• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Лот 1 - Керамічні маси; Лот 2 - Реставраційні матеріали; Лот 3 - Ортопедичні матеріали; Лот 4 - Шовний матеріал; Лот 5 - Терапевтичні матеріали)

Завершена

1 105 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 556.50 UAH
Номер: 10f052ddf3be4dcfb4c58dc1ff763f5d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 16.08.2024 12:07 - 07.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.08.2024 № 27-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 16.08.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 16.08.2024 №27-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-06-06-009129-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» (лот 4) встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» (лоти №1,2,5), ПП Фірма «Укр-Медмаркет» (лот 3), ФОП «Зінченко Віктор Миколайович» (лот №4), укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 09.04.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.06.2024 №40; тендерні пропозиції ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» (лоти №1,2,4,5), ПП Фірма «Укр-Медмаркет» (лот №3), ФОП «Зінченко Віктор Миколайович» (лот №4); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Зінченко Віктор Миколайович» (лот №4) від 20.06.2024 №51; повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2024 (лоти №1,2,3,5) та від 20.06.2024 (лот №4); договори про закупівлю від 25.06.2024 №Л1/2220 за ціною 207 378,00 гривень (лот №1), від 27.06.2024 №Л2/2220 за ціною 265 760,00 гривень (лот №2), від 27.06.2024 №Л3/2220 за ціною 260 300,00 гривень (лот №3), від 27.06.2024 №Л4/2220 за ціною 138 880,00 гривень (лот №4) та від 25.06.2024 №л4/2220 за ціною 102 600,00 гривень (лот №5); пояснення Замовника надані 21.08.2024 та 26.08.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За наслідками проведеного моніторингу розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне. Відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, виданні Кабінетом Міністрів України, є обов’язковими до виконання. Так, відповідно до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Офіційний вісник України, 2022р., №84, ст.5176). Проте, пункт 8 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник виклав без змін, внесених до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Також, відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, з урахуванням змін внесених Постановою КМУ від 02.04.2024 №382, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Проте, підпункт 3 пункту 8 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник виклав без внесених змін до пунктів 44 та 47 Особливостей, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Враховуючи, що Постанова КМУ №131 прийнята 09.02.2024 набрала чинність 13.02.2024, а Постанова КМУ №382 прийнята 02.04.2024 набрала чинність 09.04.2024, то тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.06.2024 №40), повинна складатися з урахуванням змін внесених згідно вказаних Постанов КМУ. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління) 19.08.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо складання тендерної документації без врахування змін внесеними Постановами Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 №131 та від 02.04.2024 №382. На запит Управління, Замовником надана відповідь про те, що відповідальною особою за проведення процедури закупівель була підготовлена тендерна документація з урахуванням змін до Постанови №1178, але випадково завантажили інший файл, що не спростовує факту складання тендерної документації без змін встановлених Постановами КМУ. Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановами КМУ від 09.02.2024 №131 та від 02.04.2024 №382 призвело до порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону. Також, моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 3 пункту 8 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. На виконання зазначених вимог переможець ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» (лот 4) надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, з перевищенням чотирьох денного строку, з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 8 розділу 5 тендерної документації. Проте, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив пропозицію переможця ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД», як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей та уклав з ним договір від 27.06.2024 №Л4/2220 ціною 138 880,00 гривень. Надані на запит Держаудитслужби пояснення Замовника 26.08.2024 через електронну систему закупівель, не спростовують факту не надання переможцем закупівлі ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» вищевказаних документів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 28.08.2024 16:57 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2024 16:57

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 21/0021/2024пр
Дата відкриття провадження: 17.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 3/369/8591/24
Номер протоколу: 21/0020/2024пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області щодо виявлених порушень Замовник КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» надає інформацію: 1. За результатами аналізу проведеного моніторингу процедури закупівлі ДК 021: 2015 код 33140000-3 «Медичні матеріали (Лот 1 - Керамічні маси; Лот 2 - Реставраційні матеріали; Лот 3 - Ортопедичні матеріали; Лот 4 - Шовний матеріал; Лот 5 - Терапевтичні матеріали) UA-2024-06-06-009129-a) встановлено порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону щодо тендерної документації та зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Проведено роз’яснювально-профілактичну роботу з уповноваженою особою Тищенко Н.О. щодо недопущення відповідних порушень в майбутньому. Зобов’язано Тищенко Н.О. (уповноважену особу з питань публічних закупівель) пройти навчання з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель. 2.За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» (лот 4) встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Станом на цей час Договір №Л4/2220 від 27.06.2024 року, який укладений між КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» та ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» на поставку шовного матеріалу, а саме Голка атравматична (кетгут) на загальну суму 138 880 грн., даний договір виконаний на 100%, в свою чергу Постачальник ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» добросовісно виконав умови договору та поставив вище зазначений товар у повному обсязі. Тому розірвання договору між КНП «Стоматологічна поліклініка Боярської міської ради» та ТОВ «КРІСТАР-ТРЕЙД» не має можливості.
Дата публікації звіту: 04.09.2024 10:56

Запити/Пояснення