• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Детальне (інструментальне) обстеження стосовно відновлення та модернізації об’єктів у 2024 році, що постраждали внаслідок збройної агресії рф проти України

Завершена

5 991 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 361.70 UAH
Номер: 70b3cdae59ad4e9a9a9c512c7d7ecbd9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-15-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.10.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 15.10.2024 14:32 - 05.11.2024 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.10.2024 № 76 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.10.2024 № 76. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-06-06-008631-a 06.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту містобудування та архітектури Харківської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) UA-P-2024-06-06-010403-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції переможців торгів: по лоту 1 - ФОП «ЄЛФІМОВ ДАНІЇЛ СЕРГІЙОВИЧ», по лоту 2 - Приватне Підприємство «Фірма «Інженер», по лоту 3 та по лоту 4 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ», тендерні пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» (лот1,2) в частині правомірності їх відхилення, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою: від 20.09.2024 № 20-09/03, від 20.09.2024 № 20-09/04, від 04.09.2024 № 04-09/07, від 04.09.2024 № 04-09/08; скарги учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» UA-2024-06-06-008631-a.b1, UA-2024-06-06-008631-a.c8 (Лот-1); UA-2024-06-06-008631-a.b2, UA-2024-06-06-008631-a.a7 (Лот-2); UA-2024-06-06-008631-a.a3, UA-2024-06-06-008631-a.c6 (Лот-3); UA-2024-06-06-008631-a.c4, UA-2024-06-06-008631-a.a5 (Лот-4) в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції; рішення Органу оскарження від 09.07.2024 № 11859-р/пк-пз; від 08.08.2024 №13499-р/пк-пз (Лот 1); від 09.07.2024 №11858-р/пк-пз; від 08.08.2024 №13494-р/пк-пз (Лот 2); від 09.07.2024 №11879-р/пк-пз; від 08.08.2024 № 13506-р/пк-пз (Лот 3); від 09.07.2024 № 11860-р/пк-пз; від 08.08.2024 №13488 -р/пк-пз (Лот 4). Повідомлення про намір укласти договір, Договір про надання послуг (далі – Договір) від 26.09.2024 № 18, додаткова угода від 30.09.2024 № 1 до Договору (лот 1); Договір про надання послуг (далі – Договір) від 30.09.2024 № 19, додаткова угода № 1 від 30.09.2024 до Договору (Лот-2); Договір про надання послуг (далі – Договір) від 19.09.2024 № 16, додаткова угода № 1 від 30.09.2024 до Договору (Лот-3); Договір про надання послуг (далі – Договір) від 19.09.2024 № 17, додаткова угода № 1 від 30.09.2024 до Договору (Лот-4); пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.10.2024. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень: 25.10.2024 16:28 - 30.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2024 16:28

Запити/Пояснення