-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво будівлі тиру на території Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання "Житомирська академія поліції" за адресою: м. Житомир, вул. Сергія Параджанова, 133-а
Торги відмінено
15 221 048.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 152 210.48 UAH
мін. крок: 1% або 152 210.48 UAH
Номер:
4f6e9179be1d45bfa016a20c95f36525
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-02-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2024 00:00
Період моніторингу:
03.07.2024 12:51 - 25.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2024
№ 50-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.07.2024 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-06-06-009346-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Житомирська академія поліції» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.06.2024 № 76, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.06.2024 № 99, повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2024, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 05.07.2024.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 2 до тендерної документації), містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («Ceresit») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» встановлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку № 2 та пункту 4.6 проєкту договору (Додаток № 3) до тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановлено імперативну умову щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України з визначення вартості будівництва і погодженої договірної ціни, з наданням підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, а саме:
-договірна ціна з пояснювальною запискою;
-зведений кошторисний розрахунок;
-локальні кошториси і дефектні акти до них;
-підсумкова відомість ресурсів;
-календарний графік виконання робіт (із зазначенням видів, вартості та термінів виконання робіт).
Слід відмітити, що відповідно до абзацу 2 пункту 1.1 розділу І Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) визначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Відповідно до пункту 2.1 розділу Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови визначено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі - КНУ РЕКН).
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат
учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» надано, зокрема, локальний кошторис № 02-01-01 та підсумкову відомість ресурсів до нього (файл «Кошторис»).
Разом з тим, в пункті 5 розділу 1, пунктах 6 та 14 розділу 2, пунктах 75, 76, 78, 79, 90 та 98 розділу 7 локального кошторису № 02-01-01, та розділу II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» передбачено, що виконання робіт визначених пунктом 5, розділу 1, пунктами 1 та 6 розділу 2, пунктами 1, 2, 4-6, 11 та 17 розділу 7 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації (ресурсні елементні кошторисні норми КБ1-134-1, КБ8-2-2, КБ8-2-2, КБ11-2-1 та КБ11-2-4), буде здійснюватись без застосування компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м3 /хв, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КБ1-134-1, КБ8-2-2, КБ8-2-2, КБ11-2-1 та КБ11-2-4, які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі - наказ № 374), зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м3 /хв, в кількості 115,09 маш.год, чим не дотримано вимоги пункту 5, розділу 1, пунктів 1 та 6 розділу 2, пунктів 1, 2, 4-6, 11 та 17 розділу 7 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації.
Аналогічно, відповідно до пункту 5 розділу 1 локального кошторису № 02-01-01 та розділу II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» передбачено, що виконання робіт визначених пунктом 1 розділу 2 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації (ресурсна елементна кошторисна норма КБ1-134-1), буде здійснюватись без трамбівки пневматичної при роботі від компресора, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ1-134-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаної роботи із застосуванням трамбівки пневматичної при роботі від компресора в кількості 44,19 маш.год, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 2 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до пунктів 11, 12 розділу 2, пунктів 49, 50 та 53 розділу 6, пунктів 80-83, 86 ,91-92, 97, 99, 102, 105 та 109 розділу 7, пунктів 148, 149, 151-154 та 156 розділу 11 та розділу II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» передбачено, що виконання робіт визначених пунктами 3,4 розділу 2, пунктами 4, 5 та 8 розділу 6, пунктами 6-11, 13-17, 19-23 розділу 7, пунктами 5-11 розділу 8 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації (ресурсні елементні кошторисні норми КБ11-2-1, КБ11-2-2, КБ11-11-7, КБ11-11-8, КБ11-11-18, КБ11-15-1, КБ11-15-2, КБ11-11-13, КБ11-11-14, КБ11-39-3, КБ15-165-3, КБ15-56-3, КБ15-56-4, КБ15-179-5, КБ15-51-1 та КБ15-179-5), буде здійснюватись без підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю 0,5 т, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КБ11-2-1, КБ11-2-2, КБ11-11-7, КБ11-11-8, КБ11-11-18, Б11-15-1, КБ11-15-2, КБ11-11-13, КБ11-11-14, КБ11-39-3, КБ15-165-3, КБ15-56-3, КБ15-56-4, КБ15-179-5, КБ15-51-1 та КБ15-179-5, які затверджені наказом № 374, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю 0,5 т в кількості 21,85 маш.год, чим не дотримано вимоги пунктів 3,4 розділу 2, пунктів 4, 5 та 8 розділу 6, пунктів 6-11, 13-17, 19-23 розділу 7, пунктів 5-11 розділу 8 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 147 розділу 1, пунктів 194 та 196 розділу 12 та розділу II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» передбачено, що виконання робіт визначених пунктом 4 розділу 11, пунктами 4 та 6 розділу 12 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації (ресурсні елементні кошторисні норми КБ15-46-6 та КБ15-36-1), буде здійснюватись без розчинонасоса, продуктивністю 3 м3/год, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КБ15-46-6 та КБ15-36-1, які затверджені наказом № 374, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням розчинонасоса, продуктивністю 3 м3/год, в кількості 40,79 маш.год, чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу 11, пунктів 4 та 6 розділу 12 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації.
Крім цього, відповідно до пунктів 136 та 138 розділу 10, пунктів 198 та 199 розділу 13 та розділу II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» передбачено, що виконання робіт визначених пунктами 4 та 5 розділу 10, пунктами 1 та 3 розділу 13 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації (ресурсні елементні кошторисні норми КБ9-17-1, Б9-42-1, КБ9-75-2 та КБ9-35-1), буде здійснюватись без термопеналів з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КБ9-17-1, Б9-42-1, КБ9-75-2 та КБ9-35-1, які затверджені наказом № 374, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням термопеналів з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг, в кількості 391,36 маш.год, чим не дотримано вимоги пунктів 4 та 5 розділу 10, пунктів 1 та 3 розділу 13 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 15 розділу 2, пунктів 37 та 39 розділу 5, пункту 198 розділу 13 та розділу II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» передбачено, що виконання робіт визначених пунктом 7 розділу 2, пунктами 3 та 4 розділу 5, пунктом 1 розділу 13 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації (ресурсні елементні кошторисні норми КБ6-1-22, КБ6-22-12, КБ6-19-1 та КБ9-75-2), буде здійснюватись без прес-ножиців комбінованих, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КБ6-1-22, КБ6-22-12, КБ6-19-1 та КБ9-75-2, які затверджені наказом № 374, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням прес-ножиців комбінованих в кількості 8,35 маш.год, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 2, пунктів 3 та 4 розділу 5, пункту 1 розділу 13 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації.
Аналогічно, відповідно до пункту 198 розділу 13 та розділу II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» передбачено, що виконання робіт визначених пунктом 1 розділу 13 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації (ресурсна елементна кошторисна норма КБ9-75-2), буде здійснюватись без перетворювача зварювального з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ9-75-2, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаної роботи із застосуванням перетворювача зварювального з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, в кількості 381,86 маш.год, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 13 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 199 розділу 13 та розділу II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» передбачено, що виконання робіт визначених пунктом 2 розділу 13 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації (ресурсна елементна кошторисна норма КБ9-35-1), буде здійснюватись без лебідки електричної, тягове зусилля до 31,39 кН (3,2 т), тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ9-35-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаної роботи із застосуванням лебідки електричної, тягове зусилля до 31,39 кН (3,2 т), в кількості 62,78 маш.год, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 13 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 51 розділу 6 та розділу II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» передбачено, що виконання робіт визначених пунктом 6 розділу 6 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації (ресурсна елементна кошторисна норма КБ12-22-1), буде здійснюватись без агрегата електронасосного з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подача 2 м3 /год., напір 150 м, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ12-22-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаної роботи із застосуванням агрегата електронасосного з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подача 2 м3 /год., напір 150 м, в кількості 27,5 маш.год, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу 6 Відомостей обсягів робіт Додатку № 2 до тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Аналогічно відповідно до пункту 3 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668) передбачено, що договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт.
Поряд з тим, відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови.
Водночас, відповідно до пункту 3 Постанови № 668 також передбачено, що кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна.
Разом з тим, у додатку 30 Настанови передбачено, що договірна ціна складається з обгрунтовуючих розрахунків № 1-14 її вартості, що кореспондується з нормами пунктів 5.1 та 5.2 розділу V Настанови, а також пунктом 3 Постанови № 668.
Таким чином, з урахуванням норм пунктів 5.1, 5.2 розділу V Настанови, додатку 30 Настанови та пункту 3 Постанови № 668, розрахунки № 1-14 вартості договірної ціни є невід’ємною частиною договірної ціни (кошторису вартості підрядних робіт), які обгрунтовують статті витрат договірної ціни.
Однак, за результатами проведеного моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» надано договірну ціну без обгрунтовуючих розрахунків її вартості № 1-4, 7-9 та 14 (відсутні обгрунтовуючі розрахунки витрат заробітної плати, вартості матеріальних ресурсів, вартості експлуатацiї будiвельних машин i механiзмiв, загальновиробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної органiзацiї, коштів на покриття ризиків, та витрат на придбання та доставку устаткування), які є її невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пунктів 5.1 та 5.2 розділу V Настанови та додатку 30 Настанови, а відтак не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
09.07.2024 18:13 - 13.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2024 18:13
Запити/Пояснення
Номер:
ceccb6a2448d4e0ca0b8887ec92a6040
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.07.2024 09:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Нове будівництво будівлі тиру на території Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання "Житомирська академія поліції" за адресою: м. Житомир, вул. Сергія Параджанова, 133-а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-06-009346-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність