-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Формений одяг для поліцеських та працівників воєнізованої охорони
Завершена
520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Номер:
76b52cdfd79447dabaf5778d4e7c280c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.09.2024 00:00
Період моніторингу:
27.09.2024 15:07 - 19.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.09.2024 № 69
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.09.2024 № 69.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-06-05-000904-a 05.06.2024 RISK sas 24-3-2
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління поліції охорони в Рівненській області (далі – Замовник) UA-P-2024-06-05-000564-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 05.06.2024 №153, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фаст Фектори» в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів ПП ВКФ Весна-Ділогія; повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2024; Договір від 26.06.2024 №312; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 02.10.2024.
За результатами процедури закупівлі Замовником визначено переможцем торгів учасника ПП ВКФ Весна-Ділогія та прийнято рішення про намір укласти договір з ним. Між Замовником та ПП ВКФ Весна-Ділогія укладено договір про закупівлю товарів №312 від 26.06.2024.
Період усунення порушень:
11.10.2024 09:55 - 17.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2024 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
21ba2828223a4c1e8fd71fcf8a0ad77c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.09.2024 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Формений одяг для поліцейських та працівників воєнізованої охорони (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-05-000904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9f6359df06c841478733c87839088044
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
02.10.2024 21:42
Опис:
Надається пояснення та підтверджуючі документи на підставі яких здійснювалося обґрунтування якісних та кількісних характеристик за предметом закупівлі «Формений одяг», розміру витрат та очікуваної предмета закупівлі. Одночасно звертаю вашу увагу, що у Додатку №2 до ТД міститься інформація про те, що Технічні вимоги до предмету закупівлі розроблено у відповідності до опису і зразків однострою поліцейських, розроблених відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про однострій поліцейських» від 30.09.2015 №823 (зі змінами та доповненнями), ч.2 ст.20 Закону України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 №580-VIII, наказу Департаменту поліції охорони № 80 від 01.06.2017 «Про затвердження предметів спеціального форменого одягу, знаків розпізнання, норм належності персоналу підрозділів воєнізованої охорони і правил носіння спеціального форменого одягу персоналом воєнізованої охорони».