-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Обладнання для закладів громадського харчування (промислове кухонне обладнання) - машина картоплеочисна ЕМОК-300, сковорода електрична СЕ-0,25 економ, м'ясорубка MIM-300 220V
Завершена
105 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
43a4a454b5054e61acc6fd2e1c7b2469
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-25-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2024 00:00
Період моніторингу:
25.06.2024 13:51 - 17.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2024 № 48-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.06.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.06.2024 № 48-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-06-11-001326-a 11.06.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення пунктів 5 та 10 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом застосування правових наслідків недійсності договору поставки від 10.06.2024 № 28, укладеного з ФОП Болотін Г.Г., передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Лупаревського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2024 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-06-11-001326-a; договір поставки від 10.06.2024 № 28 (далі – Договір поставки), укладений з фізичною особою-підприємцем Болотіним Григорієм Григоровичем (далі – ФОП Болотін Г.Г.); пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі, Замовник здійснює закупівлю без використання електронної системи закупівель за предметом «ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування (промислове кухонне обладнання) - машина картоплеочисна ЕМОК-300, сковорода електрична СЕ-0,25 економ, м'ясорубка MIM-300 220V», загальною вартістю 105 000,00 гривень.
Відповідно до пояснень Замовника закупівля здійснювалась на підставі пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення закупівлі (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з пунктом 10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів.
Відповідно до пункту 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей).
Отже, враховуючи, що вартість предмета закупівлі становить 105 000,00 грн, Замовник на порушення пунктів 5 та 10 Особливостей здійснив закупівлю за предметом «ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування» та уклав договір поставки від 10.06.2024 № 28 з ФОП Болотін Г.Г. без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної Особливостями.
Відповідно до підпункту 1 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей.
Період усунення порушень:
03.07.2024 16:00 - 18.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2024 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня,
Лупаревський психоневрологічний інтернат, як замовник по закупівлі: «Обладнання для закладів громадського харчування (промислове кухонне обладнання) - машина картоплеочисна ЕМОК-300, сковорода електрична СЕ-0,25 економ, м'ясорубка MIM-300 220V» за кодом ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування у порядку процедури відкритих торгів із особливостями за ідентифікатором № UA-2024-06-11-001326-a на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-11-001326-a від 03 липня 2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» якою встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне:
1. Замовником взято до уваги, що за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель – порушень не встановлено.
2. Замовником опрацьовано випадок, що визначений в моніторингу про результати питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення пунктів 5 та 10 Особливостей. На підставі цього, Замовник керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та здійснено попереджень про відповідальність для працівників, що задіяні у сфері проведення публічних закупівель. Також проведено заходити із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимог пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Також Замовником здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом застосування правових наслідків недійсності договору поставки від 10.06.2024 № 28, укладеного з ФОП Болотін Г.Г., передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, а саме Замовник надає до цієї інформації Додаткову угоду № _1_ від _05 липня_ 2024 року про розірвання договору укладеного з ФОП Болотін Г.Г. на підставі недійсності договору поставки відповідно до статті 216 Цивільного кодексу України.
Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку від 03 липня 2024 здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів.
На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягується до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що так як Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до висновку.
Дата публікації звіту:
09.07.2024 10:45
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- contractsWithoutProcurement: Так
Опис:
-
Дата публікації:
11.07.2024 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
853602476eef4c439cfeca7902c887af
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
25.06.2024 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування ((промислове кухонне обладнання) - машина картоплеочисна ЕМОК-300, сковорода електрична СЕ-0,25 економ, м'ясорубка MIM-300 220V)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-06-11-001326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пропоную надати інформацію, яка підтверджує наявність підстав для укладання договору без застосування відкритих торгів.
4. Пропоную надати інформацію щодо наявності обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готувався уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджувався (затверджувався) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d38800505b264f90b6280754939e802b
Назва:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2024-06-11-001326-a
Дата опублікування:
28.06.2024 01:47
Опис:
Лупаревський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
06 травня 2024 року замовником було опублікована інформацію щодо: «Обладнання для закладів громадського харчування (промислове кухонне обладнання) - машина картоплеочисна ЕМОК-300, сковорода електрична СЕ-0,25 економ, м'ясорубка MIM-300 220V» у порядку публікації інформації про укладений договір в електронній системі (за ідентифікатором UA-2024-06-11-001326-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Процедура закупівлі та укладення договору проведено із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Технічне завдання і умови договору передбачали виконання поставки товару ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування на період: 10 від червня 2024 до 31 грудня 2024.
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням офісу Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для закладів громадського харчування (промислове кухонне обладнання) - машина картоплеочисна ЕМОК-300, сковорода електрична СЕ-0,25 економ, м'ясорубка MIM-300 220V» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-11-001326-a).
1. Відповідь по питанню: «Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.?»
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», внесена Замовником елеткронну систему закупівель, яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника із розміром фінансового призначення за фінансовим планом або очікувана вартість закупівлі товару: 105 000,00 грн (сто п’ять тисяч гривень) урахуванням ПДВ. та із врахуванням інформації ринку дизельного палива, та встановив наступні вимоги:
1) Умови поставки: по заявці Замовника один чи декілька разів на місяць;
2) Термін поставки: після підписання договору, на протязі 2024 р.;
3) Місце поставки: за адресом Замовника;
4) Вимоги до транспортування: витрати по доставці товару несе переможець Закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на товари, що актуальна момент проведення закупівлі, та по історії закупівель за період квітня 2024 року та травня 2024 року із передбаченою потребую на 2024 рік.
2. Відповідь по питанню: «Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.»
Оприлюднення інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», здійснено Замовником, та проінформовано про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Обладнання для закладів громадського харчування (промислове кухонне обладнання) - машина картоплеочисна ЕМОК-300, сковорода електрична СЕ-0,25 економ, м'ясорубка MIM-300 220V» по території Лупаревський психоневрологічний інтернаткод ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування, яка була здійснена на підставі господарських потреб через публікацію інформації та через здійснення листування із потенційними постачальника перед укладенням договору на території замовника:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-11-001326-a
Крім того, замовником було здійснено повну, всебічну та об’єктивну перевірку пропозиції ФОП Болотін Григорій Григоровичіз врахуванням актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови про Особливості та Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів
3. Відповідь по питанню: «Відповідно до абзацу 3 пункту 1 статті 4 Закону передбачено, що: «Пропоную надати інформацію, яка підтверджує наявність підстав для укладання договору без застосування відкритих торгів.»
Відповідно до пункт 11 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.
У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
У разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою, ніж 50 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель замовник не оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
4. Відповідь по питанню: «Пропоную надати інформацію щодо наявності обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готувався уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджувався (затверджувався) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Тому відповідно до пункт 11 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, так як замовник здійснює замовлення товарів в межах законодавством обмежень, то замовник використав процедуру укладення договору без використання електронної системи закупівель з оприлюдненням в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю.
Тому Замовник звертає увагу, що даний договір укладена не на підстав пункт 9 Особливостей, а відповідно до грошових меж, що визначені пунктом 11 Постанови.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
Запитання опубліковано -2024-06-2515:10:30, пояснення(інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Електронною системою закупівель Prozorro було визначено, що дата до якої необхідно надати відповідь 28.06.2024 15.10. Відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro у встановлені терміни ( протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту).