• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для прання, миття та чищення), 27 найменувань

Завершена

1 861 734.97 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 617.35 UAH
Номер: 9ba17610837b4f08983da68361f93beb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-20-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.09.2024 16:40 - 12.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.09.2024 № 253 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-06-07-003589-a 07.06.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання рішення колегії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень комісії АМКУ у визначений Законом строк, притягнути до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.08.2024 № 236 (із змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» (далі – ТОВ «БЛАНІДАС»), вимога про усунення невідповідностей до 03.09.2024, протоколи від 29.08.2024 № 261 та від 03.09.2024 № 267, рішення комісії АМКУ від 25.06.2024 № 11020-р/пк-пз, від 16.07.2024 № 12251-р/пк-пз, від 14.08.2024 № 13795-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2024, договір про закупівлю від 16.09.2024 року № 314/2024Т на суму 1 790 304,60 грн. (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.09.2024 та 09.10.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом встановлено, на розгляд комісії АМКУ надійшла скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» (далі – ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП») від 14.06.2024 № UA-2024-06-07-003589-a.c2 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 25.06.2024 № 11020-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на підтвердження заявлених в технічній специфікації вимог до засобу зможуть надати саме або витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, виданий державною уповноваженою на видачу таких висновків установою, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Рішенням від 25.06.2024 № 11020-р/пк-пз комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для прання, миття та чищення), 27 найменувань», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-06-07-003589-a. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 05.06.2024 внесено зміни до тендерної документації. На розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» від 06.07.2024 № UA-2024-06-07-003589-a.c3 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 16.07.2024 № 12251-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які на підтвердження заявлених в технічній специфікації вимог до засобу зможуть надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, який має бути виданий будь-якою установою, що акредитована НААУ відповідно до вимог ДСТУ ENISO/IEC 17025:2019, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Рішенням від 16.07.2024 № 12251-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для прання, миття та чищення), 27 найменувань», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-07-003589-a. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 01.08.2024 внесено зміни до тендерної документації. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Зважаючи на зазначене, Замовник виконав рішення комісії АМКУ від 25.06.2024 № 11020-р/пк-пз з порушенням строків, визначених у частині двадцять другій статті 18 Закону.
Період усунення порушень: 11.10.2024 15:20 - 26.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.10.2024 15:20

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-06-07-003589-a до Київського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 25.10.2024 21:01
Дата відкриття провадження: 21.02.2025 14:23
Номер відкриття провадження: П/320/8764/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ № UA-2024-06-07-003589-a. ДУ «Центр кардіології та кардіохірургії МОЗ України» повідомляє про незгоду із результатами моніторингу та надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-06-07-003589-a Державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба) вказується на порушення законодавства в сфері публічних закупівель а саме порушення вимог ч. 22 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, під час моніторингу Держаудитслужбою було проаналізовано: річний план закупівель ДУ «Центр кардіології та кардіохірургії МОЗ України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.08.2024 № 236 (із змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» (далі – ТОВ «БЛАНІДАС»), вимога про усунення невідповідностей до 03.09.2024, протоколи від 29.08.2024 №261 та від 03.09.2024 № 267, рішення комісії АМКУ від 25.06.2024 № 11020-р/пк-пз, від 16.07.2024 № 12251-р/пк-пз, від 14.08.2024 № 13795-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2024, договір про закупівлю від 16.09.2024 року № 314/2024Т на суму 1 790 304,60 грн. (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.09.2024 та 09.10.2024. На підставі чого встановлено, що на розгляд комісії АМКУ надійшла скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» (далі – ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП») від 14.06.2024 № UA-2024-06-07-003589-a.c2 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 25.06.2024 № 11020-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на підтвердження заявлених в технічній специфікації вимог до засобу зможуть надати саме або витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, виданий державною уповноваженою на видачу таких висновків установою, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Рішенням від 25.06.2024 № 11020-р/пк-пз комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для прання, миття та чищення), 27 найменувань», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-06-07-003589-a. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 05.07.2024 внесено зміни до тендерної документації. На розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» від 06.07.2024 № UA-2024-06-07-003589-a.c3 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 16.07.2024 № 12251-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які на підтвердження заявлених в технічній специфікації вимог до засобу зможуть надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, який має бути виданий будь-якою установою, що акредитована НААУ відповідно до вимог ДСТУ ENISO/IEC 17025:2019, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Рішенням від 16.07.2024 № 12251-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для прання, миття та чищення), 27 найменувань», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-06-07-003589-a. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 01.08.2024 внесено зміни до тендерної документації. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Держаудитслужба зазначає, що Замовник виконав рішення комісії АМКУ від 25.06.2024 № 11020-р/пк-пз з порушенням строків, визначених у частині двадцять другій статті 18 Закону. Як вбачається з наведеного Держаудитслужба дійшла помилкового висновку, що Замовник виконав рішення комісії АМКУ від 25.06.2024 №11020-р/пк-пз з порушенням строків, визначених у частині двадцять другій статті 18 Закону тоді як відповідно до наданих документів та встановлених фактичних обставин чітко вбачається те, що Замовник в строки передбачені у ч. 22 ст. 18 Закону виконав спочатку рішення АМКУ від 25.06.2024 №11020-р/пк-пз – шляхом вчинення дій по внесенню змін до вимог тендерної документації, потім Замовник в строки передбачені у ч. 22 ст. 18 Закону виконав рішення АМКУ від 16.07.2024 №12251-р/пк-пз. шляхом вчинення дій по внесенню змін до вимог в тендерну документацію. Замовник не погоджується з тим, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель Замовник порушив вимоги щодо термінів виконання рішення АМКУ. Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Керуючись ч.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» та категорично не погоджуючись з інформацією, викладеною у Висновку, ДУ “Центр кардіології та кардіохірургії МОЗ України” буде оскаржено Висновок до суду у встановлені чинним законодавством України строки та порядку.
Дата публікації звіту: 18.10.2024 15:12

Запити/Пояснення