-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (бульвар Верховної Ради,15) код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи » ( код 45261210-9 за ДК 021:2015 Покривання дахів )
Завершена
3 078 214.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 391.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 391.07 UAH
Номер:
b69e8c425408468e80e5d2f387f0bbcc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-15-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2024 00:00
Період моніторингу:
15.11.2024 11:28 - 07.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.11.2024 № 62-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.11.2024 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-06-11-001205-a 11.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 02.08.2024 № 13196-р/пк-пз, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г. П.Жуковського Дніпровського району міста Києва (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29 травня 2024 року №17; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівель; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРМОНТАЖЛЮКС» (далі – ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС»); тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СК КИЇВ БУД» (далі – ТОВ «СК КИЇВ БУД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» до 04 липня 2024 року; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» від 05.07.2024 №20; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «СК КИЇВ БУД» до 10 липня 2024 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «СК КИЇВ БУД» від 10.07.2024 № 22; повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2024; рішення органу оскарження від 02.08.2024 № 13196-р/пк-пз; договір про закупівлю від 09.08.2024 №34; додаткову угоду до договору від 09.08.2024 №1; додаткову угоду до договору від 15.08.2024 №2; додаткову угоду до договору від 12.09.2024 №3; додаткову угоду до договору від 12.09.2024 № 4; додаткову угоду до договору від 27.11.2024 № 5; додаткову угоду до договору від 28.11.2024 №6; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15 та 27 листопада 2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.12.2024 16:41 - 07.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2024 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
d2514777578a4f6cbb8bb755d83ae606
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.11.2024 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (бульвар Верховної Ради,15) код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи » ( код 45261210-9 за ДК 021:2015 Покривання дахів )» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-11-001205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cb32176ea32147a3881ca9ff83718199
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
19.11.2024 16:36
Опис:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
В Дитячій школі мистецтв № 6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (далі – Замовник) розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.11.2024, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-11-001205-a (моніторинг № UA-M-2024-11-15-000007 ) по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (бульвар Верховної Ради,15) код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи » ( код 45261210-9 за ДК 021:2015 Покривання дахів )».
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення.
Щодо першого та другого питань
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту: Капітальний ремонт покрівлі Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (бульвар Верховної Ради,15) код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи » (код 45261210-9 за ДК 021:2015 Покривання дахів) здійснювалось відповідно до коштів виділених відповідно до рішень Київської Міської Ради від 14.12.2023 № 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік», розпорядження Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024 № 89 "Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації", Розпорядження Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 09.05.2024 № 326 "Про внесення змін до розпорядження Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024 № 89 "Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації", яке розміщено на веб-сайті за посиланнями:
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/7531-7572.pdf
https://dnipr.kyivcity.gov.ua/acts/rozporiadzhennia-vid-12022024-89-pro-kapitalnyi-remont-obiektiv-shcho-finansuiutsia-v-2024-rotsi-za-rakhunok-biudzhetnykh-koshtiv-po-dniprovskii-raionnii-v-misti-kyievi-derzhavnii-administrat
https://dnipr.kyivcity.gov.ua/acts/rozporiadzhennia-vid-09052024-326-pro-vnesennia-zmin-do-rozporiadzhennia-dniprovskoi-raionnoi-v-misti-kyievi-derzhavnoi-administratsii-vid-12022024-89-pro-kapitalnyi-remont-obiektiv-shcho-fin
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві, на підставі затвердженої, у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації.
Крім того повідомляємо, що з метою визначення очікуваної вартості закупівлі та обсягів робіт було укладено договір від 14.05.2024 № 25 з проектною організацією – ФОП Філіппенко Дмитро Анатолійович на розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (бульвар Верховної Ради,15)». Додатками до цього договору є Кошторис витрат, Дефектний акт, Зведений кошторисний розрахунок та інша кошторисна документація. Копії договору з додатками додаються.
Також додається скан-копія Експертного звіту.
Крім того додатково інформуємо що Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (бульвар Верховної Ради,15) код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи » (код 45261210-9 за ДК 021:2015 Покривання дахів) розміщено на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/06B4C56A93612605C2258B2C002FAD5B
Скан-копія додається.
Уповноважена особа Дарія Кочкіна
Номер:
83f05b61533947f9a9f2cba22493d392
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.11.2024 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2024 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (бульвар Верховної Ради,15) код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи » ( код 45261210-9 за ДК 021:2015 Покривання дахів )» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-11-001205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином уповноваженою особою - Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г.П.Жуковського Дніпровського району міста Києва (далі – Замовник), здійснювався розгляд щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СК КИЇВ БУД» (далі – ТОВ «СК КИЇВ БУД») необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам тендерної документації та визначено його переможцем, якщо:
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником у підпункті 1.8 Додатку 2 «Технічне завдання» встановлений перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема: «У складі тендерної пропозиції Учасники надають пропечатану та підписану організацією учасником, підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, в електронному вигляді, а саме:
- договірну ціну (вид договірної ціни –тверда, визначається з урахуванням витрат на проходження експертизи кошторисної документації, з урахуванням коштів на проходження технічного нагляду, та на покриття ризиків всіх учасників будівництва, але не більше 1,5%);
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни;
- зведений кошторисний розрахунок вартості капітального будівництва з пояснювальною запискою ( визначається з урахуванням витрат на проходження експертизи кошторисної документації, з урахуванням коштів на проходження технічного нагляду, та на покриття ризиків всіх учасників будівництва, але не більше 1,5%);
- розрахунок середнього рівня заробітної плати При складанні договірної ціни враховувати найнижчий рівень середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва за середнім розрядом робіт 3,8 та має відповідати розміру затвердженому на момент складання договірної ціни, також враховувати Рішення від 14 грудня 2023 року №7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» відповідно якому ( п. 19.12) розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва – 18 000 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві..».
Проте, на виконання встановленої вимоги Учасником ТОВ «СК КИЇВ БУД» у складі тендерної пропозиції подані документи (файли: «33.1 Договірна Ціна.pdf», «33.2 Локальний Кошторис.pdf», «33.3 Відомість Ресурсів.pdf», «33.4 Зведений Кошторис.pdf», «33.5 Пояснювальна.pdf», «33.6 Розрахунок середньої зарплати.pdf»), згідно яких розрахунок договірної ціни здійснений відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості капітального будівництва з пояснювальною запискою, зокрема, з врахуванням Глави 10 «Утримання служби Замовника та інжинірінгові послуги», а саме: Кошти на здійснення технічного нагляду(1,5%) в розмірі – 36 390,41 грн. та Глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», а саме: вартість експертизи проектної документації в розмірі – 12 510,63 грн., що не підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СК КИЇВ БУД» вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, оскільки Замовник зазначені види робіт /послуги закупив/буде закупляти за окремими закупівлями та які не можуть, а також не будуть виконуватися учасником.
Разом з тим, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено та завантажено додаткову угоду №2 від 15 серпня 2024 року (файл: «До.угода №2.pdf») та додаткову угоду №3 від 12 вересня 2024 року (файл: «№3 (1)_removed.pdf») якими вносилися зміни до укладеного між Замовником та Учасником ТОВ «СК КИЇВ БУД» договору від 09 серпня 2024 року №34 в частині погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення, які в повній мірі не усунули невідповідності щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, позаяк згідно зведеного кошторисного розрахунку до додаткової угоди №3 від 12 вересня 2024 року встановлено, що Замовник робіт з капітального ремонту оплачуватиме вартість виконаних будівельних робіт, до яких Учасником ТОВ «СК КИЇВ БУД» включено вартість експертизи проектної документації в розмірі – 7 120 гривень, при тому, що відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 зі змінами, замовником експертизи є замовник будівництва.
Враховуючи вищеописане, поясніть яким чином уповноваженою особою Замовника – було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК КИЇВ БУД» необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам тендерної документації, визначено його переможцем та укладено з ним договір від 09 серпня 2024 року №34?
Окрім того, згідно інформації, наявної в електронній системі ЄДИНОГО ВЕБПОРТАЛУ ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ, Замовником 31.10.2024 здійснено оплату за договором укладеним з учасником ТОВ «СК КИЇВ БУД» від 09 серпня 2024 року №34 на закупівлю за номером ID: UA-2024-06-11-001205-a в розмірі 2027034,58 гривень та 28.10.2024 повернуто коштів за забезпечення виконання умов договору на суму 29 318,20 гривень, при цьому Замовником в пункті 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено: «У разі дострокового розірвання цього Договору або закінчення строку його дії або повного його виконання, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» Покупець протягом 5 (п’яти) банківських днів повертає Постачальнику забезпечувальний (гарантійний) платіж за вирахуванням витрат та збитків, які виникли у Покупця відповідно до умов Договору».
З урахуванням зазначеного, поясніть чому Замовником повернуто забезпечення виконання умов договору від 09 серпня 2024 року №34 в сумі 29 318,20 гривень процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (бульвар Верховної Ради,15) код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи » ( код 45261210-9 за ДК 021:2015 Покривання дахів )», якщо згідно наявної в електронній системі закупівель інформації: договір не розірвано, строк його дії не закінчився та ще не виконаний в повному обсязі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
303cc482522a48e684bd8d51a8bbdeb9
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
02.12.2024 08:11
Опис:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
В Дитячій школі мистецтв № 6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (далі – Замовник) розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27.11.2024, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-11-001205-a (моніторинг № UA-M-2024-11-15-000007 ) по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі Дитячої школи мистецтв №6 ім. Г. П. Жуковського Дніпровського району міста Києва (бульвар Верховної Ради,15) код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи » ( код 45261210-9 за ДК 021:2015 Покривання дахів )».
За результатами розгляду на третій робочий день з дня оприлюднення запиту надаємо наступні пояснення.
1. Щодо вартості експертизи в зведеному кошторисному розрахунку та договірній ціні.
Замовником було прописано у тендерній документації вимога щодо врахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації в зведеному кошторисному розрахунку та договірній ціні.
Витрата була прописана у зв’язку з тим, що Замовник делегував свої повноваження щодо проходження експертизи кошторисної документації, в тому числі її оплати, підрядній організації – ТОВ «СК КИЇВ БУД». Експертизу проводила експертна організація, що відповідає визначеним Мінінфраструктури критеріям і відомості про яку внесені Мінінфраструктури до Реєстру будівельної діяльності – ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК».
Акцентуємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 12 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (далі – Порядок) замовником експертизи є або замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. Відповідно замовником експертизи на підставі листа-делегування стало ТОВ «СК КИЇВ БУД», яке в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва значиться в реєстрі проектних організацій.
Відповідно до підпунктів 6.3.6, 6.3.7 Договору підряду від 09.08.2024 № 34 (далі – Договір) Підрядник зобов’язаний оплатити проведення експертизи та вчиняти всі передбачені цим Договором та чинним законодавством України дії необхідні для отримання позитивного висновку експертизи, включаючи усунення будь-яких зауважень експертної організації стосовно відхилення від державних стандартів, норм і правил, вимог вихідних даних та технічних умов.
Таким чином потреби в проведенні окремої закупівлі експертизи кошторисної документації в Замовника будівництва не було, а сама наявність вказаних витрат в зведеному кошторисному розрахунку та договірній ціні не суперечать Порядку та іншим нормам чинного законодавства.
2. Щодо додаткових угод №1 та №2
Додаткова угода № 2 від 15 серпня 2024 року та Додаткова угода № 3 від 12 вересня 2024 року до Договору були підписані за результатами проходження експертизи кошторисної документації, внаслідок чого було зменшено договірну ціну та виключено витрати на здійснення технічного нагляду.
В пункті 3.2. Договору зазначено: «3.2. Договірна ціна Робіт за цим Договором уточнюється Сторонами за результатами експертизи кошторисної документації Підрядника та не перевищує її розмір, про що Сторонами буде підписано відповідну додаткову угоду до Договору.».
Оскільки експертизу проходило ТОВ «СК КИЇВ БУД» в Договірній ціні була залишена вартість експертизи кошторисної документації. Останнє відповідає умовам Договору та не суперечить чинному законодавству та вимогам тендерної документації.
3. Щодо забезпечення виконання договору закупівлі
Відповідно до підпункту 3.7.3. Договору Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках передбачених ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно частини другої ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Наголошуємо, що Замовник повернув забезпечення виконання договору у відповідності до пункту 1 частини другої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки переможець процедур закупівлі – ТОВ «СК КИЇВ БУД» виконало всі зобов’язання за Договором. А саме 10 жовтня 2024 року Замовник прийняв виконані роботи згідно Акту приймання виконаних будівельних робіт № 2 на суму: 814548,86 грн. Таким чином загальна сума виконаних робіт станом на 10 жовтня 2024 року становила 2 841 583,44 грн. Лише після цього Замовник прийняв рішення про повернення забезпечення виконання договору.
Водночас станом на дату запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області – 27.11.2024 – вказані роботи ще не оплачувались, що пов’язано з особливостями оплати в умовах воєнного стану відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590. Втім оплата робіт ніяк не впливає на доконаний факт виконання підрядною організацією зобов’язань за договором. Підтверджуючі документи щодо виконання робіт додаються.
Уповноважена особа Дарія КОЧКІНА