• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПЗ-24Т_225_ВО Папір для офісної техніки формату А-4 (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

2 471 111.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 355.56 UAH
Номер: 6c941c4fb5304b11b79a0c8715a0c9c2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-13-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 13.11.2024 16:34 - 05.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2024 № 61-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2024-06-06-000788-a 06.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, y.e.davydovych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, виконання рішень АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південна Залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою 06.06.2024, запитання до процедури від 19.06.2024 та відповідь Замовника від 21.06.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ ПАПІР», товариства з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВИЛАЙН ГРУП» (далі – ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП»), вимоги про усунення невідповідностей до 15:19 год. 26.07.2024 та до 10:49 год. 17.09.2024, скарги до процедури ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» від 05.07.2024 № UA-2024-06-06-000788-a.a1, від 31.07.2024 № UA-2024-06-06-000788-a.c2 та від 11.09.2024 № UA-2024-06-06-000788-a.a3, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2024 № 225/2, від 19.07.2024 № 225/4, від 25.07.2024 № 225/5, від 26.07.2024 № 225/7, від 19.08.2024 № 225/9, від 21.08.2024 № 225/10 та від 17.09.2024 № 225/13, повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2024, договір від 01.10.2024 № П/НХ-24700/НЮ, укладений Замовником з ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-06-06-000788-a, оприлюднений в електронній системі закупівель 01.10.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 26.11.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 27.11.2024 17:51 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 17:51

Запити/Пояснення