-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлової будівлі (гараж літ. Б) з виконанням заходів з енергозбереження, за адресою: вул. Сенченка І., 126, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область
Завершена
6 690 723.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 453.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 453.62 UAH
Номер:
00117c6efdcb4d5185054f8a1bb1a46f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-01-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.07.2024 00:00
Період моніторингу:
01.07.2024 20:06 - 23.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2024
№ 103
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 28.06.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 01.07.2024 № 103
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2024-06-04-011131-a 04.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Захожого В.В. встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НАТАЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 04.06.2024 року №82, зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням Уповноваженої особи від 10.06.2024 року №90, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.06.2024 року, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Захожий Віктор Вікторович, (Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 21.06.2024 №95, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 21.06.2024 року, договір про закупівлю робіт від 27.06.2024 № 274/24 (далі – Договір), додаткова угода від 01.07.2024 № 1 до Договору, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.07.2024 та 11.07.2024 року (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено наступне.
Відповідно до умов п. 1.2 “Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям” Додатку № 1 “Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, з урахуванням положень особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у працедурі закупівлі, встановлених пунктом 47 Особливостей” тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно у складі тендерної пропозиції надати Довідку за наведеною формою, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (далі - Довідка). Для підтвердження достовірності даних наведених у Довідці учасник надає: копії трудових книжок, наказів на призначення (у разі наявності працівників у штаті) або копії цивільно-правових угод (у разі залучення). Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен мати осіб за наступними посадами: виконроб, електромонтер.
Відповідно до наданої учасником ФОП Захожий В.В. у складі тендерної пропозиції Додвідки, працівники, а саме: виконроб, електромонтер, монтажники-будівельники слюсар-сантехнік, маляр-штукатур прцюють на підставі цивільно-правових угод.
Відповідно до інформації наведеної в цивільно-правових угодах зазначені працівники прийняті для виконання функцій головного інженера.
Надані цивільно-правові угоди, не підтверджують достовірність даних наведених у довідці.
Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП Захожий В.В., тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 08.07.2024, щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 11.07.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: ”..Як вбачається зі змісту тендерної пропозиції ФОП Захожого Віктора Вікторовича, а саме: Довідки вих. № 14 від 17.06.2024, серед працівників, які працюють на підставі цивільно-правових угод вказаний Перелигін Сергій Юрійович – виконроб та Молдавський Михайло Олександрович – електромонтер. Враховуючи, що зазначені особи працюють на підставі цивільно-правових угод, тобто не є працівниками в розумінні трудового законодавства, наведена учасником в третьому стовпчику таблиці інформація (виконроб та електромонтер) розцінена Замовником саме як спеціальність зазначених осіб. Сторони цивільно-правової угоди вільні в поіменуванні предмету договору, а вказівка на «виконання функцій головного інженера» не виключає виконання робіт за наявною у таких осіб спеціальністю, а саме: виконроб та електромонтер.”
Слід зазначити, що порядок укладання цивільно-правових договорів (угод) регламентується Цивільним Кодексом України від 16 січня 2003 року № 435-IV (далі - ЦКУ).
Під цивільно-правовим договором зазвичай розуміють угоду (договір) цивільно-правового характеру про надання послуг чи виконання певної конкретної роботи (договір підряду).
Відповідно до ст. 837 ЦКУ за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Відповідно до умов, наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Захожого В.В. цивільно-правових договорів, відносно Перелигіна Сергія Юрійовича та Молдавського Михайла Олександровича, Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобовʼязання виконувати функції головного інженера на обʼєктах виконання робіт.
Отже, пояснення Замовника не спростовує факт наявності порушень пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
19.07.2024 07:08 - 03.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.07.2024 07:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-04-011131-a в електронній системі закупівель 19.07.2024 Північно-Східним офісом Держаудитслужби опубліковано Висновок, у якому зокрема зазначено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Захожого В.В. встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
Таким чином, з урахуванням висновку про наявність порушення законодавства, Північно-Східним офісом Держаудитслужби визначено зобов’язання щодо його усунення наступного змісту:
«З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
З урахуванням вищевикладеного та з огляду на зміст визначеного зобов’язання, яким фактично зобов’язано замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, надаємо інформацію про вжиття таких заходів.
Так, уповноваженій особі доведено до відома зміст вищевказаного Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби з метою врахування його в подальшій роботі, проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на дотримання вимог п. 43 Особливостей щодо розкриття тендерних пропозицій з урахуванням дотримання всіх вимог чинного законодавства.
При цьому, Уповноваженою особою проаналізовано результати моніторингу, зроблено відповідні висновки, проводиться подальше підвищення свого професійного рівня у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом самоосвіти.
Спеціалісту І категорії відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення Наталинської сільської ради, уповноваженій особі Бурдикіній Тетяні Михайлівні винесено покарання про застосування стягнення часткового розміру премії за підсумками роботи за липень 2024 року (сканкопія розпорядження додається).
За таких обставин, Замовником виконано зобов’язання вищевказаного Висновку в повному обсязі.
Дата публікації звіту:
25.07.2024 09:19
Запити/Пояснення
Номер:
809f71e90d4647d886e2c6a313f3e0c2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2024 20:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту нежитлової будівлі (гараж літ. Б) з виконанням заходів з енергозбереження, за адресою: вул. Сенченка І., 126, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 6 690 723,60 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-04-011131-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Поясніть чому відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №95 від 21.06.2024 тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Захожий Віктор Вікторович визнано переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, при відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документів, які є вимогою тендерної документації та додатків до неї.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e674891f993a4d8ea71cc4ba4e87e5d1
Назва:
НА ВИКОНАННЯ ЗАПИТУ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) ВІД 01 ЛИПНЯ 2024 РОКУ НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
04.07.2024 14:30
Опис:
НА ВИКОНАННЯ ЗАПИТУ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) ВІД 01 ЛИПНЯ 2024 РОКУ НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Поясніть чому відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №95 від 21.06.2024 тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Захожий Віктор Вікторович визнано переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, при відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документів, які є вимогою тендерної документації та додатків до неї.
Пояснення на запит ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складеного відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», Наказ від 01.11.2021 №281, в поточних цінах станом на квітень 2024 року. Розмір бюджетного призначення визначено в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням Розпорядження Наталинської сільської військової адміністрації Красноградського району Харківської області № 505 від 27.05.2024 року. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено Замовником методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а саме наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 7 334,260 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 5 658,594 тис.грн.; інші витрати – 1 675,666 тис. грн. Обґрунтування додається.
2. Посилання на офіційний веб-сайт Наталинської сільської ради: https://natalynska-gromada.gov.ua/prozorro/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3.3. При розгляді тендерної пропозиції Фізичної особи –підприємця Захожого Віктора Вікторовича у замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції, на підтвердження чого Замовником оприлюднено протокол № 95 від 21.06.2024.
При цьому, рішення про намір укласти договір про закупівлю прийнято за наявності у складі тендерної пропозиції учасника повного комплекту документів (документи опубліковані учасником через електронну систему закупівель), які є вимогою тендерної документації та додатків до неї.
Поряд з цим, під час підготовки пояснень на запит Північно-Східного офісу Держаудислужби, Замовником звернуто увагу на те, що всі документи у складі тендерної пропозиції учасника – ФОП Захожий Віктор Вікторович, що містяться в електронній системі закупівель, мають дату оприлюднення – «24 червня 2024» із зазначенням часу – «08:59».
Проте, очевидним є той факт, що вказане є наслідком певних технічних неполадок або технічного сбою на платформі закупівель, адже:
По-перше, після завершення часу для подання учасниками своїх тендерних пропозицій, відсутня технічна можливість для учасників процедури закупівлі для завантаження документів у складі своєї тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було визначено 00:00 год. 19.06.2024, а розкриття тендерних пропозицій учасників відбулося об 11-24 год. 19.06.2024.
По-друге, як вбачається з інформації, наявній у відкритому доступі на платформі закупівель, вищевказаним учасником були підписані документи тендерної пропозиції о 12-02 год. 17.06.2024 (файл «електронний підпис»), що підтверджує фактичне подання таких документів саме цією датою – 17.06.2024.
У зв’язку з виявленими розбіжностями, Замовник звернувся до учасника з метою з’ясування обставин ситуації, що склалася.
Фізичною особою-підприємцем Захожим В.В. надано пояснення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Е ЛОТ» (платформа, через яку учасник ФОП Захожий В.В. прикріплював необхідні документи), Вих. № 13 від 03.07.2024, з яких вбачається, що за даними центральної бази Прозорро тендерна пропозиція ФОП Захожий Віктор Вікторович була подана 17.06.2024 о 12:02:28 та підписана 17.06.2024 о 12:02:40 (відповідно до даних з підпису пропозиції до пропозиції долучені файли: "Договірна_ціна_та_календарний_графік.pdf", "Тендерна пропозиція.pdf"). Зазначена вище інформація наявна і зберігається в Центральній базі даних ДП «Прозорро» (лист ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Е ЛОТ» Вих. № 13 від 03.07.2024, в якому наявні скрін та посилання на завантаження додається).
Номер:
e8b76c144e0c49ec8653c39ac5ee0e2d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2024 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту нежитлової будівлі (гараж літ. Б) з виконанням заходів з енергозбереження, за адресою: вул. Сенченка І., 126, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 6 690 723,60 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-04-011131-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до умов п. 1.2 «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно у складі тендерної пропозиції надати Довідку за наведеною формою, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (далі - Довідка). Для підтвердження достовірності даних наведених у довідці учасник надає: копії трудових книжок, наказів на призначення (у разі наявності працівників у штаті) або копії цивільно-правових угод (у разі залучення).
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен мати осіб за наступними посадами: виконроб, електромонтер.
Відповідно до наданої ФОП Захожий В.В. Додвідки, працівники, а саме: виконроб, електромонтер, монтажники-будівельники слюсар-сантехнік, маляр-штукатур прцюють на підставі цивільно-правових угод. Відповідно до інформації наведеної в цивільно-правових угодах всі працівники прийняті для виконання функцій головного інженера. Надані цивільно-правові угоди, не підтверджують достовірність даних наведених у довідці.
Поясніть чому, відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №95 від 21.06.2024 тендерна пропозицію Фізичної особи-підприємця Захожий Віктор Вікторович визнано переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, при відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документів, які підтверджують наявність в учасника осіб за наступними посадами: виконроб, електромонтер.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8238ce31574f4197b5c0cc88297d59b2
Назва:
НА ВИКОНАННЯ ЗАПИТУ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) ВІД 08 ЛИПНЯ 2024 РОКУ НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
11.07.2024 14:26
Опис:
1. Відповідно до умов п. 1.2 «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно у складі тендерної пропозиції надати Довідку за наведеною формою, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (далі - Довідка). Для підтвердження достовірності даних наведених у довідці учасник надає: копії трудових книжок, наказів на призначення (у разі наявності працівників у штаті) або копії цивільно-правових угод (у разі залучення). Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен мати осіб за наступними посадами: виконроб, електромонтер. Відповідно до наданої ФОП Захожий В.В. Додвідки, працівники, а саме: виконроб, електромонтер, монтажники-будівельники слюсар-сантехнік, маляр-штукатур прцюють на підставі цивільно-правових угод. Відповідно до інформації наведеної в цивільно-правових угодах всі працівники прийняті для виконання функцій головного інженера. Надані цивільно-правові угоди, не підтверджують достовірність даних наведених у довідці. Поясніть чому, відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №95 від 21.06.2024 тендерна пропозицію Фізичної особи-підприємця Захожий Віктор Вікторович визнано переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, при відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документів, які підтверджують наявність в учасника осіб за наступними посадами: виконроб, електромонтер. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення на запит ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ:
Відповідно до п. 2 Розділу І «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження достовірності даних наведених у довідці учасник надає: копії трудових книжок, наказів на призначення (у разі наявності працівників у штаті) або копії цивільно-правових угод (у разі залучення); копії цивільно-правових угод з працівниками, яких планується залучити, не надаються. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен мати осіб за наступними посадами: - виконроб (обов’язкова наявність вищої будівельної освіти, у якості документального підтвердження надається сканкопія диплома про вищу будівельну освіту); - електромонтер (для документального підтвердження інформації необхідно надати свідоцтво (посвідчення) електромонтера, а також посвідчення, що підтверджує результати перевірки знань з охорони праці (правила безпеки, інструкції з охорони праці), з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції), правил пожежної безпеки, правил ДНАОП при виконанні спеціальних видів робіт).
З викладеного вбачається, що тендерною документацією на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, по суті встановлено дві окремі вимоги, а саме:
1. Підтвердження достовірності даних наведених у довідці, яка за формою в третьому стовпчику таблиці передбачає зазначення посади АБО спеціальності відповідного працівника.
2. Підтвердження наявності працівників з кваліфікацією виконроб та електромонтер.
Як вбачається зі змісту тендерної пропозиції ФОП Захожого Віктора Вікторовича, а саме: Довідки вих. № 14 від 17.06.2024, серед працівників, які працюють на підставі цивільно-правових угод вказаний Перелигін Сергій Юрійович – виконроб та Молдавський Михайло Олександрович – електромонтер. Враховуючи, що зазначені особи працюють на підставі цивільно-правових угод, тобто не є працівниками в розумінні трудового законодавства, наведена учасником в третьому стовпчику таблиці інформація (виконроб та електромонтер) розцінена Замовником саме як спеціальність зазначених осіб. Інакше розуміння нівелює правову природу працівників, залучених за трудовим та цивільно-правовим договором.
Відповідно, достовірність даних, наведених ФОП Захожим Віктором Вікторовичем у довідці, повністю підтверджена долученими цивільно-правовими угодами з Перелигіним Сергієм Юрійовичем, Молдавським Михайлом Олександровичем та документами, що підтверджують спеціалізацію зазначених осіб. Той факт, що в цивільно-правових угодах зазначено «для виконання функцій головного інженера» не спростовує факту залучення зазначених осіб за цивільно-правовими угодами та їх спеціалізацію, достовірність чого і перевірялась Замовником. Сторони цивільно-правової угоди вільні в поіменуванні предмету договору, а вказівка на «виконання функцій головного інженера» не виключає виконання робіт за наявною у таких осіб спеціальністю, а саме: виконроб та електромонтер.
З урахуванням вищевикладеного, достовірність даних, наведених в Довідці вих. № 14 від 17.06.2024, повністю підтверджена, у складі тендерної пропозиції ФОП Захожого Віктора Вікторовича наявні документи, які підтверджують залучення осіб, які працюють на підставі цивільно-правових угод та мають спеціальність виконроб та електромонтер. Як наслідок, відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 95 від 21.06.2024 тендерна пропозицію Фізичної особи-підприємця Захожий Віктор Вікторович визнано переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.