-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт будівлі АЗПСМ по вулиці Головна, 210 в с.Руське Поле Тячівського району Закарпатської області"
Завершена
5 469 216.15
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 346.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 346.08 UAH
Номер:
a29fcced6f444d1a971966b9d6596aa4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 12:43 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.11.2024 № 151
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2024 № 151
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2024-06-05-009520-a 05.06.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі - Замовник)
UA-P-2024-05-15-014790-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи 12.08.2024 року за № 18, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТХАУСБУД»
(ІН 39809549) (далі – ТОВ «СМАРТХАУСБУД», Учасник), повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 27.06.2024, договір від 09.07.2024 № 059-24 про закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі АЗПСМ по вулиці Головна, 210 в с. Руське Поле Тячівського району Закарпатської області» з додатками, додаткова угода від 12.09.2024 № 1 до договору, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються у форматі PDF (Portable Document Format), а за неможливості – також файли у форматі з розширенням «.jpeg.», «.doc.», які забезпечують можливість ознайомлення зі змістом такого документу. Скановані документи повинні бути розбірливим та читабельним.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав файл (Розрахунок ДЦ-2.imd.p7s), який має розширення «.imd.», що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
На запит Східного офісу Держаудитслужби щодо надання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 19.11.2024, Замовником 22.11.2024 опубліковано пояснення, яке не спростовує порушення.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим, в ході моніторингу Замовник виявив невідповідності частково та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Учаснику, відповідно пункту 43 Особливостей. Однак, щодо виявлених під час моніторингу невідповідностей не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник при розгляді тендерної пропозиції Учасника, в порушення пункту 43 Особливостей не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та документах, які виявлені під час проведення моніторингу.
Також, на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024, щодо надання пояснення (інформацію, документи) з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі Східного офісу Держаудитслужби, у відповіді замовника на пояснення від 14.11.2024 та станом на момент завершення моніторингу 25.11.2024 Замовник через електронну систему не надав запитувані документи (проектну документацію), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
Період усунення порушень:
26.11.2024 13:09 - 11.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2024 13:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Притягнуто до відповідальності працівника, фахівця з публічних закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ» Гайович Марину Володимирівну, якою допущено порушення та застосовано дисциплінарне стягнення до працівника за порушення трудової дисципліни у вигляді догани.
Дата публікації звіту:
02.12.2024 12:26
Запити/Пояснення
Номер:
bb22da01d96d467dab707249e65988b8
Назва:
Запит для надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
див. файл
Номер:
225fbd4f587242bdac4438f3203a280a
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
див. файл
Номер:
34b06872e55f4927bdc1cad7fd7101b1
Назва:
Пояснення та інформація, що стосується питання №2 запиту
Дата опублікування:
11.11.2024 23:31
Опис:
Відповідь на запит для надання пояснення:
У відповідь на Ваше звернення №2, Уповноважена особа у статусі посадової особи від імені представника, в міру своїх повноважень повідомляє:
- стосовно питання першого, четвертого та п’ятого звернення № 2 зазначеного запиту додає відповідь щодо листа звернення Підрядника щодо запитуваної інформації у формі доданого документу «Про надання інформації.pdf»;
- стосовно питання другого звернення №2 інформуємо, що станом на дату наданні відповіді на даний запит, договір від 09.07.2024 № 059-24 зі змінами виконується згідно календарного графіку, що є додатком до даного договору;
- стосовно питання третього звернення №2 інформуємо про наявність запитуваної інформації у розділі «Укладений договір» у вигляді скан-копії документу «Додатки до договору.pdf», що є читабельними, однак без можливості редагування. У міру розуміння запитуваної інформації, уповноважена особа може надати електронний документ у вигляді документу, що проходив погодження на стадії укладання договору, та який містить інформацію у запитуваній формі без підписів сторін.
Номер:
befa82c12a5e43d8a718da0d5c0c36d3
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
07.11.2024 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
див. файл
Номер:
b92c02011a7d4cd597e192b019eead6c
Назва:
3_Відповідь та пояснення на запит 3
Дата опублікування:
12.11.2024 19:39
Опис:
Відповідь на запит для надання пояснення № 3
Учасником у складі тендерної пропозиції, на виконання вимоги пункту 5.2. Частини 5 Розділу 3 тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід документально підтверджено наявність робітника за спеціальністю електромонтажник та підтверджено інформацію щодо договірних відносин з робітником учасника у формі цивільно-правового договору, який містить інформацію про предмет договору, місце виконання робіт (надання послуг), перелік видів робіт (послуг), обсяг (кількість), термін дії договору, сума договору, реквізити виконавця за договором (паспортні дані або ідентифікаційний код).
Що стосується надання пояснення в частині сплати винагороди за виконану роботу у розмірі 71000 грн., уповноважена особа, діючи в рамках чинного законодавства повідомляє про відсутність повноважень на перевірку та впливу на взаємовідносини, що наявні під час укладення між юридичною та фізичною особою, так як останні регулюються Цивільним кодексом України, крім випадків передбачених пунктом 42 Особливостей, в результаті чого, перевірено кінцевий результат Предмету договору, а не процес його досягнення.
Відтак, цивільно-правовий договір № 4 від 17.06.2024 року опублікований у складі пропозиції учасника у файлі (32) ЦПД, Дипломи про освіту (електромонтажник) Тромпак В.В..pdf) містить інформацію:
- про предмет договору,
- місце виконання робіт (надання послуг),
- перелік видів робіт (послуг),
- обсяг (кількість),
- термін дії договору,
- сума договору,
- реквізити виконавця за договором (паспортні дані та ідентифікаційний код),
що у повній мірі відповідає виконанню вимоги тендерної документації в частині підтвердження інформації щодо договірних відносин з робітником учасника.
У замовника відсутні будь-які підстави щодо визначення невідповідності виконання вимоги підтвердження кваліфікаційного критерію в частині відповідності поданої інформації.
Номер:
e9973c1f3819472795e87645ffc7e112
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
07.11.2024 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
див. файл
Номер:
668ef9b5656244cca6adfaa74d2d0665
Назва:
4_Відповідь та пояснення на запит 4 (3)
Дата опублікування:
12.11.2024 21:13
Опис:
Відповідь та пояснення на запит 4 (3)
У відповідь на Звернення №4 (3), щодо надання документального підтвердження (диплом або посвідчення або свідоцтво про підвищення кваліфікації, тощо) проходження навчання та здобуття кваліфікації, яка надає право на виконання робіт по суміщенню а також графік для виконання додаткових робіт без увільнення від основної роботи для робітників:
- Попович А.В. – слюсар-сантехнік;
- Король Ю.В. – маляр;
- Мясоєдова Н.Я. – штукатур,
повідомляє про відсутність можливості надання таких документів, так як у складі тендерної пропозиції відсутня вказана інформація в міру відсутності надання останньої на виконання вимог щодо її наявності.
Звертаємо увагу, що положенням вимоги додатку 3 до Тендерної документації, Учасники обов’язково мають врахувати:
графіки роботи робітників, які залучені ним на договірних засадах;
строки виконання робіт по об’єкту які визначені умовами проекту договору, який викладений в Додатку 2 до тендерної документації;
терміни виконання робіт/надання послуг субпідрядників/співвиконавців (у випадку залучення таких),
однак, зазначені робітники не є залученими на договірних засадах а графік для виконання додаткових робіт без увільнення від основної роботи не враховувався при підготовці календарного графіку виконання робіт.
Що стосується надання документального підтвердження (диплом або посвідчення або свідоцтво про підвищення кваліфікації, тощо) проходження навчання та здобуття кваліфікації, яка надає право на виконання робіт по суміщенню не є виключним.
Так як поняття суміщення професій (посад) регулюється, у тому числі, статтею 105 Кодексу законів про працю, коли на одному і тому ж підприємстві, разом з основною роботою, яка обумовлена трудовим договором, виконується додаткова робота за іншою професією (посадою) або виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи.
На жаль, станом на сьогодні, питання суміщення професій і посад регулюються нормами ще радянського законодавства, яке застосовують в частині, що не суперечить Конституції і законам України. (Постанова Ради міністрів СРСР від 04.12.1981 р. №1145 «Про порядок і умови суміщення професій (посад)» та Інструкції щодо застосування цієї Постанови від 14.05.1982 р. №53-ВЛ, затвердженої Державним комітетом СРСР з Всесоюзної Центральної ради професійних спілок).
Відповідно до даної постанови, суміщення професій (посад) допускається на одному і тому ж підприємстві, в установі, організації за згодою працівника протягом встановленої законодавством тривалості робочого дня (робочої зміни), якщо це економічно доцільно і не призведе до погіршення якості продукції, виконуваних робіт, обслуговування населення. Суміщення професій (посад) дозволяється, як правило, в межах тієї категорії персоналу, до якої належить цей працівник (робочі, інженерно-технічні працівники, службовці та інші).
Тобто суміщення професій (посад) допускається в тих випадках, коли працівник за своєю кваліфікацією може забезпечити якісне виконання як основної роботи, так і суміщеної (додаткової) роботи, у тому числі, зважаючи на форму власності підприємства, директор ТОВ може суміщати посаду директора за умови наявності посади у штатному розписі.
Існують також інші обмеження на роботу за суміщенням, встановлені, зокрема, ч.3 ст.22 КЗпП, де передбачено, що законодавством можуть бути встановлені вимоги щодо віку, рівня освіти, стану здоров’я працівника, і ст.25-1 КЗпП, якою встановлено обмеження спільної роботи родичів на підприємстві, в установі, організації.
Отже, вимога надання документального підтвердження проходження навчання та здобуття кваліфікації, яка надає право на виконання робіт по суміщенню є необґрунтовано застосовною у вимогах тендерної документації, може розцінюватись як дискримінаційною в частині розглянутого питання, та як наслідок не була включена до підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для документального підтвердження (диплом або посвідчення або свідоцтво про підвищення кваліфікації, тощо) проходження навчання та здобуття кваліфікації згідно діючих стандартів професійної (професійно-технічної) освіти затверджених Наказами Міністерства освіти і науки України, що підтверджується відповідним документом (сертифікат/посвідчення/свідоцтво), які видаються закладами професійної (професійно-технічної) освіти, до яких відносяться, у тому числі зазначені професії: слюсар-сантехнік, маляр та штукатур відносяться.
Звертаємо увагу, що аудитором обрано формулювання «документальне підтвердження (диплом або посвідчення або свідоцтво про підвищення кваліфікації, тощо)», що є невід’ємною частиною пропозиції задоволення вимоги умови наявності принаймні одного працівника, який має документальне підтвердження проходження навчання та здобуття кваліфікації, яка надає йому право на виконання робіт районах з підвищеною сейсмічною активністю.
Дана вимога положення тендерної документації виконана в повній мірі, що свідчить про відсутність необхідності в наданні запитуваної інформації, крім тої, що вимагається даною документацією.
Номер:
ec18c04d94de45c7bcc5bab95c587c4d
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
07.11.2024 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
ac72dbec580043bc9fe7be733a879f61
Назва:
5 Відповідь на запит на пояснення
Дата опублікування:
12.11.2024 15:51
Опис:
Відповідь на запит для надання пояснення № 5
У відповідь на запитання 1 Звернення №5 щодо підтвердження залучення спроможності об’єднання учасників/інших суб’єктів господарювання для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, що здійснюватиметься з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації та/або підтвердження щодо залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, умовами тендерної документації, для уникнення дискримінації участі у процедурі закупівлі, передбачено можливість такої реалізації як вітчизняним так і іноземним учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах з наданням такого права підтвердження, у спосіб передбачений пунктом «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1, 2», де звертаємо увагу, що «1, 2» – є примітками, а не додатковими цифровими індексами, які учаснику додатково необхідно документально підтверджувати, щодо підтвердження залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
У складі тендерної пропозиції учасника наявний документ «38) Довідка про незалучення субпідрядників.pdf.p7s», що містить інформацію про незалучення субпідрядників чи співвиконавців.
З урахуванням наведеного, у замовника відсутні підстави у визначенні невідповідності пропозиції учасника в частині порушеного питання.
У відповідь на запитання 2 Звернення №5 щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, що здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації та/або підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, умовами тендерної документації, для уникнення дискримінації участі у процедурі закупівлі, передбачено можливість такої реалізації як вітчизняним так і іноземним учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах з наданням такого права підтвердження, у спосіб передбачений пунктом «2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1, 2», де, відповідно, звертаємо увагу, що «1, 2» – є примітками, а не додатковими цифровими індексами, які учаснику додатково необхідно документально підтверджувати, щодо підтвердження наявності участі об’єднання учасників для підтвердження кваліфікаційного критерію по працівниках відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1, 2.
У складі тендерної пропозиції учасника наявний документ «28) Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання т.pdf.p7s», що містить інформацію про постійних працівників/тимчасових працівників або (робітників за цивільно–правовими договорами, які в повному обсязі задовольняють вимогу підтвердження Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без зазначених приміток «1, 2».
З урахуванням наведеного, у замовника відсутні підстави у визначенні невідповідності пропозиції учасника в частині порушеного питання.
У відповідь на запитання 3 Звернення №5 щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, що здійснюється з урахуванням участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації, умовами тендерної документації, для уникнення дискримінації участі у процедурі закупівлі, передбачено можливість такої реалізації як вітчизняним так і іноземним учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах з наданням такого права підтвердження, у спосіб передбачений пунктом «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)1», де, відповідно, звертаємо увагу, що «1, 2» – є примітками, а не додатковими цифровими індексами, які учаснику додатково необхідно документально підтверджувати, щодо підтвердження наявності участі об’єднання учасників для підтвердження кваліфікаційного критерію по наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)1.
У складі тендерної пропозиції учасника наявний документ «34) Довідка про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду.pdf», що містить інформацію про не менше 1 одного виконаного в повному обсязі аналогічного* договору у якості Генпідрядника (Підрядника) протягом останніх 5 років, де *аналогічним вважається договір предметом якого є капітальний ремонт будівлі (будь якого призначення) та відповідає коду ДК 021:2015 : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація без зазначених приміток «1, 2».
З урахуванням наведеного, у замовника відсутні підстави у визначенні невідповідності пропозиції учасника в частині порушеного питання.
Узагальнення:
Замовник керувався наступною позицією, при затвердженні положень тендерної документації у порушених питаннях, що у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюватиметься з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У такому випадку документальне підтвердження відповідності одному або декільком кваліфікаційним критеріям могло бути надане щодо безпосередньо щодо об’єднання учасників вцілому (як сума кваліфікаційних даних учасників об’єднання) та/або окремо щодо учасників такого об’єднання (кваліфікаційні дані того чи іншого учасника відповідають параметрам встановленого кваліфікаційного критерію). При цьому за сукупністю наданої інформації, згідно способу документального підтвердження передбаченого цією тендерною документацією у вигляді приміток «1, 2»/«1» учасник процедури закупівлі в цілому мав відповідати кваліфікаційним критеріям, установленим замовником згідно пунктів частини 3 Розділу 3 Тендерної Документації.
Номер:
20610aacce8c4152a0be564d81797fec
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
див. файл
Номер:
0d938cb09cca43238dae206e7dad7bc7
Назва:
6_Відповідь на запит для надання пояснення № 6
Дата опублікування:
14.11.2024 19:19
Опис:
Відповідь на запит для надання пояснення № 6
У відповідь на Звернення №6, щодо надання пояснення (інформацію, документи), що підтверджують вивезення відходів, які утворюються при проведенні робіт вантажним спеціалізованим самоскидом ЗИЛ 431410 (по договору про надання послуг технікою від 18.06.2024 № 2/СХБ), з Актами виконаних робіт (наданих послуг), щодо перевезення відходів та ґрунту, та договору на передачу відходів спеціалізованим суб’єктам господарювання у сфері поводження з відходами для подальшого зберігання, оброблення, перероблення, утилізації, видалення та захоронення та розрахунки по договору, – повідомляємо, що станом на дату запиту вивезення відходів, які утворилися при проведенні робіт вантажним спеціалізованим самоскидом ЗИЛ 431410 (по зазначеному учасником договору про надання послуг технікою від 18.06.2024 № 2/СХБ) – не здійснювалось, у міру такої необхідності, так як даний спеціальний відсік не є заповненим відходами для необхідності його вивезення.
Відповідно Акти виконаних робіт (наданих послуг), щодо перевезення відходів та ґрунту спеціалізованим суб’єктам господарювання у сфері поводження з відходами для подальшого зберігання, оброблення, перероблення, утилізації, видалення та захоронення – відсутні.
Натомість надаємо договір із спеціалізованим суб’єктом господарювання у сфері поводження з відходами для подальшого зберігання, оброблення, перероблення, утилізації, видалення та захоронення та розрахунки по договору, наданого підрядником з іншим суб’єктом господарювання, для задоволення потреби у запитуваній інформації аудитору.
Звертаємо Вашу увагу, що користуючись своїм правом на запит інформації та матеріалів, аудитор виходить за межі повноважень здійснюваного моніторингу процедури закупівлі в частині законодавства у сфері публічних закупівель, який проводиться з метою запобігання порушенням даного законодавства, аналізуючи дотримання замовником останнього під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії, та уточнювати запитувану інформацію та матеріали, що стосуються законодавства у сфері публічних закупівель.
Дякуємо за порозуміння.
Номер:
9fd4d3d17cd04d77944fe9d16f4ac1b4
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
3f137edbe42740bcbb4f3d1e205fc6a2
Назва:
7_Відповідь на запит для надання пояснення № 7
Дата опублікування:
14.11.2024 20:17
Опис:
Відповідь на запит для надання пояснення № 7
У відповідь на запитання 1 Звернення №7, щодо стосується пункту 4 розділу VI тендерної документації та виконання положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, передбачених проектом договору, – замовником виконано, а саме:
- забезпечення робіт (будівництва об'єкта) проектною документацією здійснювалось замовником, а підрядник, у свою чергу до початку виконання робіт перевірив її комплектність та відповідність установленим вимогам.
Користуючись правом на надання пояснення на запитувану інформацію, аудитор вчергове зловживає своїм правом на запит інформації та матеріалів, та виходить за межі повноважень здійснюваного моніторингу процедури закупівлі в частині законодавства у сфері публічних закупівель, який проводиться з метою запобігання порушенням даного законодавства, аналізуючи дотримання замовником останнього під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії, запитує інформацію, яка захищена авторським правом відповідно до законодавства.
Із зазначених у запиті документів, у силу діючих повноважень передбачених законодавством, у розпорядженні уповноваженої особи наявні обмеження у наданні документів, однак, повторно рекомендуємо Вам вивчити пояснення та надання відповіді на Запит 1 даного моніторингу та віднайти решту запитуваної документації з використанням державних реєстрів, у яких відповідно до вимог законодавства, наявна така інформація за реєстраційним номером в ЄДЕССБ поданого витягу: PD01:9003-8302-7560-6056, що доступні за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3349002568108869271/optype=4.
На виконання статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником здійснена закупівля на виконання проектних робіт, яка не включається до етапів процедури закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг, та оприлюднено зазначену інформацію в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, який відноситься до відкритої інформації.
У відповідь на запитання 2 Звернення №7, надаємо експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво від 14 травня 2024 №07/0050/24.
Що стосується другої частини запитання 2 Звернення №7 про надання договору на підставі якого здійснювалась експертиза, повідомляємо, що закупівля робіт Замовником за предметом закупівлі по коду ДК 021:2015 - 71319000-7 - Експертні послуги (Виконання експертизи проекту будівництва: «Капітальний ремонт будівлі АЗПСМ по вулиці Головна, 210 в с. Руське Поле Тячівського району Закарпатської області», в с. Руське Поле вул. Головна, 210, Тячівського району Закарпатської області») здійснена в із дотриманням законодавчих актів та Закону, зазначена інформація наявна в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону у вигляді звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-25-012320-a.
Номер:
7f939068575c4124bd77be9695580739
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
12.11.2024 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
див. файл
Номер:
30a317c40b0c40b4b3e58a0dbb44b3fa
Назва:
Відповідь на запит для надання пояснення № 8
Дата опублікування:
15.11.2024 19:20
Опис:
У відповідь на запитання 1 та 2, що мають тотожні вимоги, Звернення №8, щодо стосується підтвердження надання гарантійного листа в складі пропозиції учасника (вих. № 007-19 від 19.06.2024 року) в документі «18) Лист-гарантія.pdf», яким гарантовано, що усі застосовані матеріали і устаткування будуть мати сертифікати, у тому числі і по пожежній безпеці та гігієнічні висновки які будуть надані під час прийому – передачі об’єкту, звертаємо увагу, що запитувана інформація зазначена до обов’язкового виконання після закінчення робіт з будівництва об’єкту, а територію буде очищено від будівельного сміття, надання наявних сертифікатів, у тому числі і по пожежній безпеці та гігієнічні висновки на застосовані матеріали і устаткування даною гарантією передбачаються наданням ТОВ «СМАРТХАУСБУД» під час прийому – передачі об’єкту.
Просимо обґрунтувати необхідність повторного запиту документів та інформації у питаннях 1 та 2 Запиту 8, з урахуванням етапу здійснюваного моніторингу процедури закупівлі в частині законодавства у сфері публічних закупівель, який проводиться з метою запобігання порушенням даного законодавства, аналізуючи дотримання замовником останнього під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії, його взаємозв’язок з документами щодо проведення процедур закупівель.
Уповноважена особа, на виконання запиту у поставленому питанні, для задоволення здійснення комунікації аудитора та підрядника, може надати наявні сертифікати станом на дату запиту по матеріалам і устаткуванням, у тому числі і по пожежній безпеці та гігієнічні висновки, які відповідно до договору від 09.07.2024 року № 059-24 та календарного графіку надані останнім у формі скан-копій документів.
На виконання завдання покладеного на Офіс, за результатом виявленого органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, через моніторинг закупівлі, просимо аналізувати дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель протягом дії укладеного договору з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель в межах дії Закону «Про публічні закупівлі».
Додані сертифікати якості/чи сертифікати відповідності/чи інші документи на матеріали та устаткування відповідають вимогам в частині вироблення (виготовленя) безпечності до використання, належній якості та підтверджують їх невиробленя (невиготовленя) в частині походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
У відповідь на запитання 3 Звернення №8, щодо надання підтвердження врахування графіків роботи робітників, які залучені ним на договірних засадах, по виду робіт з виконання комплексу електромонтажних робіт за фахом/спеціальністю (електромонтажник) на об'єкті (Виконавець – Тромпак Василь Васильович), учасником надано в складі пропозиції електронний документ «16) Проект календарного графіку виконання робіт.pdf.p7s» в якому міститься підтверджуючий графік залученого, у випадку перемоги Замовника на закупівлі, робітника на договірних засадах згідно цивільно-правового договору від 17 червня 2024 року №4 та оновленого за результатом аукціону, у тому числі (Додатки до договору) надані у відповідь на попередні запити.
У відповідь на запитання 3 Звернення №8, щодо надання підтвердження врахування графіків роботи робітників, які залучені ним на договірних засадах, по виду робіт з надання послуги з розробки (підготовки) кошторисної документації, актів виконаних робіт і витрат та довідок про вартість виконаних робіт і витрат при виконанні робіт на об'єкті (Виконавець – Швайка Віктор Михайлович) – повідомляємо, що на виконання пункту 2.8. Додатку 10 до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» витрати на роботи з надання послуги з розробки (підготовки) кошторисної документації, актів виконаних робіт і витрат та довідок про вартість виконаних робіт і витрат при виконанні робіт на об'єкті будівництва відносяться до загальновиробничих витрат некапітального характеру та не включаються до форми календарного графіку виконання робіт зазначеного в Додатку 3 до тендерної документації.
Зважаючи на наведене пояснення, повідомляємо, що згідно вимог та положень Тендерної документації, замовником не вимагалось від учасника надання календарних графіків роботи робітників, які залучені ним на договірних засадах, а лише врахування.
В частині запитуваної інформації по питанню 3 Запиту 8, замовник не може надати інші матеріали/пояснення, щодо прийняття до розгляду тендерної пропозиції учасника, через відсутність потреби у наявності таких матеріалів по запитуваній інформації згідно умов Тендерної документації та додатків до неї.
Замовником вчасно, у встановлені законом строки надано пояснення (інформацію, документи), які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", що здійснює контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель.
Номер:
6410e4f6b13b421f8e500f6cf60fe986
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
19.11.2024 18:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
27f396d8db4c4089b9106658227e6108
Назва:
9_Відповідь на запит для надання пояснення № 9
Дата опублікування:
22.11.2024 20:58
Опис:
Відповідь на запит для надання пояснення № 9
У відповідь на питання 1 запиту 9 Замовник інформує, що не надає зазначеного файлу «Розрахунок ДЦ-2.imd.p7s» в формі документу у форматі PDF (Portable Document Format) та/або «.jpeg.» та/або «.doc.», та може пояснити наступне, що Замовником, під час розгляду пропозиції, щодо її відповідності вимогам тендерної документації виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в результаті чого, Замовником застосовано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
За результатом виконання такої вимоги, учасником, у тому числі доповнено відсутні документи формі документів у форматі PDF (Portable Document Format) та/або «.jpeg.» та/або «.doc.».
Звертаємо увагу, що запитувана інформації, належить до розділу документації тендерної пропозиції Учасника, у Замовника відсутній механізм публікувати зазначений файл у відповідності до вимог тендерної документації через відсутність такої вимоги на її виконання.
Крім того, поданий файл «Розрахунок ДЦ-2.imd.p7s» замовник не прирівнював як до технічної помилки в частині подання документу в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа повинен забезпечувати можливість його перегляду, – то звертаємо увагу, Замовник не зміг ідентифікувати даний файл як документ, і під час розгляду не застосовував вимогу у подачі його в оновленому форматі.
Враховуючи наведене, Уповноважена особа діяла виключно в межах чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії до дати подання даного запиту.
У відповідь на питання 2 запиту 9 Замовник інформує, що на виконання вимоги абзацу 2 пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасником процедури закупівлі підтверджено у повному обсязі інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 з кошторисним розрахунком твердої договірної ціни, який містить підпис сертифікованого кошторисника, складений у відповідності до технічного завдання на суму 5 228 139,60 грн., як передбачалось зазначеними вимогами у формі завантаження документів у форматі PDF:
- договірна ціна – Файл «7) ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf.p7s»;
- пояснювальна записка до договірної ціни – Файл: «8) ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf.p7s»;
- локальні кошториси (складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу) – Файли: «9) Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на Ремонтно-будівельні роботи.pdf.p7s», «10) Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на Водопровід, каналізація.pdf.p7s», «11) Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на Електромонтажні роботи.pdf.p7s», «12) Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 на Пожежна сигналізація.pdf.p7s», «13) Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05 на Блискавкозахист.pdf.p7s», «14) Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01 на Мощення.pdf.p7s»;
- підсумкова відомість ресурсів – Файл «15) Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв.pdf.p7s»;
- проектом календарного графіку виконання робіт – Файл «16) Проект календарного графіку виконання робіт.pdf.p7s», чим вимогу замовника Учасником виконано у повній мірі.
Звертаємо Вашу увагу, що Уповноважена особа, для задоволення вимог представників органу державного фінансового контролю, надає наступне пояснення з порушеного питання в частині відсутності підтвердження кошторисних розрахунків (договірна ціна; пояснювальна записка до договірної ціни; локальні кошториси; підсумкові відомості ресурсів; проект календарного графіку виконання робіт) кінцевої Пропозиції договірної ціни на суму 4 764 350,00 грн. в електронній системі для Учасника/Переможця.
Положення тендерної документації, розроблені Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), не передбачають надання оновленої, як форми тендерної пропозиції, так і підтвердження кошторисних розрахунків під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, під час розгляду на її відповідності вимогам тендерної документації.
Слід зазначити, що запитувана інформація відсутня у переліку підтвердження надання документів учасника та учасника на стадії переможця за результатом проведеного редукціону.
Отже, відсутність підтвердження кінцевої Пропозиції договірної ціни на суму 4 764 350,00 грн. в електронній системі для Учасника/Переможця не є невідповідністю складової тендерної пропозиції, яку учасник процедури закупівлі не подав замовнику відповідно до вимог тендерної документації, та як наслідок, підтверджене прийняття рішення Уповноваженої особи.
Замовником вчасно, у встановлені законом строки надано пояснення в міру розуміння запитуваної інформації, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", що здійснює контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель.