• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція (термомодернізація) будівлі комунального закладу «Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна» Кам’янської міської ради за адресою: проспект Гімназичний, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)

категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв Рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на виконання робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.

Завершена

27 547 368.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 275 473.68 UAH
Номер: 8b8f74e4b9d444de8a275586350176cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-17-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.09.2024 16:39 - 09.10.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 16.09.2024 № 126 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.09.2024 № 126 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2024-06-07-011123-a 07.06.2024 Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанови №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Депаpтамента житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі Замовник) ID: UA-P-2024-06-07-014049-a на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 07.06.2024 № 192 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.06.2024, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ", вимогу про усунення невідповідностей до 16.07.2024, протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи від 05.07.2024 № 220, від 16.07.2024 №225, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 16.07.2024, договір від 30.07.2024 № DP06A_03_W/155-24, додаткова угода від 09.09.2024 №1, пояснення замовника надані 22.09.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024.
Період усунення порушень: 26.09.2024 12:19 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2024 12:19

Запити/Пояснення