-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття №93229) опорного закладу охорони здоров'я КНП "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради, за адресою: вул. Шевченка, 101 м. Корюківка, Чернігівської обл. (код за ЄЗС ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)
Закупівля здійснюється на очікувану вартість згідно з потребою закладу та затвердженою проектно-кошторисною документацією, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Завершена
24 911 302.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 124 556.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 124 556.51 UAH
Номер:
961e1b99ea424d3fba0594540413a952
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-16-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.07.2024 00:00
Період моніторингу:
16.07.2024 16:04 - 07.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.07.2024 № 40-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-06-10-011855-a 10.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Корюківська центральна районна лікарня» Корюківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.06.2024 № 144, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Стройбуд Консалт Інвест» (далі – ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест»), вимогу про усунення невідповідностей до 16:14 год 28.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2024 № 163, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.07.2024, договір від 12.07.2024 № 282, укладений Замовником з ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 12.07.2024, додаткову угоду від 12.07.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.07.2024.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне.
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 10.06.2024 о 16:58 год. оприлюднено тендерну документацію (попередню версію тендерної документації оприлюднено 10.06.2024 об 16:47 год.). Проте, Замовником, в порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, разом із змінами в тендерній документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, які вносяться.
За результатами аналізу питань розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, Замовником передбачено надання довідки на фірмовому бланку учасника за формою таблиці 1 про обладнання, матеріально-технічну базу, яка містить інформацію про наявність в учасника, (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання* та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю.
У тендерній пропозиції ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» надано «Довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт» від 21.06.2024 № 2106-01.
Також, ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» на виконання вимог пункту 12 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника надано підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якої учасник у ході виконання робіт буде використовувати електростанції пересувні, потужність 4кВт та котли бітумні пересувні, місткість 800 л.
Проте, у наданій у тендерній пропозиції ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт від 21.06.2024 № 2106-01 відсутня інформація про наявність електростанцій пересувних, потужністю 4кВт та котлів бітумних пересувних, місткістю 800 л., чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Крім того, у зазначеній довідці відсутня інформація щодо кількості наявних одиниць зварювального апарату Wezer PM-3 (п.4) та пересувного компресору MSP1300 (п.12), чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником не виявлено та не розміщено у вимозі про усунення невідповідностей до 16:14 год. 28.06.2024, оприлюдненій в електронній системі закупівель, повідомлення з вимогою щодо усунення ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» вищезазначених невідповідностей, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
24.07.2024 16:16 - 08.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2024 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Комунальне некомерційне підприємство «Корюківська центральна районна лікарня» Корюківської міської ради (далі - Замовник) відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-10-011855-a , а саме:
З метою недопущення та попередження у подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» при проведенні відкритих торгів, з уповноваженою особою, Силенок А.Р., було проведено бесіду профілактичного характеру, опрацьовується питання щодо укладення договору на проходження навчання з метою удосконалення її професійних навичок та підвищення професійного рівня.
Дата публікації звіту:
29.07.2024 13:15
Запити/Пояснення
Номер:
9094850934e54e2ab8f839c3c0f1b17f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.07.2024 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття №93229) опорного закладу охорони здоров’я КНП «Корюківська центральна районна лікарня» Корюківської міської ради, за адресою: вул. Шевченка, 101, м. Корюківка, Чернігівської обл. (код за ЄЗС ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)», очікуваною вартістю 24 911 302,76 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-10-011855-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 10.06.2024 о 16:58 год. у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 10.06.2024 об 16:47 год. та у разі внесення змін, з яких причин при внесенні змін до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ», вимоги пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з наданням підтверджуючих документів), а саме: «Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії)…Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору»?
4. Надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів) про стан виконання договору від 12.07.2024 № 282, укладеного Замовником з ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ».
5. Просимо зазначити, у якому документі тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» містяться копії документів, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці: чинного законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі, надання яких передбачено у розділі 2 «Нявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до тендерної документації Замовника.
6. Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником, відповідно до вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ», оскільки пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, з огляду на наступне.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» не відповідає вимогам пункту 12 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника, так як Учасником у договірній ціні передбачено кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (до 1,5%) з порушенням вимог Настанови № 281, а саме Учасником у розрахунок кошти на покриття ризиків (разом по главах 1-12) зайво включено витрати на придбання та доставку устаткування на будову (глава 14). Так сума разом по розділу складає 9695,91744 тис. грн (у тому числі будівельні роботи - 8869,97822 тис.грн; інші витрати - 825,93922 тис.грн), при цьому кошти на покриття ризиків всього становлять 309,56032 тис.грн (у тому числі будівельні роботи - 133,04967 тис.грн; інші витрати - 12,38909 тис.грн), оскільки під час розрахунку коштів на покриття ризику всього Учасником до суми разом по розділу 9695,91744 тис.грн додано витрати на придбання та доставку устаткування на будову 10941,43761 тис.грн, як наслідок (9695,91744+0941,43761)*1,5%=309,56032, чим порушено вимоги пункту 12 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника та Настанови № 281.
Також, недотримано вимоги пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, оскільки у тендерній пропозиції Учасника надано довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт від 21.06.2024 № 2106-01, яка не містить будівельні машини передбачені у підсумковій відомості ресурсів та якими будуть здійснюватись роботи, зокрема електростанції пересувні, потужність 4кВт та котли бітумні пересувні, місткість 800 л.
Крім того, у зазначеній довідці відсутня інформація щодо кількості наявних одиниць зварювального апарату Wezer PM-3 (п.4) та пересувного компресору MSP1300 (п.12).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7d342ed6eaf24c5fbb714ee931b0bc22
Назва:
Щодо надання пояснення Замовником
Дата опублікування:
22.07.2024 15:49
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КОРЮКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ” КОРЮКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
10 червня 2024 року замовником було оголошено закупівлю «Реконструкція та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття №93229) опорного закладу охорони здоров'я КНП "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради, за адресою: вул. Шевченка, 101 м. Корюківка, Чернігівської обл. (код за ЄЗС ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)» за кодом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» у порядку відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2024-06-10-011855-a) із врахуванням вимог постанови Закону України «Про публічні закупівлі».
Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення документації для проведення відкритих торгів із особливостями та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, що виконано Замовником на всіх стадіях закупівлі
Технічне завдання і умови закупівлі встановили вимоги в Додатку №2 до Тендерної документації відкритих торгів із особливостями для закупівлі «Реконструкція та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття №93229) опорного закладу охорони здоров'я КНП "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради, за адресою: вул. Шевченка, 101 м. Корюківка, Чернігівської обл. (код за ЄЗС ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)», місце виконання робіт: за місця визначеними Замовником, а саме 15300, Україна, Чернігівська область, Корюківка, вул. Шевченка, 101, згідно спланованих потреб Замовника врахуванням планової діяльності та порядку виконання робіт до 10 грудня 2025 року.
25 червня 2024 року автоматична електронна система Прозорро відкрила пропозиції у встановлені терміни, найкраща цінова пропозиції: від ТОВ “СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ” (код ЄДРПОУ 43480144) із яким було укладено договір за результатами закупівлі, після здійснення перевірки його документів на відповідність вимогу документації, Постанови та Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття №93229) опорного закладу охорони здоров’я КНП «Корюківська центральна районна лікарня» Корюківської міської ради, за адресою: вул. Шевченка, 101, м. Корюківка, Чернігівської обл. (код за ЄЗС ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)»:
Відповідь номер №1 моніторингу:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації та у відповідності до проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття №93229) опорного закладу охорони здоров'я КНП "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради, за адресою: вул. Шевченка, 101 м. Корюківка, Чернігівської обл. (код за ЄЗС ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)», що пройшла експертизу (Експертний звіт (позитивний) № 240412-11А від 24 квітня 2024р.) та затверджена у встановленому порядку.
Робочий проект на Реконструкція та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття №93229) опорного закладу охорони здоров'я КНП «Корюківська центральна районна лікарня» Корюківської міської ради, за адресою: вул. Шевченка, 101 м. Корюківка, Чернігівської обл.». розроблений на підставі: — завдання замовника на проектування; Передбачено виконання робіт реконструкції в повному обсязі, а саме: мережі опалення, водопостачання та каналізації, електричних мереж, систем вентиляції та кондиціювання та внутрішнє опорядження приміщень; приведення приміщень до вимог згідно з санітарно-технічними нормами
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та кошторисної документації, (зведений кошторисний розрахунок (додається)
Обґрунтування технічних характеристик по даній закупівлі розміщено офіційному веб порталі Корюківської міської ради , в розділі тендерні закупівлі , під назвою: обґрунтування технічних характеристик, що опубліковано 10 червня 2024 року за посиланням: https://koryukivka-rada.gov.ua/%d0%ba%d0%bd%d0%bf-%d0%ba%d0%be%d1%80%d1%8e%d0%ba%d1%96%d0%b2%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d1%86%d1%80%d0%bb/ Додаток 1 до цього пояснення Замовником).
Відповідь номер №2 моніторингу:
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі — постанова № 1178), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Особливостей.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Одночасно із цим Замовник повідомляє, що ним не було внесені змін до умов Тендерної документації UA-2024-06-10-011855-a, так як закупівля було оголошена «10 червня 2024 16:47», а файл «Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024).docx» завантажений повторно за декілька хвилин о «10 червня 2024 16:58», Замовник не вносив зміни до умов Тендерної документації, а було усунуто недолік платформи для роботи із електронним майданчиком закупівель (не коректно відобразилась дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не відобразились всі електронні сторінки цього файлу за першого провантаження до ЦБД прозорро).
Відповідь номер №3 моніторингу:
Переможцем закупівлі ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» надана банківська гарантія №2033/07/А/BGV від 12липня 2024року, що відповідає нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», у розмірі 3 % від суми пропозиції учасника процедури закупівлі, який визначений переможцем.
Така гарантія була надана на дату укладення договору (скан копія додається)
Відповідь номер №4 моніторингу:
Станом на момент надання цієї інформації для моніторингу закупівлі, по Договору № 282 від 12.07.2024р. будівельні роботи не розпочаті.
Відповідь номер №5 моніторингу:
Абзац 4 пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації встановлює, що учасник надає копії документів, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці:
- Діючі посвідчення інженера з охорони щодо проходження навчання з загального курсу з ОП;
- Діючі посвідчення начальника дільниці та/або виконавця робіт щодо проходження навчання з пожежної безпеки;
правил охорони праці під час експлуатації вантажопідйомних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18);
правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
охорона праці і прмислова безпека у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12);
правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
чинного законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі;
допуску до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000В.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» містить файл: «7. Накази та посвідчення працівників.pdf», на сторінці 16 даного файлу міститься посвідчення № 37-24/05 про перевірку знань з охорони праці виконроба Денисенка Олександра Вікторовича, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці: чинного законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі, а тому учасником виконано цю вимогу документації закупівлі робіт. Зазначене посвідчення підтверджує проходження навчання з охорони праці у відповідності до НПАОП 0.00-4.12-05 , типова програма та тематичний план якого включає в себе усі вишеперераховані теми (Додаток 4 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15).
Слід зазначити, що зазначене посвідчення вимагалося надати стосовно начальника дільниці та/або виконавця робіт, тобто учасником у повній мірі виконано вимогу Замовника
Відповідь номер №6 моніторингу:
У частині вказівки про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» вимогам пункту 12 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме Учасником у розрахунок кошти на покриття ризиків (разом по главах 1-12) зайво включено витрати на придбання та доставку устаткування на будову (глава 14) слід зазначити наступне. Орган державного фінансового контролю помилково зазначає, що витрати на придбання та доставку устаткування на будовц належить до глави 14, зазначена сума вказана учасником як "розрахунок 14". У складі тендерної пропозиції учасником надано файл "U_101_ДЦ_ДЦ_4 розрах.pdf" у складі архіву "27. Договірна ціна.rar", в якому чітко визначено, що кошти на покриття ризику розраховані по главах 1-12 у розмірі 1,5%. Водночас з того ж файлу видно, що витрати підрядника, що пов'язані з устаткуванням, входять до розрахунку № 14 (а не глави№14). Зважаючи на викладене порушення вимог пункту 4.40 Настанови № 281 та пункту 12 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника не мали місце.
Щодо вказівки про недотримання вимог пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, оскільки у тендерній пропозиції Учасника надано довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт від 21.06.2024 № 2106-01, яка не містить будівельні машини передбачені у підсумковій відомості ресурсів та якими будуть здійснюватися роботи, то вимогами тендерної документації не було передбачено, що учасник повинен вказати у довідці усю техніку, яка зазначена у підсумковій відомості ресурсів, натомість Замовником вимагалося підтвердити наявність мінімального переліку машин та механізмів, зокрема: автомобіль бортовий, апарат для газового зварювання і різання, компресор пересувний. Зазначений мінімальний перелік був у повному обсязі підтверджений ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ».
Стосовно відсутності у довідці інформації щодо кількості наявних одиниць зварювального апарату Wezer PM-3 (п.4) та пересувного компресору MSP1300 (п.12), то зазначена помилка є формальною.
Замовник звертає увагу, що відкриті торги із особливостями проводяться із врахуванням вимог відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» визначено наступний перелік формальних помилок, які не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника та також передбачені в Тендерній документації:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
• уживання великої літери;
• уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
• використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
• зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
• застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
• написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
• нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Крім того, вищенаведений перелік формальних повинен врахований Замовником, а їх допущення учасниками закупівель не повинно призвести до відхилення їх тендерних пропозицій, так як такі помилки не впливають на суть того, що учасник може виконати предмет закупівлі.
Учасником надано у повній мірі підтвердження про наявність зазначеного ним у довідці обладнання – Інвентарний опис основних засобів типової форми № ОЗ-9, де зазначено про наявність у ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» зварювального апарату Wezer PM-3 у кількості 2 шт (інв. № 00000000028 та 00000000029) та пересувного компресору MSP1300 у кількості 1 шт (інв. № 00000000004). Окрім того, зазначеним документом Учасник підтвердив наявність у нього механізмів з мінімального переліку машин та механізмів, який вимагався Замовником.
Також Замовником було здійснено повну, всебічну та об’єктивну перевірку пропозиції ТОВ “СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ” (код ЄДРПОУ 43480144) із врахуванням актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови про Особливості та Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів.
Замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ “СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ” (код ЄДРПОУ 43480144)на підставі пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Додатки:
1. Обґрунтування потреби закупівлі від 10.06.2024р.
2. Експертний звіт (позитивний) № 240412-11А від 24 квітня 2024р.
3. Зведений кошторисний розрахунок
4. Банківська гарантія № 2033/07/A/BGV від 12.07.2024р