-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Завершена
52 939 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 265 000.00 UAH
Номер:
a55e9394ac084406b1fccb7b2c50fceb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 12:05 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-06-07-010774-a 07.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «СЕМИДАР» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю послуг та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2024 № 8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС»), приватне підприємство «СЕМИДАР» (далі – ПП «СЕМИДАР»), протокольне рішення уповноваженої особи від 26.06.2024 № 10, від 28.06.2024 № 15, вимогу про усунення невідповідностей до 28.06.2024, повідомлення про намір укласти договір від 28.06.2024, договір підряду від 08.07.2024 № 59-Б на суму 52 869,24523 тис. грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 16.07.2024, 19.07.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
За результатами моніторингу встановлено, що згідно п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зокрема визначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 2 до тендерної документації…».
Так згідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікційні критерії» зокрема передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасниками у складі пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, за формою, яка містить інформацію про посаду, П.І.Б., освіту, досвід роботи на цій посаді на даному підприємстві (років), штатний або найманий.
Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод).
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасником ПП «СЕМИДАР» надано довідку від 21.06.2024 № 689 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг (далі – Довідка).
Згідно п. 28 Довідки вказано, що Колодій Є.В. працює на посаді маляра, монтажника ГКЛ. Однак на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник ПП «СЕМИДАР» надав цивільно-правовий договір на виконання робіт від 19.06.2024, в якому зазначено, що Колодій Євген Юрійович приймає на себе зобов’язання виконати роботи підсобного робітника.
Згідно пунктом 31 Довідки вказано, що комірник/підсобний робітник Ковальчук Ігор Віталійович - найманий працівник. Однак на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник ПП «СЕМИДАР» надав наказ від 23.09.2022 № 230922/21, який вказує на те, що даний працівник - штатний.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Держаудитслужба 16.07.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання пояснення чи враховано вище вказані невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ПП «СЕМИДАР».
Замовник надав пояснення 19.07.2024, де зазначив, що робітник Колодій Євген Юрійович не є штатним працівником учасника (обов'язки якого визначені чітко в межах посади та посадової інструкції), а працює на умовах цивільно-правового договору, в якому чітко передбачено, що замовник визначає фронт робіт виконавцю, учасник цілком міг визначити, що зазначений ним працівник буде виконувати функції також маляра і монтажника ГКЛ…
Комірник/підсобний робітник Ковальчук Ігор Віталійович є найманим працівником, при тому, що Учасником надаються документи про те, що даний працівник є штатним працівником… В законодавчому розумінні усі штатні працівники підприємства і є найманими працівниками.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «СЕМИДАР» невідповідностей, а саме: для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у Довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод).
Також, згідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікційні критерії» встановлена вимога, про те, що обов’язковою умовою є наявність у штаті підприємства інженерно-технічних працівників, які мають вищу будівельну освіту, у тому числі спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації.
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасник ПП «СЕМИДАР» на вище вказану вимогу, зокрема надав наступні документи.
1. Згідно п. 5 Довідки зазначено: посада – інженер-проєктувальник (кошторисний), П.І.Б. – Петрушевський К.Ю., освіта – повна вища, інженер- проєктувальник.
2. Копію диплому Петрушевського Костянтина Юрійовича про отримання повної вищої освіти за спеціальністю «Обладнання легкої промисловості та побутового обслуговування» за спеціальністю інженера-механіка та диплом про перепідготовку за спеціальністю «Облік та аудит».
3. Довідку від 21.06.2024 № 693, в які зазначено, що інженер-проєктувальник в частині кошторисної документації має вищу інженерно-технічну освіту та потребує будівельної освіти, оскільки має досвід роботи за фахом, що підтверджується кваліфікаційним сертифікатом.
Під час здійснення моніторингу Держаудитслужба 16.07.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання посилання на назву файлу, поданого учасником процедури закупівлі ПП «СЕМИДАР», в якому документально підтверджено, що інженер-проєктувальник (кошторисний) (п. 5 Довідки) має вищу будівельну освіту.
Замовник надав пояснення 19.07.2024, де зазначив, що вимога, встановлена у пункті 2 додатку 2 тендерної документації передбачала, що учасник повинен був підтвердити, що у нього є інженерно-технічні працівники, які мають вищу будівельну освіту, а також спеціаліст, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації. У той же час вимога, що спеціаліст, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації, повинен мати вищу будівельну освіту не встановлювалася.
Однак дане пояснення не спростовує порушення вимог пункту 43 Особливостей, а саме: Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «СЕМИДАР» невідповідність про наявність вищої будівельної освіти, у спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації.
Період усунення порушень:
29.07.2024 17:20 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2024 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-07-010774-а: «Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60(ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» було встановлено порушення вимог пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Державна аудиторська служба України зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Враховуючи вищевказане, Замовником буде здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо не допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель, також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель з метою підвищення знань уповноважених осіб.
Дата публікації звіту:
05.08.2024 14:41
Запити/Пояснення
Номер:
6c3ee707743b4ffab0d8f0f476992e90
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2024 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині забезпечення виконання договору у розмірі 5 % вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cb80b30e2299445bb9334b49c6646cc1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.07.2024 13:38
Опис:
У відповідь на запит від 11.07.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі –UA-2024-06-07-010774-а) повідомляємо наступне.
Відповідно до Розпорядження голови Чернігівської обласної військової адміністрації від 14.05.2024 № 330 «Про визначення замовника робіт» (зі змінами) Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації було визначено замовником робіт і виділено кошти на зазначену закупівлю.
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 25.03.2024 № 240320-08) та затверджена у встановленому порядку (рішення виконавчого комітету від 17.04.2024 № 396).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 25.03.2024 № 240320-08) та затверджена у встановленому порядку (рішення виконавчого комітету від 17.04.2024 № 396).
2) На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті: https://ukb.cg.gov.ua/index.php?id=35752&tp=1&pg= (документ 07.06.2024).
3) На виконання вимог пункту 5 Розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, учасником Приватним підприємством «СЕМИДАР» супровідним листом від 08.07.2024 № 739 надано замовнику банківську гарантію від 08.07.2024 №40626 (забезпечення виконання договору надано у розмірі 5% вартості договору про закупівлю, а саме: 2643462,26 гривень).
08.07.2024 з переможцем процедури закупівлі Приватним підприємством «СЕМИДАР» укладено договір № 59-Б про закупівлю робіт за державні кошти загальною вартістю 52869245,23 гривень.
Додатки:
1. Експертний звіт (Позитивний) від 25.03.2024 № 240320-08.
2. Рішення виконавчого комітету Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області від 17.04.2024 № 396.
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
4. Дефектні акти.
5. Технічне завдання.
6. Проектна документація.
7. Супровідний лист Приватне підприємство «СЕМИДАР» від 08.07.2024 № 739.
8. Банківська гарантія від 08.07.2024 №40626.
Номер:
e540c3712ec247599bf064198b1748cc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.07.2024 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Чи врахували ви при розгляді тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «СЕМИДАР» (далі – ПП «СЕМИДАР») невідповідності в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг (вих. від 21.06.2024 № 689) (далі – Довідка), а саме:
-в п. 28 Довідки вказано, що Колодій Є.В. працює на посаді маляра, монтажника ГКЛ. Однак на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник ПП «СЕМИДАР» надав цивільно-правовий договір на виконання робіт від 19.06.2024, в якому зазначено, що Колодій Євген Юрійович приймає на себе зобов’язання виконати роботи підсобного робітника;
-в п. 31 Довідки вказано, що комірник/підсобний робітник Ковальчук Ігор Віталійович - найманий працівник. Однак на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник ПП «СЕМИДАР» надав наказ від 23.09.2022 № 230922/21, який вказує на те, що даний працівник - штатний.
2. Пунктом 2 Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога стосовно наявності у штаті підприємства інженерно-технічних працівників, які мають вищу будівельну освіту, у тому числі спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації.
Надайте посилання на назву файлу, поданого учасником процедури закупівлі ПП «СЕМИДАР», в якому документально підтверджено, що інженер-проєктувальник (кошторисний) (п. 5 Довідки) має вищу будівельну освіту.
3. Надайте пояснення щодо невідповідності між п. 2 Довідки від 21.06.2024 № 695 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 103 за 12.06.2024, в т. ч. невідповідності між адресами,типами приміщення.
4. Підпунктом 7 п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлена вимога щодо підтвердження вартості всіх матеріальних ресурсів та обладнання.
Надайте посилання на назву файлу, поданого учасником процедури закупівлі ПП «СЕМИДАР», в якому на підтвердження цієї вимоги надані прайс-листи, цінові пропозиції тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ca1702ec2e9d4fb9848be5b034f22ca0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.07.2024 15:14
Опис:
У відповідь на запит від 16.07.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі –UA-2024-06-07-010774-а) повідомляємо наступне.
1.1. Щодо працівника Колодій Євген Юрійович, то зі змісту розділу 2 «Порядок виконання робіт» цивільно-правового договору на виконання робіт від 19.06.2024 вбачається, що Замовник надає завдання та фронт робіт Виконавцю і останній зобов'язується отримувати завдання на виконання робіт та якісно виконувати роботи. Зважаючи на викладене та той факт, що робітник Колодій Євген Юрійович не є штатним працівником учасника (обов'язки якого визначені чітко в межах посади та посадової інструкції), а працює на умовах цивільно-правового договору, в якому чітко передбачено, що замовник визначає фронт робіт виконавцю, учасник цілком міг визначити, що зазначений ним працівник буде виконувати функції також маляра і монтажника ГКЛ. Водночас неспівпадіння однієї літери ініціалів працівника є технічною опискою, що підпадає під категорію формальних помилок.
1.2. Щодо зазначення у довідці, що комірник/підсобний робітник Ковальчук Ігор Віталійович є найманим працівником, при тому, що Учасником надаються документи про те, що даний працівник є штатним працівником, слід зазначити наступне. Поняття «найманий працівник» міститься у статті 1 Закону України «Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)» від 3 березня 1998 року № 137/98-ВР відповідно до якої найманий працівник - фізична особа, яка працює за трудовим договором на підприємстві, в установі та організації, в їх об’єднаннях або у фізичних осіб, які використовують найману працю. Тобто в законодавчому розумінні усі штатні працівники підприємства і є найманими працівниками. Зважаючи на це у інформації, наданій учасником у довідці та підтверджуючих документах невідповідностей немає. У той же час слід зазначити, що учасником належним чином підтверджено наявність трудових відносин з працівником, вказаним у довідці. А також це ніяким чином не впливає на зміст та ціну пропозиції учасника.
2. Вимога, встановлена у пункті 2 додатку 2 тендерної документації передбачала, що учасник повинен був підтвердити, що у нього є інженерно-технічні працівники, які мають вищу будівельну освіту, а також спеціаліст, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації. У той же час вимога, що спеціаліст, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації, повинен мати вищу будівельну освіту не встановлювалася. Замовником було цілком однозначно виокремлено, що кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації має бути у "спеціаліста", а не "інженерно-технічного працівника". Вимога ж щодо наявності вищої будівельної освіти стосувалася інженерно-технічних працівників. При цьому учасником надано підтвердження про наявність вищої будівельної освіти у інженерно-технічних працівників, зазначених у довідці (технік-будівельник, головний інженер, інженер з охорони праці).
3. Щодо невідповідності між адресами та типами приміщення, зазначеними у пункті 2 довідки від 21.06.2024 № 695 та оборотно-сальдовій відомості по рахунку 103 за 12.06.2024, слід зазначити, що Рішенням Чернігівської міської ради від 28 липня 2022 року № 19/VIII-6 "Про перейменування вулиць в м. Чернігові" було вирішено перейменувати Вулицю Гагаріна м. Чернігова на вулицю Тероборони. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані) згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» є формальною (несуттєвою) помилкою, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Інформація про перейменування вулиць є загальнодоступною інформацією, тому вважати розбіжність у найменуванні вулиці у бухгалтерському обліку учасника та інформації, наведеній у довідці, невідповідністю було б надмірним формалізмом зі сторони Замовника. Аналогічно формальним було б зазначити, що наявна словесна невідповідність у найменуванні приміщення, як воно зазначене у пункті 2 довідки та як воно значиться у бухгалтерському обліку підприємства. Згідно з підпунктом 1 частини 1 статті 1 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» від 22 червня 2017 року № 2118-VIII «будівля - різновид наземної споруди, пов’язаної фундаментом із землею (ґрунтом), що складається з несучих та огороджувальних сполучених (несучо-огороджувальних) конструкцій, ЯКІ УТВОРЮЮТЬ ПРИМІЩЕННЯ, інженерних систем та в якій використовується енергія з метою створення належних умов проживання та/або життєдіяльності людей. У той же час приміщення – це внутрішня частина будівлі, яка служить для певних функцій або призначений для конкретного використання.
Із зазначеного слідує, що Учасник підтвердив наявність у нього приміщення нежитлового, розміщеного у нежитловій будівлі по вулиці Тероборони (Гагаріна), 26, яке він зазначив у довідці, наявними у нього документами бухгалтерського обліку. Замовник не має права втручатися у господарську діяльність учасника тим більше вказувати йому на невідповідності назв основних засобів. Учасник зазначив інформацію у довідці про наявність у нього приміщення для здійснення діяльності та складування будівельних матеріалів доступними термінами, натомість в бухгалтерському обліку зазначене приміщення обліковується як будівля, що не заборонено діючим законодавством і цілком узгоджується з наведеними вище вимогами.
4. Підпунктом 7 пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» встановлена вимога, щодо підтвердження вартості всіх матеріальних ресурсів та обладнання. Учасником процедур закупівлі ПП «СЕМИДАР» на підтвердження даної вимоги надано прайс-листи – файли з назвами: "прайс 2..pdf"; "прайс..pdf"; "прайс 1..docx.pdf".