• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття №93229) опорного закладу охорони здоров'я КНП "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради, за адресою: вул. Шевченка, 101 м. Корюківка, Чернігівської обл. (код за ЄЗС ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)

Закупівля здійснюється на очікувану вартість згідно з потребою закладу та затвердженою проектно-кошторисною документацією, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

24 911 302.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 124 556.51 UAH
Номер: 961e1b99ea424d3fba0594540413a952
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-16-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 16.07.2024 16:04 - 07.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.07.2024 № 40-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-06-10-011855-a 10.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Корюківська центральна районна лікарня» Корюківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.06.2024 № 144, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Стройбуд Консалт Інвест» (далі – ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест»), вимогу про усунення невідповідностей до 16:14 год 28.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2024 № 163, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.07.2024, договір від 12.07.2024 № 282, укладений Замовником з ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 12.07.2024, додаткову угоду від 12.07.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.07.2024. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 10.06.2024 о 16:58 год. оприлюднено тендерну документацію (попередню версію тендерної документації оприлюднено 10.06.2024 об 16:47 год.). Проте, Замовником, в порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, разом із змінами в тендерній документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, які вносяться. За результатами аналізу питань розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, Замовником передбачено надання довідки на фірмовому бланку учасника за формою таблиці 1 про обладнання, матеріально-технічну базу, яка містить інформацію про наявність в учасника, (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання* та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю. У тендерній пропозиції ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» надано «Довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт» від 21.06.2024 № 2106-01. Також, ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» на виконання вимог пункту 12 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника надано підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якої учасник у ході виконання робіт буде використовувати електростанції пересувні, потужність 4кВт та котли бітумні пересувні, місткість 800 л. Проте, у наданій у тендерній пропозиції ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт від 21.06.2024 № 2106-01 відсутня інформація про наявність електростанцій пересувних, потужністю 4кВт та котлів бітумних пересувних, місткістю 800 л., чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Крім того, у зазначеній довідці відсутня інформація щодо кількості наявних одиниць зварювального апарату Wezer PM-3 (п.4) та пересувного компресору MSP1300 (п.12), чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не виявлено та не розміщено у вимозі про усунення невідповідностей до 16:14 год. 28.06.2024, оприлюдненій в електронній системі закупівель, повідомлення з вимогою щодо усунення ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» вищезазначених невідповідностей, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 24.07.2024 16:16 - 08.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2024 16:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень Комунальне некомерційне підприємство «Корюківська центральна районна лікарня» Корюківської міської ради (далі - Замовник) відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-10-011855-a , а саме: З метою недопущення та попередження у подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» при проведенні відкритих торгів, з уповноваженою особою, Силенок А.Р., було проведено бесіду профілактичного характеру, опрацьовується питання щодо укладення договору на проходження навчання з метою удосконалення її професійних навичок та підвищення професійного рівня.
Дата публікації звіту: 29.07.2024 13:15

Запити/Пояснення