-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Номер:
210ff68a0ff34a32a834c2782c68856c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2024 00:00
Період моніторингу:
16.08.2024 12:05 - 07.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2024 № 27-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 16.08.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
16.08.2024 №27-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-06-07-011080-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу першого частини п'ятнадцятої статті 14 Закону та частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, Особливостям № 1275, розгляду пропозиції, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону (далі – Оголошення) Військової частини А0593 (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій від 22.06.2024, пропозицію ФОП Руденко Сергій Михайлович та пропозицію ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович, протокол визначення переможця спрощеної закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони військової частини А0593 від 22.06.2024 №63, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю ноутбуків від 17.07.2024 №68 на загальну суму 446 900,00 грн, пояснення Замовника надані 27.08.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління) 20.08.2024 звернулося через електронну систему закупівель із запитом до Замовника, щодо надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Водночас Замовник інформацію на запит Управління через електронну систему закупівель надав 27.08.2024, а саме з перевищенням строку три робочі дні з дня оприлюднення запиту, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Також, за наслідками проведення моніторингу установлено, що Замовник відповідно до Протоколу визначення переможця спрощеної закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони військової частини А0593 від 22.06.2024 №63 визначив ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович переможцем спрощеної закупівлі.
Так, відповідно до абзацу першого частини п'ятнадцятої статті 14 Закону Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
Проте, моніторингом установлено, що між Замовником та ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович укладено договір про закупівлю ноутбуків від 17.07.2024 №68, тобто з перевищенням 20-ти денного терміну, чим порушено вимоги абзацу першого частини п'ятнадцятої статті 14 Закону.
Надані на запит Управління пояснення Замовника 27.08.2024 через електронну систему закупівель, не спростовують факту укладання договору про закупівлю ноутбуків від 17.07.2024 №68, між Замовником та ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович, з перевищенням 20-ти денного терміну.
Також, на порушення частини сьомої статті 33 Закону Замовник не відхилив пропозицію переможця ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович, у зв’язку з неукладенням договору про закупівлю у строк, визначений цим Законом, а уклав договір про закупівлю ноутбуків від 17.07.2024 №68 на загальну суму 446 900,00 грн.
Період усунення порушень:
04.09.2024 09:35 - 19.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2024 09:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня, За результатами виявлених Вами порушень в ході аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю, у військовій частині А0593 притягнуто до відповідальності (накладено дисциплінарне стягнення у вигляді “Зауваження” посадовій особі, дії якої призвели до порушення термінів укладання договору між ЗАМОВНИКОМ та ПРОДАВЦЕМ. Також проведено заняття з усіма посадовими особами військової частини, які беруть участь у закупівлях, щодо дотримання вимог керівних документів та термінів відпрацювання звітніх документів при проведення закупівлі. Зважаючи на велику навантаженість на особовий склад частини, та постійне ведення бойових дій, зобов'язуємось більше не повторяти даних помилок, та враховувати їх в майбутній діяльності.
У звязку з обмеженням витоку персональних даних, що можуть містити інформацію про службових осіб військової частини КОПІЮ службової картки посадової особи, яка притягнута до відповідальності надаю лише ВАМ в особисту адресу.
Дата публікації звіту:
04.09.2024 18:58
Запити/Пояснення
Номер:
cea545378d0146beb1a4d4eb5de931e0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2024 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, ноутбуки, ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-07-011080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому вами не відхилено тендерну пропозицію ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович, з яким договір про закупівлю укладено з перевищенням 20 денного терміну, відповідно до вимог частини сьомої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4d1c32dce9e045eeacd9079d8e801d1c
Назва:
Доброго дня, надаю на Ваше звернення відповідб, стосовно закупівлі
Дата опублікування:
27.08.2024 14:53
Опис:
Пояснення про необхідність закупівлі ноутбуків, код товару згідно з Національного класифікатора “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 30210000-4 – “Машини для обробки даних (апаратна частина)”.
Відповідно до телеграми начальника управління підготовки – заступника командира військової частини А2533 № 177/172/12/4162к/дск (для службового використання) та з метою своєчасного доведення та відображення інформації щодо наявності ворожих БПЛА в повітряному просторі в зоні відповідальності бригад (полків) повітряного командування ”Схід” визначено мінімальні вимоги, щодо технічних параметрів ПЕОМ, а саме:
Мінімальні вимоги до ПК:
1. ЦПУ Intel\AMD 3,5GHz 2 ядра.
2. Операційна система: активована Windows10/Windows11.
3. АВПЗ: активований ESET Endpoint Security та HX Agent.
4. BitLocker: включене шифрування системного диска.
5. Додаткове ПЗ: OpenVPN v2.6, AnyDesk v8.
Провівши аналіз пропозицій, з використанням торгівельного майданчика Rozetka.ua, та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України №332 від 04 квітня 2001 року “Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету”, найбільш вигідним, з урахуванням ціни та технічних характеристик, була пропозиція з придбання ноутбука Ноутбук Acer Aspire 5 A515-57-59NG (NX.KN4EU.006).
Термін надання Вам відповіді на Ваше звернення бкв просрочений, у звязку з перебуванням Уповноваеної особи у частині щорічної основної відпустки.
Номер:
63fc0bb0d1754ac5b9462582b91c1207
Назва:
результати перевірки
Дата опублікування:
04.09.2024 19:06
Опис:
після опрацювання чи ознайомлення з результатами виконаних нами заходів, після виявлених Вами порушень у ході проведення закупівлі, прошу повідомити нас будь - яким способом про результати чи висновки.
Дякую.