-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - сховища No14986 (літера Ф-1) КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Сергія Слісаренка, 3»)
Завершена
22 525 064.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 112 625.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 112 625.32 UAH
Номер:
b1f322f6ffbb4674a9b47fa87afe9f43
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-09-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2024 00:00
Період моніторингу:
09.08.2024 11:38 - 31.08.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-06-10-013061-a 10.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Афінацентр» та ТОВ «ПМК-8», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.06.2024 № 12/06, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» (далі – ТОВ «Афінацентр») та товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРЕСУВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8» (далі – ТОВ «ПМК-8»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.07.2024 № 07-01, від 02.07.2024 № 03-07 та від 17.07.2024 № 16-07/24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.07.2024, договір від 05.08.2024 № 245 на загальну суму 21 000 000,00 грн з ПДВ – 3 500 000,00 грн, додаткові угоди від 08.08.2024 № 1 та від 19.08.2024 № 2 до договору від 05.08.2024 № 245, пояснення та документи, надані Замовником 16.08.2024 та 21.08.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
28.08.2024 17:20 - 03.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2024 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
8db18dc5d406481f8d5f979eda2d8252
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2024 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - сховища № 14986 (літера Ф-1) КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Сергія Слісаренка, 3)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-10-013061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати обґрунтування змін до договору від 05.08.2024 № 245, внесених додатковою угодою від 08.08.2024 № 1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
254b35c6bab948e4a4d6aa5d58426274
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2024 22:29
Опис:
Закупівля робіт ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - сховища No14986 (літера Ф-1) КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Сергія Слісаренка, 3») проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
При здійсненні закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - сховища No14986 (літера Ф-1) КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Сергія Слісаренка, 3») UA-2024-06-10-013061-a було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість визначені виходячи із потреби Замовника та специфіки предмета закупівлі, ринкових потреб, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 3 до тендерної документації та очікувана вартість визначені відповідно до експертного звіту (позитивний) (додається) щодо розгляду проектної документації на будівництво та НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Також, повідомляємо, що відповідну інформацію про обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради за посиланням https://kam.gov.ua/ua/main-mediafunc-osxfile.file/pg/191119183137804_p38_97o/ також, звертаємо Вашу увагу, на те що Замовником було включено закупівлю до річного плану UA-P-2024-06-10-016626-a.
Згідно другого питання повідомляємо, Згідно з ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі - Загальні умови №668).
Відповідно до пункту 1 вказаної постанови КМУ ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об`єкта будівництва.
Загальні умови №668 є обов`язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
Відповідно до норм пункту 15 Загальних умов №668 у договорі підряду сторони зобов`язані, зокрема, визначити основні параметри (потужність, площа, об`єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Згідно з пунктом 17 Загальних умов №668 невід`ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Також, відповідно до пункту 83 Загальних умов фінансування робіт (будівництва об`єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід`ємною частиною договору підряду. Відповідно до пункту 84 Загальних умов №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об`єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки.
Абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тобто, тендерна документація повинна відповідати вимогам статті 22 Закону.
Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
8) проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов.
Отже, саме порядок зміни умов договору має бути передбачено у проекті договору.
Проектом договору (додаток 5 до Тендерної документації) передбачено:
15.3. Зміни у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору. 15.4. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору.
Згідно положень вказаних нормативно-правових актів Замовником внесено зміни до Договору від 05.08.2024 №245 шляхом підписання додаткової угоди №1 від 08.08.2024, в якій визначено, що невід’ємною частиною Договору є:
- договірна ціна (Додаток №1);
- кошторис (Додаток №2);
- протокол узгодження договірної ціни (Додаток №3);
- календарний графік (Додаток №4);
- план фінансування (Додаток №5).
(додається до пояснень)
Номер:
b29fdbe1904b4dee966c58cf6146c6c0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2024 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - сховища № 14986 (літера Ф-1) КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Сергія Слісаренка, 3)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-10-013061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо підстав визначення пунктом 9.1 Договору від 05.08.2024 № 245 гарантійного строку 3 (три) роки з моменту підписання остаточного Акту приймання виконаних робіт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6cc8047769204ba58e9dbc2b1a42981f
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2024 22:11
Опис:
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (Замовник) уважно вивчив запит, який надійшов у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі та по суті запиту повідомляємо наступне:
Згідно з ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі - Загальні умови №668). Відповідно до пункту 1 вказаної постанови КМУ ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об`єкта будівництва.
Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 8) проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов. Отже, саме порядок зміни умов договору має бути передбачено у проекті договору. Проектом договору (додаток 5 до Тендерної документації) передбачено: 15.3. Зміни у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору. 15.4. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору.
Згідно положень вказаних нормативно-правових актів Замовником внесено зміни до Договору від 05.08.2024 № 245 шляхом підписання додаткової угоди №1 від 08.08.2024, в якій п.9.1 викладено в наступній редакції:
«9.1. Підрядник гарантує нормальний та безперервний режим роботи об’єкта Замовника в обсязі виконаних ним робіт протягом десяти років з моменту підписання остаточного Акту приймання виконаних робіт (далі - „гарантійний строк”), а складних конструктивів - відповідно до вимог Цивільного кодексу України. У разі виконання робіт неналежної якості, Підрядник несе відповідальність згідно з ст. 858 ЦК України. Підрядник зобов’язаний всі недоліки у виконаних ним роботах, виявлені протягом гарантійних строків, усунути за письмовою вимогою Замовника за свій рахунок. Усунення недоліків здійснюється у відповідності до дефектного акту, складеного Сторонами із зазначенням строків їх усунення. Включенню у дефектний акт підлягають недоліки, які виникли з вини Підрядника. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не може експлуатуватися внаслідок недоліків, за які відповідає Підрядник.» (Додаткова угода№ 1 від 08.08.2024 року додається)