-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху блоків 1, 2 та 5 відділення реабілітації пацієнтів з ураженнями спинного мозку ВП «Лікарня Святого Пантелеймона» КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
30 139 099.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150 695.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 150 695.50 UAH
Номер:
e30ce20acc5246b5a8d5fd4d7b7fe156
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-19-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2024 00:00
Період моніторингу:
19.07.2024 14:03 - 10.08.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-06-07-004549-a 07.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.06.2024; тендерну пропозицію ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД»; рішення уповноваженою особою від 26.06.2024; повідомлення про намір укласти договір від 26.06.2024; договір № 327 від 03.07.2024 на суму 29 233 542,00 з ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.08.2024 15:45 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2024 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
8bf1bea9326d4aa387526723b1714c0c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2024 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху блоків 1, 2 та 5 відділення реабілітації пацієнтів з ураженнями спинного мозку ВП «Лікарня Святого Пантелеймона» КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-004549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fa111138e4e743328700437e5a0a7bf4
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
26.07.2024 12:23
Опис:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення то, відповідно до річного плану, закупівля робіт «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху блоків 1, 2 та 5 відділення реабілітації пацієнтів з ураженнями спинного мозку ВП «Лікарня Святого Пантелеймона» КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові» (далі – закупівля) здійснюється за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності підприємства та благодійних надходжень. Благодійні надходження та кошти, отримані від господарської діяльності підприємства КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Обсяг закупівлі визначався на підставі річного планування, а також з урахуванням фактичної потреби замовника з метою приведення приміщень у відповідність до санітарних норм та пристосування їх до потреб пацієнтів, котрі потребують реабілітації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт та визначення його очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією ТОВ «МАКРО-БУДОМАТ», згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво.
Скановані копії експертного звіту та зведеного кошторисного розрахунку додаються.
Номер:
7f541a1f72fb4a10a7f90ddf9f18b5e9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.07.2024 14:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху блоків 1, 2 та 5 відділення реабілітації пацієнтів з ураженнями спинного мозку ВП «Лікарня Святого Пантелеймона» КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-004549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні додаткової інформації та відповідних документів на підставі яких підтверджено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» вимогам пункту 4 розділу 4 «Інші документи» додатку 1 до тендерної документації в частині надання скан-копію оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датованої(их) не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі (повинна бути зазначена інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).
Зазначену інформацію та/або документи надати з урахуванням інформації зазначеної переможцем торгів ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» у пункті 10 форми «Відомості про учасника» (файл «Відомості про учасника.PDF»), в якій наведено перелік банків в яких обслуговується учасник (АТ «Державний ощадний банк України», АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та АТ «АБ «РАДАБАНК»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
13349abf1a9e4292b4b5a540b085cfee
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
01.08.2024 17:04
Опис:
Для належного виконання ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» своїх зобов’язань перед Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги», по тендерній пропозиції на участь у відкритих торгах «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху блоків 1, 2 та 5 відділення реабілітації пацієнтів з ураженнями спинного мозку ВП «Лікарня Святого Пантелеймона» КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові, АТ «АБ «РАДАБАНК» надав безвідкличну, безумовну банківську гарантію № 8923/15Г-Т/0 від «17» червня 2024 року, яка забезпечується фінансовим покриттям у сумі UAH 150 000,00 гривень (Сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) на рахунку покриття IBAN UA84 3065 0000 0002 9322 3000 0146 6, відкритому ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" в АТ «АБ «РАДАБАНК». (Довідка від 17.06.2024 №673/29). (Файл Довідка про покриття. pdf )
Гарантія АТ «АБ «РАДАБАНК», надавалась ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» відповідно до ГЕНЕРАЛЬНОГО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ГАРАНТІЙ № 8923/15Г/0 від «17» липня 2023 року про що зазначено у банківській гарантії № 8923/15Г-Т/0 (файл БГ 8923/15Г-Т/0 (Вих.№ 672_29) від 17.06.2024р. ТОВ ВІФА «ПРОЕКТ-БУД. pdf). (Генеральний договір про надання банківських гарантій № 8923/15Г/0 від «17» липня 2023 року додається).
Отже, особовий (спеціальний) рахунок IBAN UA84 3065 0000 0002 9322 3000 0146 6 відкритий Учасником у АТ «АБ «РАДАБАНК» служить ВИКЛЮЧНО для надання ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» банківської гарантії щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху блоків 1, 2 та 5 відділення реабілітації пацієнтів з ураженнями спинного мозку ВП «Лікарня Святого Пантелеймона» КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові» І НЕ Є ПОТОЧНИМ, розрахунковим рахунком ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ, зокрема, розрахунків за кредитами.
Слід зазначити, що у ТОВ «ВІФА "ПРОЕКТ-БУД» відсутній вiдкритий ПОТОЧНИЙ розрахунковий рахунок в АТ «АБ «РАДАБАНК» (Довідка додається).
Товариством з обмеженою відповідальністю «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» надано у складі тендерної пропозиції скан-копії оригіналів довідок з обслуговуючих банків АТ «Державний ощадний банк України» та АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відкриття поточних, розрахункових рахунків та відсутність заборгованості за кредитами.
Таким чином, ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» підтверджено відповідність тендерної пропозиції вимогам пункту 4 розділу 4 «Інші документи» додатку 1 до тендерної документації.