• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Завершена

52 939 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265 000.00 UAH
Номер: a55e9394ac084406b1fccb7b2c50fceb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-09-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.07.2024 12:05 - 31.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.07.2024 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2024-06-07-010774-a 07.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «СЕМИДАР» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю послуг та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2024 № 8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС»), приватне підприємство «СЕМИДАР» (далі – ПП «СЕМИДАР»), протокольне рішення уповноваженої особи від 26.06.2024 № 10, від 28.06.2024 № 15, вимогу про усунення невідповідностей до 28.06.2024, повідомлення про намір укласти договір від 28.06.2024, договір підряду від 08.07.2024 № 59-Б на суму 52 869,24523 тис. грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 16.07.2024, 19.07.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами моніторингу встановлено, що згідно п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зокрема визначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 2 до тендерної документації…». Так згідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікційні критерії» зокрема передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасниками у складі пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, за формою, яка містить інформацію про посаду, П.І.Б., освіту, досвід роботи на цій посаді на даному підприємстві (років), штатний або найманий. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод). За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасником ПП «СЕМИДАР» надано довідку від 21.06.2024 № 689 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг (далі – Довідка). Згідно п. 28 Довідки вказано, що Колодій Є.В. працює на посаді маляра, монтажника ГКЛ. Однак на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник ПП «СЕМИДАР» надав цивільно-правовий договір на виконання робіт від 19.06.2024, в якому зазначено, що Колодій Євген Юрійович приймає на себе зобов’язання виконати роботи підсобного робітника. Згідно пунктом 31 Довідки вказано, що комірник/підсобний робітник Ковальчук Ігор Віталійович - найманий працівник. Однак на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник ПП «СЕМИДАР» надав наказ від 23.09.2022 № 230922/21, який вказує на те, що даний працівник - штатний. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Держаудитслужба 16.07.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання пояснення чи враховано вище вказані невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ПП «СЕМИДАР». Замовник надав пояснення 19.07.2024, де зазначив, що робітник Колодій Євген Юрійович не є штатним працівником учасника (обов'язки якого визначені чітко в межах посади та посадової інструкції), а працює на умовах цивільно-правового договору, в якому чітко передбачено, що замовник визначає фронт робіт виконавцю, учасник цілком міг визначити, що зазначений ним працівник буде виконувати функції також маляра і монтажника ГКЛ… Комірник/підсобний робітник Ковальчук Ігор Віталійович є найманим працівником, при тому, що Учасником надаються документи про те, що даний працівник є штатним працівником… В законодавчому розумінні усі штатні працівники підприємства і є найманими працівниками. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «СЕМИДАР» невідповідностей, а саме: для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у Довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод). Також, згідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікційні критерії» встановлена вимога, про те, що обов’язковою умовою є наявність у штаті підприємства інженерно-технічних працівників, які мають вищу будівельну освіту, у тому числі спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасник ПП «СЕМИДАР» на вище вказану вимогу, зокрема надав наступні документи. 1. Згідно п. 5 Довідки зазначено: посада – інженер-проєктувальник (кошторисний), П.І.Б. – Петрушевський К.Ю., освіта – повна вища, інженер- проєктувальник. 2. Копію диплому Петрушевського Костянтина Юрійовича про отримання повної вищої освіти за спеціальністю «Обладнання легкої промисловості та побутового обслуговування» за спеціальністю інженера-механіка та диплом про перепідготовку за спеціальністю «Облік та аудит». 3. Довідку від 21.06.2024 № 693, в які зазначено, що інженер-проєктувальник в частині кошторисної документації має вищу інженерно-технічну освіту та потребує будівельної освіти, оскільки має досвід роботи за фахом, що підтверджується кваліфікаційним сертифікатом. Під час здійснення моніторингу Держаудитслужба 16.07.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання посилання на назву файлу, поданого учасником процедури закупівлі ПП «СЕМИДАР», в якому документально підтверджено, що інженер-проєктувальник (кошторисний) (п. 5 Довідки) має вищу будівельну освіту. Замовник надав пояснення 19.07.2024, де зазначив, що вимога, встановлена у пункті 2 додатку 2 тендерної документації передбачала, що учасник повинен був підтвердити, що у нього є інженерно-технічні працівники, які мають вищу будівельну освіту, а також спеціаліст, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації. У той же час вимога, що спеціаліст, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації, повинен мати вищу будівельну освіту не встановлювалася. Однак дане пояснення не спростовує порушення вимог пункту 43 Особливостей, а саме: Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «СЕМИДАР» невідповідність про наявність вищої будівельної освіти, у спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації.
Період усунення порушень: 29.07.2024 17:20 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2024 17:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-07-010774-а: «Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60(ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» було встановлено порушення вимог пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Державна аудиторська служба України зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи вищевказане, Замовником буде здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо не допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель, також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель з метою підвищення знань уповноважених осіб.
Дата публікації звіту: 05.08.2024 14:41

Запити/Пояснення