• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району, Дніпропетровської області

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: 9c07ce8382564a2c9e1f9427f8a622f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-31-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.08.2024 12:26 - 28.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.08.2024 № 100 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2024 № 100 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2024-06-07-010555-a 07.06.2024 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини першої статті першої Закону № 922 та абзаца восьмого пункту 37 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом припинення зобов`язань за Договором про закупівлю від 22.07.2024 № 22-1/24 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-06-07-013297-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2024 № 28, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ТОВ АТЛАНТ ГЕО та ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС", протоколи уповноваженої особи Замовника від 25.06.2024 № 35 та від 01.07.2024 № 37, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 09.07.2024, Договір про закупівлю від 22.07.2024 № 22-1/24, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 19.08.2024 через електронну систему закупівель. Вимогами пункту третього частини першої статті першої Закону № 922 та абзаца восьмого пункту 37 Особливостей визначено, що аномально низька ціна тендерної пропозиції” це ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ АТЛАНТ ГЕО та ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС" згідно протокольних рішень Уповноваженої особи Замовника відхилено з підстави не надання учасниками обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції без визнання її електронною системою автоматично як аномально низкою, чим порушено вимоги частини першої статті першої Закону № 922 та абзаца восьмого пункту 37 Особливостей.
Період усунення порушень: 28.08.2024 15:32 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2024 15:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист - претензія на розірвання договору разом з проектом додаткової угоди на розірвання договору було направлено Виконавцю. Після отримання підписаної додаткової угоди - на електронному майданчику уповноваженого органу буде розірвано вказаний договір та присвоєно відповідний статус закупівлі.
Дата публікації звіту: 04.09.2024 16:47

Запити/Пояснення