-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні:(Код НК 024: 2023:36305 Плазмовий стерилізатор, Код НК 024:2023:58215 Апарат для аерозольної дезінфекції поверхонь медичних виробів)
Завершена
4 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
Номер:
d30721c2bd0d49df919866ccff26eabb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2024 00:00
Період моніторингу:
24.07.2024 11:58 - 15.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.07.2024 № 53-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.07.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 23.07.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-06-07-010121-a 07.06.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання роз’яснення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Березнегуватська центральна районна лікарня» Березнегуватської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.06.2024 зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 17.06.2024 (далі – Тендерна документація); звернення учасника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь Замовника на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ» (далі – ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.06.2024 № 30; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару від 02.07.2024 № 147; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник вносив зміни до тендерної документації. Так, 17.06.2024 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію Тендерної документації. Разом з цим, на порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Період усунення порушень:
08.08.2024 09:39 - 23.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2024 09:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень щодо виявленого порушення за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-07-010121-а пояснюємо, що наказом 1-д від 16.08.2024р. оголошено попередження фахівцю з публічних закупівель, який допустив порушення в частині оприлюднення інформації про внесені зміни до тендерної документації на вимогу абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону та вказано на неможливість вчинення подібних порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту:
27.08.2024 11:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.08.2024 13:15
Запити/Пояснення
Номер:
a63112a65db84919ae74eb1f90524b7b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.07.2024 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
74bb6100031b4abbb69ddd4791f054ac
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.07.2024 15:37
Опис:
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-07-010121-а пояснюємо:
1.Закупівля плазмового стерилізатора та апарату для аерозольної дезінфекції поверхонь медичних виробів здійснювалася для використання у стерилізаційному відділенні у зв’язку з необхідністю, що відповідає вимогам НСЗУ.
2.Технічні, кількісні та якісні характеристики розроблялися на підставі отриманих комерційних пропозицій (копії додаються), вимоги до предмету закупівлі оприлюднено в складі тендерної документації.
3.Протокол про внесення змін до річного плану закупівель оприлюднено під час оголошення про проведення процедури закупівлі.
4.КНП «Березнегуватська ЦРЛ» на сторінці веб-сайту не розміщує інформацію про обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості , оскільки не відноситься до категорії замовників, для яких ця вимога є обов’язковою.
5.Закупівля проводилася за кошти КНП «Березнегуватська ЦРЛ», отримані за рахунок реалізації послуг.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1. Вимоги до предмету закупівлі (додаток на 5 аркушах)
2. Комерційні пропозиції учасників ринку (додаток на 6 аркушах)
3. Зміни до річного плану закупівель (додаток на 1 аркушу)
Номер:
656a88aaa82f42d584196c8b4278b69a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
31.07.2024 17:54
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно з пунктом 5 Додатку № 1 до тендерної документації Комунальне некомерційне підприємство «Березнегуватська центральна районна лікарня» Березнегуватської селищної ради (далі – Замовник) серед загальних вимог зазначило наступне: «спроможність Учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо Учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника (надати скановану копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції)».
З огляду на зазначене пропоную пояснити, якими документами тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» виконало вищенаведену вимогу Замовника щодо товару «W2m Генератор аерозолів з дисплеєм», що пропонується ним для постачання (вказати назву файлу та сторінку)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b60210d4f8f9460bbc0fbb9354c12ce2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
31.07.2024 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно з пунктом 5 Додатку № 1 до тендерної документації Комунальне некомерційне підприємство «Березнегуватська центральна районна лікарня» Березнегуватської селищної ради (далі – Замовник) серед загальних вимог зазначило наступне: «спроможність Учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо Учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника (надати скановану копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції)».
З огляду на зазначене пропоную пояснити, якими документами тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» виконало вищенаведену вимогу Замовника щодо товару «W2m Генератор аерозолів з дисплеєм», що пропонується ним для постачання (вказати назву файлу та сторінку)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fd6b9ddfbbe04a76a5205a6be45901bb
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
01.08.2024 15:01
Опис:
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-07-010121-а пояснюємо:
На вимогу щодо спроможності Учасника поставити W2m Генератор аерозолів з дисплеєм
ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» в складі документів пропозиції за номером 29 надало гарантійний лист вих.. №1706-65 від 17.06.2024 р. від ТОВ «БРАЙТФІЛД Україна» , що є офіційним представником на території України компанії Laoken Medical Technology Co.,Ltd, яка підтверджує право представляти вказану продукцію на процедурі закупівлі та гарантує поставку Учасником товару, а саме W2m Генератор аерозолів з дисплеєм (29 Гарантійний лист МХ.pdf.p7s). Сканкопія гарантійного листа зі складу тендерної пропозиції Учасника додається.