-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо для потреб Одеської станції екстреної медичної допомоги) Бензин автомобільний А95 (Євро-5), Дизельне паливо ДП (Євро-5)
Завершена
20 791 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 207 916.10 UAH
мін. крок: 1% або 207 916.10 UAH
Номер:
480abc5bc3c34f1c84997fec20cdce45
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-24-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2024 00:00
Період моніторингу:
24.07.2024 12:07 - 15.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2024 Одеса № 154
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.07.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2024 № 154
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
2 UA-2024-06-07-004420-a 07.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44, пункту 43 Особливостей та частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2024 № б/н, роз’яснення щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.06.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»), протоколи (протокольні рішення) уповноваженої особи Замовника від 21.06.2024 № б/н та від 27.06.2024 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.06.2024, договір про закупівлю від 05.07.2024 № 040415-050724-ПГ1855 (далі – Договір), пояснення Замовника, надані 09.08.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
До участі у процедурі закупівлі подали свої тендерні пропозиції два учасники, а саме: ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» з ціновою пропозицією 18 367 510,00 грн з ПДВ; ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» з ціновою пропозицією 20 783 700,00 грн з ПДВ.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2024 № б/н Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», яка електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Замовником у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2024 щодо відхилення відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» зазначено такі підстави: у складі тендерної пропозиції вказаним учасником не надано: підтверджуючі документи щодо наявності не менше 2 АЗС в Приморському районі м. Одеси (пункт 2.7 Додатка 2 до ТД), підтверджуючі документи щодо наявності ліцензій на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі та роздрібної торгівлі пальним (пункти 2.13 та 2.14 Додатка 2 до ТД), письмовий дозвіл від емітента карток (партнерських АЗС) (пункт 2.19 Додатка 2 до ТД).
Крім того, у вказаному протоколі зазначено, що листи гарантії від учасника та від ТОВ «Альянс Холдінг» не відповідають вимогам Замовника, а саме: листи не містять КЕП партнера (пункт 2.18 Додатка 2 до ТД).
У пункті 2.7 Додатка 2 до ТД зазначено, що обов’язковою умовою є наявність не менше двох АЗС учасника у кожному районі міста Одеси та наявність АЗС Учасника на відстані не більше ніж 20 кілометрів по твердому дорожньому покриттю від міста Чорноморськ та міста Южне. Довідка підтвердження наявності АЗС Учасника відповідно до цього пункту надається у визначеній Замовником формі.
Крім того, у пункті 2.13 Додатка 2 до ТД визначено, що учасник має підтвердити наявність чинної ліцензії на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі пальним. На підтвердження зазначеного учасник має надати копію чинної ліцензії на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі пальним або копію рішення органу ліцензування про видачу вказаної ліцензії або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності в учасника відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр який містить таку інформацію.
Також у пункті 2.14 Додатка 2 до ТД визначено, що учасник має підтвердити наявність чинних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на запропонованих Учасником АЗС. На підтвердження зазначеного учасник має надати лист-гарантію в довільній формі про наявність у Учасника діючих ліцензій на право провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним запропонованої мережі АЗС та продовження дії ліцензій на період дії договору у разі такої необхідності, якщо наявність таких ліцензій буде обов’язковим згідно чинного законодавства. Також, учасник повинен підтвердити наявність ліцензії на право провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним на відповідні АЗС зазначені ним, шляхом подання таблиці.
У пункті 2.18 Додатка 2 до ТД зазначено, що у випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування паливних карток учасника, останній повинен надати гарантійний лист з зазначенням ідентифікатора закупівлі від партнерських АЗС (партнерів), які здійснюють обслуговування зазначених карток, щодо обслуговування карток Учасника, із зазначенням підстав обслуговування та про те, що він гарантує безумовне, цілодобове та безперебійне здійснення відпуску пального на АЗС Замовнику, протягом усього терміну дії договору та придатності товару. Гарантійний лист повинен містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) партнера.
Крім того, пункті 2.19 Додатка 2 до ТД зазначено, що учасник надає копії, засвідчені учасником, або оригінали зразків паливних карток з обох сторін, що відповідають предмету закупівлі. У разі якщо учасник є емітентом карток, то такий учасник повинен надати документи, що підтверджують використання учасником торговельної марки на території України, що використовується або розміщена на паливних картках, АЗС. В разі, якщо учасник не є емітентом паливних карток, то такий учасник зобов'язаний надати письмовий дозвіл емітента таких картонів на використання їх Учасником для виконання умов Договору (на постачання палива між учасником та замовником). Письмовий дозвіл повинен містити накладений електронний підпис КЕП/УЕП(або кваліфікований електронний підпис) емітента. Паливні картки на пальне повинні бути єдиного зразку та повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, на законодавчому рівні Замовника зобов’язано у разі виявлення ним невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а учасникам надана можливість виправляти такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ними у своїх тендерних пропозиціях, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина дев’ята статті 26 Закону).
Слід зазначити, що Замовник у межах цієї процедури закупівлі закуповує саме товар за предметом закупівлі: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Паливо для потреб Одеської станції екстреної медичної допомоги) Бензин автомобільний А95 (Євро-5), Дизельне паливо ДП (Євро-5) у кількості: Бензин автомобільний А95 (Євро-5) – 7 000 літрів та Дизельне паливо (Євро-5) – 392 000 літрів.
Отже, невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в частині ненадання підтверджуючих документів щодо наявності не менше 2 АЗС в Приморському районі м. Одеси, підтверджуючих документів щодо наявності ліцензій на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі та роздрібної торгівлі пальним, письмового дозволу від емітента карток (партнерських АЗС), та надання листів гарантій, оформлених не у відповідності до вимог Замовника, може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки зазначені документи та інформація не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, та виправлення зазначених невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які відображені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2024, щодо учасника процедури закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» в частині ненадання таких документів: підтверджуючих документів щодо наявності не менше 2 АЗС в Приморському районі м. Одеси, підтверджуючих документів щодо наявності ліцензій на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі та роздрібної торгівлі пальним, письмового дозволу від емітента карток (партнерських АЗС) та листів гарантій, оформлених у відповідності до вимог Замовника.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.08.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовником в електронній системі закупівель 09.08.2024 надано пояснення, в якому перелічені підстави щодо відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника, які викладені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2024.
Надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки в абзаці 2 пункту 43 Особливостей визначено що саме розуміється під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в частині ненадання підтверджуючих документів щодо наявності не менше 2 АЗС в Приморському районі м. Одеси, підтверджуючих документів щодо наявності ліцензій на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі та роздрібної торгівлі пальним, письмового дозволу від емітента карток (партнерських АЗС), та надання листів гарантій, оформлених не у відповідності до вимог Замовника, може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки зазначені документи та інформація не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, та виправлення зазначених невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: надання підтверджуючих документів щодо наявності не менше 2 АЗС в Приморському районі м. Одеси, підтверджуючих документів щодо наявності ліцензій на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі та роздрібної торгівлі пальним, письмовий дозвіл від емітента карток (партнерських АЗС) та листів гарантій, оформлених у відповідності до вимог Замовника, та на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей безпідставно відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника.
Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 2 416 190,00 грн, ніж пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», якого визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень:
14.08.2024 17:33 - 29.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2024 17:33
Оскарження висновку в суді
Опис:
28.08.2024 Замовником подано позовну заяву до Одеського окружного адміністративного суду про скасування висновку про результати моніторингу .
Дата публікації:
28.08.2024 16:26
Дата відкриття провадження:
02.09.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
П/420/27328/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
cb50d004e4aa4f0382e6deca2d675c71
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2024 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції:
підтвердження наявності АЗС учасника у Приморському районі міста Одеси відповідно до пункту 2.7 Додатка 2 до тендерної документації (далі – ТД);
підтвердження наявності чинної ліцензії на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі пальним відповідно до пункту 2.13 Додатка 2 до ТД;
підтвердження наявності чинних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на запропонованих учасником АЗС відповідно до пункту 2.14 Додатка 2 до ТД;
надання гарантійного листа з зазначенням ідентифікатора закупівлі від партнерських АЗС (партнерів), які здійснюють обслуговування зазначених карток, щодо обслуговування карток відповідно до пункту 2.18 Додатка 2 до ТД, з накладенням кваліфікованого електронного підпису партнеру.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1bb8e2b13b33413b907788b1afb750df
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
09.08.2024 19:05
Опис:
Комунальною установою «Одеська обласна база спеціального медичного постачання», як централізованою закупівельною організацією, було проведено закупівлю товару, а саме: Дизельного палива ДП (Євро-5) та Бензину автомобільного А95 (Євро-5) (далі -Пального), ідентифікатор закупівлі- UA-2024-06-07-004420-a.
Продаж Пального потенційним покупцям в роздріб здійснюється згідно з вимогами законодавства України, зокрема при наявності «Ліцензії на право роздрібної торгівлі». Транспортування, продаж, зберігання, Пального підлягає чіткому регламентуванню з боку держави.
Отримання Замовником Пального як товару що є предметом закупівлі, не можливе без наявності місць роздрібної торгівлі Пальним, що підтверджується відповідними дозвільними документами.
При складанні тендерної документації Замовником було враховано норми чинного законодавства щодо реалізації Пального в роздріб. Зокрема, було встановлено вимогу щодо наявності «Ліцензії на право роздрібної торгівлі» для потенційних учасників торгів згідно Додатку 2 тендерної документації (далі-ТД) відповідно до районів м. Одеса.
На виконання вимог Додатку 2 ТД, Учасником -ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (43012009), в складі тендерної пропозиції, було подано довідку визначеної форми з зазначенням інформації щодо адрес АЗС відповідно до районів міста Одеса. При аналізі інформації викладеної в вищевказаній довідці Замовником було встановлено що АЗС за адресою- м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 4-а, було віднесено Учасником до двох районів міста, а саме до Приморського та Хаджибейського (стара назва Малиновський). У складі тендерної пропозиції Учасником не надано документів які б могли підтвердити інформацію щодо належності вищевказаної АЗС до конкретного району міста. Для перевірки інформації щодо адрес АЗС вказаних в довідці, Замовником було проведено моніторинг інформації з відкритих джерел з вільним доступом, а саме: інформації з мережі інтернет, інформації з сайту власника АЗС «Укрнафта»- https://azs.ukrnafta.com/, інформації з електронної системи закупівель «Prozorro». При аналізі інформації з електронної системи закупівель, а саме процедури закупівлі за ідентифікатором- UA-2023-11-07-015662-a, Замовником встановлено документ поданий в складі тендерної пропозиції ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (43012009), файл під назвою «ліцензії одеська обл», в якому Учасником надано копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним. При аналізі ліцензій встановлено що АЗС за адресою- м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 4-а, відноситься до Хаджибейського р-ну (стара назва Малиновський). Також Замовником встановлено що АЗС за адресою- м. Одеса, вул. Артилерійська, 6 та вул. Мечниковська, 124, відносяться до Хаджибейського р-ну (стара назва Малиновський) а не Приморського р-ну, як вказано Учасником. Замовником встановлено, що АЗС за адресами вказаним в довідці Учасником, дійсно мають відповідні ліцензії, однак їх місце розташування не відповідає технічним вимогам Додатку 2 ТД. Замовником не застосовано п. 43 Особливостей так як було встановлено невідповідність поданих документів у складі тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, а саме відсутність АЗС в зазначених районах міста Одеси, що підтверджується відповідними «Ліцензії на право роздрібної торгівлі» на зазначені в довідці АЗС.
На виконання вимог пункту 2.18 Додатку 2 ТД Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано лист гарантію від Учасника процедури закупівлі з зазначенням інформації викладеної в п. 2.18, що не відповідає вимогам Замовника. Також, у складі тендерної пропозиції Учасника, на виконання п. 2.18, надано гарантійний лист від ПАТ «УКРНАФТА» (партнерської АЗС), який за змістом не відповідає вимогам Замовника та на якому відсутній КЕП партнера, що не відповідає вимогам Замовника.
На виконання вимог пункту 2.18 Додатку 2 ТД Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано лист гарантію від ТОВ «Альянс Холдинг» (партнерської АЗС), від 13.06.24 р. та від 13.12.23 р. вих. № 1105, жоден з яких не містить КЕП партнера, що не відповідає вимогам Замовника.
На виконання вимог пункту 2.19 Додатку 2 ТД Учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано письмовий дозвіл від емітента карток (партнерських АЗС).
Приймаючи до уваги відсутність дозволів від емітентів карток, а також те, що електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) партнера на відповідних гарантійних листах давали б змогу Замовнику підтвердити технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого Учасником товару, Замовником прийнято рішення про не можливість застосування п. 43 Особливостей яким встановлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Приймаючи до уваги вищевикладене, а також багато інших невідповідностей в документах та інформації зазначених в тендерній пропозиції Учасника, з урахуванням того що закупівля проводиться в інтересах КНП «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради», яке має гостру потребу в Пальному належної якості та кількості для забезпечення можливості бригад екстреної медичної допомоги виконувати покладені на них завдання по наданню невідкладної швидкої медичної допомоги особам постраждалим від військової агресії та іншим особам, та задля мінімізації ризиків черезвичайних ситуацій в роботі підприємства, що в свою чергу мало б критичних наслідків в роботі підприємства, Замовником (ЦЗО) було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника -ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (43012009).
Також повідомляємо, що Учасником не було подано Вимогу на рішення уповноваженої особи щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", та не оскаржено дане рішення відповідного до чинного законодавства.
Номер:
30c75e720c0c475fb1e525edb94e002b
Назва:
Заперечення до висновку
Дата опублікування:
20.08.2024 16:58
Опис:
У висновку щодо результатів проведення моніторингу опублікованого 14.08.2024 р. Південним офісом Держаудитслужби вказано що під час проведення процедури закупівлі UA-2024-06-07-004420-a Замовником допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі-Учасник) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, чим порушив п.43 Особливостей, що в свою чергу призвело до безпідставного відхилення тендерної пропозиції вказано Учасника.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника Замовником було встановлено, що документи та інформація подані ним в складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації. Зазначена інформації щодо розташування АЗС відповідно до районів міста Одеса не відповідає вимогам тендерної документації та документам поданим Учасником у складі тендерної пропозиції. Замовником було проаналізовано інформацію з відкритих джерел з вільним доступом та виявлено, що відповідно до ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на запропонованих Учасником АЗС, їх місце розташування не підтверджує інформацію зазначену в довідці, чим встановлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Додатку 2 ТД щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Учасником, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження інформації щодо права користування відповідними АЗС, було подано договори партнерства з вичерпним переліком АЗС та адресами їх розташування. Також Учасником надано довідку «Про мережу АЗС, працівників та матеріально-технічну базу» яка підтверджує інформацію зазначену в довідці поданій Учасником на виконання п. 2.7 Додатку 2 ТД та яка відповідає інформації викладеній в наданих договорах партнерства. На підтвердження інформації щодо права користування відповідними АЗС, Учасником надано повний перелік документів які б мали підтверджувати зазначену Учасником інформацію щодо відповідності вимогам тендерної документації, а саме інформацію щодо місця розташування запропонованих АЗС. Однак при перевірці вказаної інформації було документально встановлено, що Учасником, в тендерній пропозиції, зазначено не вірну інформацію. На підставі викладеного, з урахуванням того що документально встановлено, що інформація подана Учасником не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути виправлена, у Замовника відсутні підстави для застосування п. 43 Особливостей.
У складі тендерної пропозиції Учасника, на виконання п. 2.18 Додатку 2 ТД, надано гарантійні листи від партнерських АЗС, які не містять накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) партнера. Приймаючи до уваги те, що товар, який є предметом закупівлі, може бути отриманий Замовником лише у вказаних Учасником партнерських АЗС, накладення КЕП підтверджувало б якісні характеристики запропонованого товару. Законодавчо встановлено відповідний механізм контролю за роздрібною торгівлею палива, виконання якого дає змогу покупцю отримати паливо встановленої якості в точці продажу. Пунктом 43 Особливостей визначено, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Накладення електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) партнера являється гарантією достовірності поданого Учасником документу- відповідного гарантійного листа, але не являється ні інформацією ні документом, тому у Замовника відсутні підстави для застосування п. 43 Особливостей.
На виконання вимог пункту 2.19 Додатку 2 ТД Учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано письмовий дозвіл від емітента карток (партнерських АЗС). Не надання даного дозволу та не накладення на нього електронного підпису КЕП/УЕП(або кваліфікований електронний підпис) емітента, не дає змоги Замовнику переконатись в тому що запропонований Учасником товар буде відповідати належній якості в точці продажу. Пунктом 43 Особливостей встановлено, що Замовник не може розміщувати вимогу щодо усунення невідповідності, якщо така інформація стосується якісних характеристик предмету закупівлі. Не надання Учасником у складі пропозиції даного дозволу емітента та не накладення на нього КЕП/УЕП не може бути виправлено з застосуванням п. 43 Особливостей.