• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)

Торги відмінено

121 542 994.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 607 714.97 UAH
Номер: 7e63789eaf7b4b4ca344a5e659af65df
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-16-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 16.07.2024 10:07 - 07.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.07.2024 № 39-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16.07.2024 № 39-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-06-10-005133-a 10.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» встановлено порушення вимог абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, наявності підстав для відміни процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо відміни процедури закупівлі «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування».
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації, наявності підстав для оприлюднення вимоги про встановлення невідповідностей, наявність підстав для відміни процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вільховецької сільської ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, повідомлення про усунення невідповідностей; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» (далі - ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» від 01.07.2024; повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2024 року; протокол про відміну процедури закупівлі; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 липня 2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» на наявність підстав для визначення її переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір встановлено наступне. У додатку 7 до тендерної документації Замовника установлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі». Згідно тендерної документації клас наслідків (відповідальності) об’єкта, що предметом закупівлі - "Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" встановлено СС2 (експертний звіт (позитивний)). В ході проведення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подано два аналогічних договори, а саме: «Реконструкція каналізаційної мережі адмінбудинку по вул. Шкільній, с.Великі Глібовичі. Перемишлянського району, Львівської області» та «Реконструкцiя аварiйної алеї парку- пам’ятки садово паркового – мистецтва місцевого значення «Високий Замок» вiд теле-радiовежi Львiвськоi Фiлii Концерну РРТ до вул. М. Кривоноса у м. Львовi» (1 черга), інформація щодо класу наслідків згідно поданих аналогічних договорів та підтвердних до них документів не вказана. Згідно Реєстру будівельної діяльності (https://e-construction.gov.ua/), який знаходиться у відкритому доступі - клас наслідків робіт за договором, укладеним Виконкомом Бібрської міської ради з учасником ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс на виконання робіт «Реконструкція каналізаційної мережі адмінбудинку по вул. Шкільній, с.Великі Глібовичі. Перемишлянського району, Львівської області» визначено СС1, тоді як класом наслідків робіт згідно експертного звіту по об’єкту «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)» визначено СС2. Відповідно учасником ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» документально не підтверджено виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідності до класу наслідків (відповідальності) об’єкта "Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" - СС2 в кількості не менше 2 – х договорів, що не відповідає додатку 7 до тендерної документації Замовника. Окрім того, в ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в поданих документах, зокрема: відповідно до умов пп. 5.4. п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - фінансові документи (звітності), що підтверджують середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років), що повинен становити не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі). Проте, вказаний учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження фінансової спроможності, оскільки ним було подано фінансову спроможність, яка не підтверджує середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років, загальний досвід роботи не менше 4 років не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі (36 462 898,44 гривень). Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацами другим і третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII та абзацом п’ятим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію зазначеного учасника, як таку, що: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, Замовником 01 липня 2024 року учасника ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» визначено переможцем закупівлі робіт - "Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція) та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. З приводу зазначеного Замовнику 16.07.2024 року через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень, проте надані пояснення не спростовують вищеописані невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації. Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Слід зазначити, що під час здійснення моніторингу, уповноваженою особою Замовника було оприлюднено рішення про відміну процедури закупівлі робіт «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування».
Період усунення порушень: 24.07.2024 12:21 - 08.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2024 12:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунуті шляхом відміни процедуру закупівлі: "Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція), відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації звіту: 26.07.2024 13:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення, викладені у висновку про результати моніторингу закупівлі усунуті Замовником шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації: 29.07.2024 15:32

Запити/Пояснення