-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696100-6 Реактиви для визначання групи крові; 33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 33696300-8 Хімічні реактиви; 33696500-0 Лабораторні реактиви; 33694000-1 Діагностичні засоби; 33698300-2 Пептидні речовини; 33698100-0 Культури мікроорганізмів)
Завершена
5 913 889.28
UAH без ПДВ
Номер:
a6bcdb2534974a44b6401f538db69424
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-19-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2024 00:00
Період моніторингу:
10.12.2024 15:33 - 01.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
10.12.2024 № 179
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.12.2024 № 179
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2024-06-05-012361-a 05.06.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: наявності підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи; обрання процедури закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: наявність підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КАМʼЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» (далі - Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене генеральним директором КНП КМР «МЛШМД» 31.05.2024, договір від 31.05.2024 № 131 з додатком; відповідь замовника на пояснення, отримана через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.12.2024 10:10 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.12.2024 10:10
Запити/Пояснення
Номер:
6e56c0807c6a4661ad922c95fd520023
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
12.12.2024 12:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2024 00:00
Опис:
див. файл
Номер:
3945e685d4c244828418de5deeac207f
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
17.12.2024 22:52
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексами України, та іншими нормативно-правовими актами, а також чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
При здійсненні закупівлі без використання електронної системи закупівлі предмету ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696100-6 Реактиви для визначання групи крові; 33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 33696300-8 Хімічні реактиви; 33696500-0 Лабораторні реактиви; 33694000-1 Діагностичні засоби; 33698300-2 Пептидні речовини; 33698100-0 Культури мікроорганізмів) за № ID: UA-2024-06-05-012361-a уповноваженою особою було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням нормативних вимог п. 28 Особливостей, статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та положень «Примірної тендерної документації», затвердженої Мінекономіки наказом №680 від 13.04.2016.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій було отримано 3 письмові цінові пропозиції від учасників ринку – активних постачальників.
Звертаємо Вашу увагу, на те що Замовником було включено закупівлю до річного плану та визначено джерелом фінансування кошти отримані закладом охорони здоров’я за договорами про медичне обслуговування населення щодо надання медичних послуг за програмою медичних гарантій, які надходять з Національної служби здоров’я України (НСЗУ), за правовим статусом ці кошти не є бюджетним фінансуванням і їх використання не регулюється бюджетним законодавством України. Також в річному плані та у самій закупівлі Замовником надано обґрунтування, щодо підстав застосовання закупівлі без використання електронної системи та укладення прямого договору, а саме: «Закупівля здійснюється відповідно до пункту 13 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тисяч гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тисяч гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, якщо, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації».
Так відповідно до № ID: UA-2024-05-15-013190-a ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696100-6 Реактиви для визначання групи крові; 33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 33696300-8 Хімічні реактиви; 33696500-0 Лабораторні реактиви; 33694000-1 Діагностичні засоби; 33698300-2 Пептидні речовини; 33698100-0 Культури мікроорганізмів) закупівля не відбулася через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Відповідно Замовником було прийнято рішення про застосування закупівлі без використання електронної системи та укладено прямий договір відповідно до пункту 13 «ОСОБЛИВОСТЕЙ», а не з причини відміни торгів Замовником.
Наголошуємо, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Замовником відповідно до Додатку 3 до ТД була додана таблиця в описом технічних вимог до товару, тож товар який є в договорі №131 від 31.05.2024 року повністю підходить під технічні вимоги Замовника та відповідає предмету закупівлі. Також на підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик ФОПОМ Кушнір О.І. надано завірену декларацію.