 «Перелік додатків тендерної документації» розділу І «Загальні положення» тендерної документації, додатком 3 до тендерної документації є технічне завдання на закупівлю по предмету закупівлі.
В додатку 3 до тендерної документації надано, зокрема, Відомість обсягів робіт та проектно – кошторисну документацію.
Також, в складі проектно – кошторисної документації надано «Локальний кошторис на будівельні роботи на водопровід та каналізація. Приймальне відділення № 02-02-05/змін» (далі – Локальний кошторис № 02-01-05/змін).
В ході моніторингу встановлено низку невідповідностей проектно – кошторисної документації, наведеної у Додатку 3 до тендерної документації, вимогам «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова»), в зв’язку з чим посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надано через електронну систему закупівель Замовнику запити щодо причин вищевказаних невідповідностей.
З цього питання Замовником надано пояснення від 06.08.2024, яким повідомлено наступне: проектно-кошторисна документація розроблена юридичною особою ПП «ПРОЄКТ-К» та затверджена позитивним експертним звітом № 2795/23Є від 12 лютого 2024. Замовником прийнято рішення, щодо звернення до розробника проектно-кошторисної документації ПП «ПРОЄКТ-К» з метою приведення у відповідність вимогам Настанови.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
Відповідно до підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися із, зокрема, інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до цієї тендерної документації.
У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надана Договірна ціна, яка є динамічною, на загальну суму 66 078 415,28 грн.
Однак, в пункті 9 Договірної ціни, згідно з розрахунком № 11, до складу договірної ціни включено кошти на покриття ризиків на суму 1 053 407,00 гривень.
Згідно із вимогами пункту 5.31 розділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) глави V «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» Настанови, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду наведених факторів, зокрема: виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрутовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому, за динамічної договірної ціни кошти на покриття ризиків не враховуються.
З урахуванням вищевказаного, Договірна ціна, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ», не відповідає вимогам пункту 5.31 глави V Настанови та, як наслідок, є ризик зайвого витрачання коштів на суму 1 053 407,00 гривень.
Протягом строку проведення моніторингу, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надано через електронну систему закупівель Замовнику запит щодо причин вищевказаної невідповідності розрахунку договірної ціни вимогам Настанови.
На вищевказане питання Замовником надано пояснення від 06.08.2024, яким повідомлено наступне: «Учасником при наданні розрахунку помилково не враховано п. 3.1. проекту договору, що визначений у додатку 2 тендерної документації «Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна та може коригуватися в процесі виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України», відтак кошти на покриття ризиків на суму 1 053 407,00 грн не будуть враховані під час заключення Договору, про що наразі ведуться переговори з учасником переможцем та вирішення питання щодо подальших дій».
За результатами аналізу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 24.07.2024, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 29.07.2024 повідомив наступне: «Згідно п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (Постанову доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМУ № 1266 від 16.12.2020) «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
-обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі…
Оскільки, вищевказаний пункт 4-1 є частиною п. 4 де вказано, що замовникам рекомендується забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, отже на даний момент не є обов’язком. Щодо цього питання Міністерство економічного розвитку та торгівлі України також не дало чіткої відповіді (Відповідь на запит 383/2021, на запит 2764/2020), а відтак Замовником не здійснювалося оприлюднень обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті оскільки вищевказана Постанова не встановлює імперативної норми для публікації обґрунтування, тобто замовник здійснює оприлюднення на власний розсуд».
Постановою № 710 затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4 вказаної постанови рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Разом з тим відповідно до пункту 4-1 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з пунктом 18 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Відповідно до пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов`язань довгострокових зобов`язань за енергосервісом, середньострокових зобов`язань у сфері охорони здоров`я та здійснення витрат бюджету.
Як визначено пунктом 12 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Враховуючи наведене, орган місцевого самоврядування підпадає під дію норм права, передбачених пунктом 4-1 Постанови № 710, якщо має статус головного розпорядника бюджетних коштів.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба, керуючись нормами статті 8 Закону, звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту чи офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна до перегляду.
Надані Замовником 29.07.2024 пояснення не спростовують порушення вимог Постанови № 710, зважаючи, що Замовник згідно з інформацією Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеною на сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) є розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (зі змінами) органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
За результатом аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником на запит Держаудитслужби від 31.07.2024 надано в електронній системі закупівель пояснення від 06.08.2024 з порушенням строків, а саме - на 4 робочий день від дати оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
15.08.2024 10:43 - 30.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2024 10:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління соціального захисту та охорони здоров'я Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-06-11-003788-a повідомляє наступне.
Щодо зауважень до проєктної документації. На наш лист від 09.08.2024 № 111/01-26 розробником проєктно – кошторисної документації ПП "ПРОЄКТ - К" надано відповідні пояснення, копія листа від 20.08.2024 року № 45 додається.
Щодо недотримання вимог пункту 5.31 глави V Настанови. В ході проведення моніторингу дане порушення усунуте. Згідно з пропозицією ТОВ "БУД – КОНТРОЛЬ" у зв'язку із виявленими технічними помилками додатковою угодою №1 до договору №KR05B_01_W від 14.08.2024 року зменшено вартість договору на суму помилково врахованих коштів на покриття ризиків, договірну ціну приведено у відповідність до законодавства. Додаткова угода з додатками оприлюднена через електронну систему закупівель.
Щодо порушення пункту 4-1 Постанови № 710. Рішенням міської ради восьмого скликання від 20.02.2024 №1430 управління соціального захисту та охорони здоров'я визначеного головним розпорядником коштів місцевого бюджету за КПКВК МБ 0817381 "Реалізація проектів в рамках Програми з відновлення України", https://novoukr-otg.gov.ua/docs/1620531/. На жаль, управління, як головний розпорядник коштів, не має власного веб – сайту і не мало змоги оприлюднити обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі.
З метою недопущення порушень процедури закупівель, в тому числі щодо оприлюднення інформації , термінів надання пояснень та ін., уповноважену особу Альону КОЗАК буде направлено на навчання з питань проведення закупівель.
В подальшому зобов'язуємося не допускати порушень чинного законодавства з питань закупівель.
Дата публікації звіту:
20.08.2024 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
8cd865bfebc34c3ebdef6db6625e6b05
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2024 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівель, споруд, комунікацій та облаштування прилеглої території комунального некомерційного підприємства «Новоукраїнська центральна районна лікарня» Новоукраїнської районної ради (адреса 27100, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, провулок Лікарняний, 1) Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-11-003788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c5be8bbf497741d392aab81810a3b91a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.07.2024 14:54
Опис:
У відповідь на Ваш запит по закупівлі UA-2024-06-11-003788-a надаємо інформацію:
-технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Управління соціального захисту та охорони здоров'я Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області(Замовника) з урахуванням розробленого ПП «ПРОЄКТ-К» робочого проекту «Реконструкція будівель, споруд, комунікацій та облаштування прилеглої території комунального некомерційного підприємства «Новоукраїнська центральна районна лікарня» Новоукраїнської районної ради (адреса 27100, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, провулок Лікарняний, 1). Коригування» та проектно-кошторисної документації, яка затверджена позитивним експертним звітом № 2795/23Є від 12 лютого 2024.
- Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Реконструкція будівель, споруд, комунікацій та облаштування прилеглої території комунального некомерційного підприємства «Новоукраїнська центральна районна лікарня» Новоукраїнської районної ради (адреса 27100, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, провулок Лікарняний, 1). Коригування» відповідає сумам визначеним у проектно-кошторисній документації та розрахунку видатків до кошторису за КЕКВ 3142 (Реконструкція та реставрація інших об’єктів) згідно Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
- Замовник не має власного веб-сайту, для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі у зв’язку з відсутністю фінансування на ведення сайту та відповідних послуг. Згідно п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (Постанову доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМУ № 1266 від 16.12.2020) «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
-обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
-оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Оскільки, вищевказаний пункт 4-1 є частиною п. 4 де вказано, що замовникам рекомендується забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, отже на даний момент не є обов’язком. Щодо цього питання Міністерство економічного розвитку та торгівлі України також не дало чіткої відповіді (Відповідь на запит 383/2021, на запит 2764/2020), а відтак Замовником не здійснювалося оприлюднень обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті оскільки вищевказана Постанова не встановлює імперативної норми для публікації обґрунтування, тобто замовник здійснює оприлюднення на власний розсуд. Невиконання Постанови КМУ №1266 не є підставою для притягнення до адміністративної відповідальності згідно ст.164-14 КУпАП.
Номер:
0f88087931c446d28b7d1ac328c2a084
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
31.07.2024 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівель, споруд, комунікацій та облаштування прилеглої території комунального некомерційного підприємства «Новоукраїнська центральна районна лікарня» Новоукраїнської районної ради (адреса 27100, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, провулок Лікарняний, 1) Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-11-003788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з підпунктом 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі, на підтвердження кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників, у кількості не менше вказаного переліку професій.
Однак, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» Довідка про наявність учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.07.2024 № 64, не містить інформацію про освіту працівників, зазначених у даній таблиці, чим недотримано вимоги підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визначено переможцем торгів?
2. В пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія.
Згідно з частиною 9) підпункту 3 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації, у реквізитах гарантії в інформації щодо тендерної документації зазначаються, зокрема, дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ» надана Гарантія № G12191/24, видана 01.07.2024 акціонерним товариством «КОМІНБАК» (далі – Гарантія»).
Який пункт Гарантії містить інформацію про дату рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, відповідно до вимог частини 9) підпункту 3 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації?
3. Згідно з частиною 5.1.1 підпункту 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі, на підтвердження кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій - довідку за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації та враховані в кошторисних розрахунках, що надаються в складі пропозиції.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 та сканованими з оригіналу кольоровими копіями підтверджуючих документів.
В Додатку 5 до тендерної документації наведена форма «Довідка про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» та зазначено, що для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, - на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ» надана Довідка про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 01.07.2024 № 63 (далі - Довідка № 63).
Згідно з пунктами 26 та 27 Довідки № 63, ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ» має матеріально – технічну базу, необхідну для виконання за предметом закупівлі: офісні приміщення площею 200 кв. м та складські приміщення площею 2248,9 кв. м, які належать йому на правах оренди, документом, підтверджуючим приналежність, є договір суборенди нежитлового приміщення від 17.10.2023 № 17-10/23-1, укладеного між ТОВ «БУД – КОНТРОЛЬ» та дочірнім підприємством «Кіровоградське спеціалізоване управління № 411» Публічного акціонерного товариства «Дніпроелектромонтаж», який надано в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ».
Оскільки учасник ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» не є власником вищевказаної матеріально – технічної бази, в якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надано документи, що підтверджують право власності відповідного власника, як це передбачено вимогами частини 5.1.1 підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації?
4. Крім того, згідно з пунктами 4, 12, 21 наданої в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» Довідки № 63 ТОВ «БУД – КОНТРОЛЬ» має необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі електростанцію Dnipro – M GX – 25, машини свердлильні електричні Dnipro – М HD-120М, апарат для газового зварювання та різання GUT 60, які належать йому на правах власності.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ» надано документ, що підтверджує право власності на електростанцію Dnipro – M GX – 25, машини свердлильні електричні Dnipro – М HD-120М, апарат для газового зварювання та різання GUT 60, як це передбачено вимогами частини 5.1.1 підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації?
5. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема, договірною ціною.
Договірна ціна складається відповідно до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надана Договірна цін, яка є динамічною, на загальну суму 66 078 415,28 грн.
З якої причини в пункті 9 Договірної ціни, згідно з розрахунком № 11 до складу договірної ціни включено кошти на покриття ризиків на суму 1 053 407,00 грн, в той час, як згідно з пунктом 5.31 розділу V «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова») у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду наведених факторів, зокрема: виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрутовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому, за динамічної договірної ціни не враховуються.
З урахуванням вищевказаного, Договірна ціна, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ», складена не у відповідності до вимог пункту 5.31 розділу V Настанови, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та, як наслідок, призвело до завищення суми договірної ціни.
З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ» такою, що відповідає вимогам тендерної пропозиції та обрано переможцем закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dc6851f09d124440ba35d6dba7e399ef
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.08.2024 14:32
Опис:
У відповідь на Ваш запит по закупівлі UA-2024-06-11-003788-a надаємо інформацію:
1. Згідно з підпунктом 5.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку за формою Додатку 6 документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасником ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників файл «10. Про наявність працівників.pdf», яка містить довідка інформацію про кваліфікаційний сертифікат працівника, який його має, інші працівники, які перелічені в довідці в силу своїй професій не потребують наявності відповідних сертифікатів. Замовником взято до розгляду відповідну довідку, у зв’язку з тим що тендерна документація не зобов’язує, щоб кожен працівник учасника мав кваліфікаційний сертифікат. Також, відповідно до наданої довідки про наявність кваліфікованих працівників учасником згідно вимог тендерної документації завантажено відповідні підтверджуючі документи щодо освіти.
2. Вимогами тендерної документації передбачено надання в складі пропозиції учасником тендерного забезпечення у вигляді безвідкличної банківської гарантії згідно вимог п. 2 розділу 3 тендерної документації. Банківська гарантія № G12191/24 від 01.07.2024 року містить інформацію, що передбачено вимогами замовника та відповідає нормам Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Замовником враховано, що банківська гарантія додатково містить конкретне посилання щодо розміщення оголошення про проведення закупівлі на офіційному сайті інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-11-003788-a), де зазначено дату затвердження уповноваженою особою тендерної документації - від 10.06.2024 року за №7.
3. Згідно з підпунктом 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі, на підтвердження кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій - довідку за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації та враховані в кошторисних розрахунках, що надаються в складі пропозиції. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції довідки згідно Додатку 5 тендерної документації та сканованими з оригіналу кольоровими копіями підтверджуючих документів. Також зазначеним додатком визначено, що для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в довідці на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Таким чином в розумінні умов тендерної документації учасникам для підтвердження відповідності зазначеному критерію достатньо було надати у складі тендерної пропозиції довідку за формою Додатку 5 до тендерної документації та договори оренди, або договори надання послуг, або лізингу або документи, які підтверджують інше право використання на весь термін виконання послуг. Підтвердження наявності офісних та складських приміщень (офісні приміщення площею 200 кв. м та складські приміщення площею 2248,9 кв. м) не вимагається Замовником у тендерній документації, адже дані об’єкти нерухомості не враховуються кошторисних розрахунках учасника і відповідно не потребують підтвердження наявності. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «Буд-Контроль» повністю відповідає встановленим вимогам визначених тендерною документацією, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
4. Підтвердження права власності на електростанцію Dnipro – M GX – 25, машини свердлильні електричні Dnipro – М HD-120М, апарат для газового зварювання та різання GUT 60, звертаємо Вашу увагу на те, що учасником в складі документу: «23. Про наявність МТБ.pdf» надано оригінали витягів з Оборотно-сальдової відомості по рахунку 11 за 1 квартал 2024 р. в якому вказано: Dnipro – M GX–25 (генератор бензиновий, що є електростанцією по своїм технічним характеристикам), Dnipro – М HD-120М - вказано дриль ударний Dnipro – М HD-120М, що по своєму функціоналу є машиною свердлильною, GUT 60 вказано аппарат плазмової різки CUT 60 220 V. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «Буд-Контроль» повністю відповідає встановленим вимогам визначених тендерною документацією, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
5. Відповідно до 6 розділу 3 тендерної документації договірна ціна складається згідно розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). Учасником надано в складі тендерної пропозиції договірну ціну, яка складена відповідно до вищезазначених вимог, відтак порушення щодо невідповідності кошторисним норм України відсутні. Позаяк, учасником при наданні розрахунку помилково не враховано п. 3.1. проекту договору, що визначений у додатку 2 тендерної документації «Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна та може коригуватися в процесі виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України», відтак кошти на покриття ризиків на суму 1 053 407,00 грн не будуть враховані під час заключення Договору, про що наразі ведуться переговори з учасником переможцем та вирішення питання щодо подальших дій.
Номер:
457afe66225943bba5329269c6b2052a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.08.2024 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівель, споруд, комунікацій та облаштування прилеглої території комунального некомерційного підприємства «Новоукраїнська центральна районна лікарня» Новоукраїнської районної ради (адреса 27100, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, провулок Лікарняний, 1) Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-11-003788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 9 «Перелік додатків тендерної документації» розділу І «Загальні положення» тендерної документації, додатком 3 до тендерної документації є технічне завдання на закупівлю по предмету закупівлі.
В додатку 3 до тендерної документації надано, зокрема, відомість обсягів робіт та проектно – кошторисну документацію.
Також, в складі проектно – кошторисної документації надано, зокрема, локальний кошторис на будівельні роботи на водопровід та каналізація. Приймальне відділення № 02-02-05/змін (далі – Локальний кошторис № 02-01-05/змін).
Пунктом 516 розділу 1 «Система протипожежного водопостачання» відомості обсягів робіт передбачено виконання робіт з монтажу шафи пожежної в кількості 2 штук.
Пунктом 1 розділу 1 «Система протипожежного водопостачання» Локального кошторису № 02-01-05/змін передбачено виконання робіт, за шифром КММ10-901-7, з монтажу шаф протипожежних в кількості 2 шт, та розраховано загальну вартість відповідних робіт в сумі 1101,00 грн, що відповідає обсягу робіт, виконання яких передбачено вищевказаними вимогами пункту 516 розділу 1 «Система протипожежного водопостачання» відомості обсягів робіт.
Однак, згідно з пунктом 2 розділу 1 «Система протипожежного водопостачання» Локального кошторису № 02-01-05/змін, до загальної вартості робіт і витрат враховано вартість лише 1 шафи пожежної 600*1500*250 навіс., без з/с вартістю 7855,00 грн, що не відповідає обсягу робіт, встановленому пунктом 516 розділу 1 «Система протипожежного водопостачання» відомості обсягів робіт та зазначеному в пункті 1 розділу 1 «Система протипожежного водопостачання» Локального кошторису № 02-01-05/змін щодо монтажу шаф протипожежних в кількості 2 штук.
Крім того, пунктом 527 розділу 2 «Холодне і гаряче водопостачання» відомості обсягів робіт передбачено виконання робіт з установлення муфтових кранів в кількості 48 штук.
Пунктом 30 розділу 2 «Холодне і гаряче водопостачання» Локального кошторису № 02-01-05/змін передбачено виконання робіт з установлення муфтових кранів в кількості (1+3+1+1+42) 48 штук, та розраховано загальну вартість відповідних робіт в сумі 2047,00 грн, що відповідає обсягу робіт, виконання яких передбачено вищевказаними вимогами пункту 527 розділу 2 «Холодне і гаряче водопостачання» відомості обсягів робіт.
Однак, згідно з пунктами 31 - 36 розділу 2 «Холодне і гаряче водопостачання» Локального кошторису № 02-01-05/змін, до загальної вартості робіт і витрат враховано вартість 142 кранів кульових муфтових на загальну суму 27 125,00 грн, що не відповідає обсягу робіт, встановленому пунктом 527 розділу 2 «Холодне і гаряче водопостачання» відомості обсягів робіт та зазначеному в пункті 30 розділу 2 «Холодне і гаряче водопостачання» Локального кошторису № 02-01-05/змін щодо встановлення муфтових кранів в кількості 48 штук, а саме:
- пункт 31 - кран кульовий муфтовий діам. 20 в кількості 3 шт загальною вартістю 756,00 грн;
- пункт 32 - РР-R кран кульовий муфтовий діам. 32 в кількості 2 шт загальною вартістю 653,00 грн;
- пункт 33 - РР-R кран кульовий муфтовий діам. 25 в кількості 14 шт загальною вартістю 3 999,00 грн;
- пункт 34 - кран кульовий муфтовий DN15 в кількості 119 шт загальною вартістю 15 347,00 грн;
- пункт 35 - кран кульовий муфтовий DN20 в кількості 1 шт загальною вартістю 245,00 грн;
- пункт 36 - кран кульовий муфтовий 25 мм в кількості 3 шт загальною вартістю 1 295,00 гривень.
Відповідно до пункту 1.2 глави 1 «Загальні положення» кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова»), локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією.
Згідно з пунктами 3.11 розділу «Складання локальних кошторисів та відомостей ресурсів до них» глави ІІІ «Визначення вартості будівництва прим складанні інвесторської кошторисної документації» Настанови, за локальними кошторисами визначають прямі та загальновиробничі витрати.
Відповідно до пункту та 3.12 розділу «Складання локальних кошторисів та відомостей ресурсів до них» глави ІІІ «Визначення вартості будівництва прим складанні інвесторської кошторисної документації» Настанови, прямі витрати враховують у своєму складі вартість матеріалів, виробів і комплектів, заробітну плату робітників – будівельників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів. Прямі витрати визначаються за пунктами 4.1 – 4.13 Настанови.
Згідно з пунктом 4.1 розділу «Прямі витрати» глави IV «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» Настанови, прямі витрати визначаються в локальних кошторисах шляхом множення визначеної РЕКН та УКН кількості трудових і матеріально – технічних ресурсів, необхідних для виконання об’ємів робіт, обчислених за проектно – кошторисною документацією або дефектним актом, на відповідні поточні ціни цих ресурсів.
Також, в пункті 4.9 розділу «Вартість матеріалів, виробів та комплектів» глави IV «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» Настанови зазначено, що кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.
З урахуванням вищезазначеного, вищевказана невідповідність кількості шаф та кранів кульових муфтових, яка включена до загальної вартості робіт і витрат Локального кошторису № 02-01-05/змін, обсягу робіт, встановленому відомістю обсягів робіт та зазначеному в Локальному кошторисі № 02-01-05/змін, не відповідає вимогам пункту 1.2 глави 1 «Загальні положення», пункту 3.12 розділу «Складання локальних кошторисів та відомостей ресурсів до них» глави ІІІ «Визначення вартості будівництва прим складанні інвесторської кошторисної документації», пункту 4.1 розділу «Прямі витрати» та пункту 4.9 розділу «Вартість матеріалів, виробів і комплектів» глави IV «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» Настанови.
З якої причини протоколом уповноваженої особи від 10.06.2024 № 7 затверджено тендерну документацію, яка не відповідає вищевказаним вимогам Настанови?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a68fe368233b42da9227a723831f7bf5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.08.2024 16:42
Опис:
Тендерна документація затверджується відповідно до вимог законодавства в сфері публічних закупівель, про що й було прийнято рішення уповноваженої особи від 10.06.2024 №7, тендерна документація не повинна відповідати вимогам «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). Звертаємо Вашу увагу, що проектно-кошторисна документація розроблена юридичною особою ПП «ПРОЄКТ-К» та затверджена позитивним експертним звітом № 2795/23Є від 12 лютого 2024. Завдяки Вашій пильності та розумінню технічної специфікації Замовником прийнято рішення, щодо звернення до розробника проектно-кошторисної документації ПП «ПРОЄКТ-К» з метою приведення у відповідність вимогам Настанови.
Номер:
4a48df7d55fe41b3a7c264dabd38c4c4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2024 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівель, споруд, комунікацій та облаштування прилеглої території комунального некомерційного підприємства «Новоукраїнська центральна районна лікарня» Новоукраїнської районної ради (адреса 27100, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, провулок Лікарняний, 1) Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-11-003788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлі при проведенні вищевказаної закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 09.07.2024.
Згідно з вимогами пункту 49 Особливостей (в редакції від 09.04.2024), Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
На даний час в електронній системі закупівель не оприлюднено договір, укладений за результатами проведення закупівлі, з переможцем торгів ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ».
Чи був укладений договір з переможцем торгів ТОВ «БУД КОНТРОЛЬ» за результатами вищевказаної закупівлі?
У разі не укладання договору за результатами процедури закупівлі, надайте документи, які обгрунтовують необхідність продовження строку для укладення договору до 60 днів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
44e12a3adaa54a48aaac080f1abd6bf3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.08.2024 16:49
Опис:
Замовником, рішенням уповноваженої особи було продовжено термін укладення договору з учасником, у звязку з тим, що закупівля робіт здійснюється відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель, задля дотримання вимог Керівних принципах імплементації Програми проект договору та результи проведення процедури закупівлі проходять процедуру схвалення ЄІБ шляхом проведення «Еx-post аудиту». Позаяк, з урахувнням знайдених помилок в розробленій та погодженій проектно-кошторисній документації, Замовником будуть прийняті відповідні рішення.