• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696100-6 Реактиви для визначання групи крові; 33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 33696300-8 Хімічні реактиви; 33696500-0 Лабораторні реактиви; 33694000-1 Діагностичні засоби; 33698300-2 Пептидні речовини; 33698100-0 Культури мікроорганізмів)

Завершена

5 913 889.28 UAH без ПДВ
Номер: a6bcdb2534974a44b6401f538db69424
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-19-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.12.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.12.2024 15:33 - 01.01.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 10.12.2024 № 179 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.12.2024 № 179 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2024-06-05-012361-a 05.06.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: наявності підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи; обрання процедури закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: наявність підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КАМʼЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» (далі - Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене генеральним директором КНП КМР «МЛШМД» 31.05.2024, договір від 31.05.2024 № 131 з додатком; відповідь замовника на пояснення, отримана через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 27.12.2024 10:10 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.12.2024 10:10

Запити/Пояснення