-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засувки шиберно-ножові міжфланцеві однонаправленні та засувки чавунні фланцеві з обгумованим клином
Завершена
481 393.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 406.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 406.97 UAH
Номер:
4b69bd2afd6244c694e46defcfef3992
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-05-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2024 00:00
Період моніторингу:
05.08.2024 17:24 - 27.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2024 № 54
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.08.2024 № 54.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-06-10-006473-a 10.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Вараштепловодоканал» Вараської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-06-10-007874-a на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 10.06.2024 № 73; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮФП ГРУП», Товариства з обмеженою відповідальністю «УКСПАР», ТОВ «НКП Дніпро», ТОВ «Інтерекст LTD» в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «СМО Україна»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 21.06.2024 № 91, від 27.06.2024 № 96, від 28.06.2024 № 101, від 03.07.2024 № 103 та від 03.07.2024 № 105; повідомлення про намір укласти договір від 03.07.2024; Договір від 15.07.2024 № 92; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 07.08.2024.
Період усунення порушень:
14.08.2024 17:36 - 20.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2024 17:36
Запити/Пояснення
Номер:
f8c0b0c2de0045588c92dd0de6748d7b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.08.2024 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Засувки шиберно-ножові міжфланцеві однонаправленні та засувки чавунні фланцеві з обгумованим клином» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-10-006473-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.