• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Номер: 210ff68a0ff34a32a834c2782c68856c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 16.08.2024 12:05 - 07.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.08.2024 № 27-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 16.08.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 16.08.2024 №27-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-06-07-011080-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу першого частини п'ятнадцятої статті 14 Закону та частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, Особливостям № 1275, розгляду пропозиції, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону (далі – Оголошення) Військової частини А0593 (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій від 22.06.2024, пропозицію ФОП Руденко Сергій Михайлович та пропозицію ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович, протокол визначення переможця спрощеної закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони військової частини А0593 від 22.06.2024 №63, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю ноутбуків від 17.07.2024 №68 на загальну суму 446 900,00 грн, пояснення Замовника надані 27.08.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління) 20.08.2024 звернулося через електронну систему закупівель із запитом до Замовника, щодо надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Водночас Замовник інформацію на запит Управління через електронну систему закупівель надав 27.08.2024, а саме з перевищенням строку три робочі дні з дня оприлюднення запиту, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Також, за наслідками проведення моніторингу установлено, що Замовник відповідно до Протоколу визначення переможця спрощеної закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони військової частини А0593 від 22.06.2024 №63 визначив ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович переможцем спрощеної закупівлі. Так, відповідно до абзацу першого частини п'ятнадцятої статті 14 Закону Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Проте, моніторингом установлено, що між Замовником та ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович укладено договір про закупівлю ноутбуків від 17.07.2024 №68, тобто з перевищенням 20-ти денного терміну, чим порушено вимоги абзацу першого частини п'ятнадцятої статті 14 Закону. Надані на запит Управління пояснення Замовника 27.08.2024 через електронну систему закупівель, не спростовують факту укладання договору про закупівлю ноутбуків від 17.07.2024 №68, між Замовником та ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович, з перевищенням 20-ти денного терміну. Також, на порушення частини сьомої статті 33 Закону Замовник не відхилив пропозицію переможця ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович, у зв’язку з неукладенням договору про закупівлю у строк, визначений цим Законом, а уклав договір про закупівлю ноутбуків від 17.07.2024 №68 на загальну суму 446 900,00 грн.
Період усунення порушень: 04.09.2024 09:35 - 19.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.09.2024 09:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня, За результатами виявлених Вами порушень в ході аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю, у військовій частині А0593 притягнуто до відповідальності (накладено дисциплінарне стягнення у вигляді “Зауваження” посадовій особі, дії якої призвели до порушення термінів укладання договору між ЗАМОВНИКОМ та ПРОДАВЦЕМ. Також проведено заняття з усіма посадовими особами військової частини, які беруть участь у закупівлях, щодо дотримання вимог керівних документів та термінів відпрацювання звітніх документів при проведення закупівлі. Зважаючи на велику навантаженість на особовий склад частини, та постійне ведення бойових дій, зобов'язуємось більше не повторяти даних помилок, та враховувати їх в майбутній діяльності. У звязку з обмеженням витоку персональних даних, що можуть містити інформацію про службових осіб військової частини КОПІЮ службової картки посадової особи, яка притягнута до відповідальності надаю лише ВАМ в особисту адресу.
Дата публікації звіту: 04.09.2024 18:58

Запити/Пояснення