• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт будівлі АЗПСМ по вулиці Головна, 210 в с.Руське Поле Тячівського району Закарпатської області"

Завершена

5 469 216.15 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 346.08 UAH
Номер: a29fcced6f444d1a971966b9d6596aa4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-04-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.11.2024 12:43 - 26.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.11.2024 № 151 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.11.2024 № 151 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 17 UA-2024-06-05-009520-a 05.06.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі - Замовник) UA-P-2024-05-15-014790-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи 12.08.2024 року за № 18, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТХАУСБУД» (ІН 39809549) (далі – ТОВ «СМАРТХАУСБУД», Учасник), повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 27.06.2024, договір від 09.07.2024 № 059-24 про закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі АЗПСМ по вулиці Головна, 210 в с. Руське Поле Тячівського району Закарпатської області» з додатками, додаткова угода від 12.09.2024 № 1 до договору, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель. Аналізом питання розгляду тендерної пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються у форматі PDF (Portable Document Format), а за неможливості – також файли у форматі з розширенням «.jpeg.», «.doc.», які забезпечують можливість ознайомлення зі змістом такого документу. Скановані документи повинні бути розбірливим та читабельним. У складі тендерної пропозиції Учасник надав файл (Розрахунок ДЦ-2.imd.p7s), який має розширення «.imd.», що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації. На запит Східного офісу Держаудитслужби щодо надання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 19.11.2024, Замовником 22.11.2024 опубліковано пояснення, яке не спростовує порушення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, в ході моніторингу Замовник виявив невідповідності частково та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Учаснику, відповідно пункту 43 Особливостей. Однак, щодо виявлених під час моніторингу невідповідностей не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник при розгляді тендерної пропозиції Учасника, в порушення пункту 43 Особливостей не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та документах, які виявлені під час проведення моніторингу. Також, на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024, щодо надання пояснення (інформацію, документи) з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі Східного офісу Держаудитслужби, у відповіді замовника на пояснення від 14.11.2024 та станом на момент завершення моніторингу 25.11.2024 Замовник через електронну систему не надав запитувані документи (проектну документацію), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
Період усунення порушень: 26.11.2024 13:09 - 11.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2024 13:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Притягнуто до відповідальності працівника, фахівця з публічних закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ» Гайович Марину Володимирівну, якою допущено порушення та застосовано дисциплінарне стягнення до працівника за порушення трудової дисципліни у вигляді догани.
Дата публікації звіту: 02.12.2024 12:26

Запити/Пояснення