• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт нежитлової будівлі (гараж літ. Б) з виконанням заходів з енергозбереження, за адресою: вул. Сенченка І., 126, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область

Завершена

6 690 723.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 453.62 UAH
Номер: 00117c6efdcb4d5185054f8a1bb1a46f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-01-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.07.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 01.07.2024 20:06 - 23.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.07.2024 № 103 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 28.06.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.07.2024 № 103 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2024-06-04-011131-a 04.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, i1984natali@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Захожого В.В. встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НАТАЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 04.06.2024 року №82, зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням Уповноваженої особи від 10.06.2024 року №90, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.06.2024 року, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Захожий Віктор Вікторович, (Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 21.06.2024 №95, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 21.06.2024 року, договір про закупівлю робіт від 27.06.2024 № 274/24 (далі – Договір), додаткова угода від 01.07.2024 № 1 до Договору, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.07.2024 та 11.07.2024 року (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено наступне. Відповідно до умов п. 1.2 “Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям” Додатку № 1 “Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, з урахуванням положень особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у працедурі закупівлі, встановлених пунктом 47 Особливостей” тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно у складі тендерної пропозиції надати Довідку за наведеною формою, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (далі - Довідка). Для підтвердження достовірності даних наведених у Довідці учасник надає: копії трудових книжок, наказів на призначення (у разі наявності працівників у штаті) або копії цивільно-правових угод (у разі залучення). Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен мати осіб за наступними посадами: виконроб, електромонтер. Відповідно до наданої учасником ФОП Захожий В.В. у складі тендерної пропозиції Додвідки, працівники, а саме: виконроб, електромонтер, монтажники-будівельники слюсар-сантехнік, маляр-штукатур прцюють на підставі цивільно-правових угод. Відповідно до інформації наведеної в цивільно-правових угодах зазначені працівники прийняті для виконання функцій головного інженера. Надані цивільно-правові угоди, не підтверджують достовірність даних наведених у довідці.  Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП Захожий В.В., тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 08.07.2024, щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 11.07.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: ”..Як вбачається зі змісту тендерної пропозиції ФОП Захожого Віктора Вікторовича, а саме: Довідки вих. № 14 від 17.06.2024, серед працівників, які працюють на підставі цивільно-правових угод вказаний Перелигін Сергій Юрійович – виконроб та Молдавський Михайло Олександрович – електромонтер. Враховуючи, що зазначені особи працюють на підставі цивільно-правових угод, тобто не є працівниками в розумінні трудового законодавства, наведена учасником в третьому стовпчику таблиці інформація (виконроб та електромонтер) розцінена Замовником саме як спеціальність зазначених осіб. Сторони цивільно-правової угоди вільні в поіменуванні предмету договору, а вказівка на «виконання функцій головного інженера» не виключає виконання робіт за наявною у таких осіб спеціальністю, а саме: виконроб та електромонтер.” Слід зазначити, що порядок укладання цивільно-правових договорів (угод) регламентується Цивільним Кодексом України від 16 січня 2003 року № 435-IV (далі - ЦКУ). Під цивільно-правовим договором зазвичай розуміють угоду (договір) цивільно-правового характеру про надання послуг чи виконання певної конкретної роботи (договір підряду). Відповідно до ст. 837 ЦКУ за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Відповідно до умов, наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Захожого В.В. цивільно-правових договорів, відносно Перелигіна Сергія Юрійовича та Молдавського Михайла Олександровича, Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобовʼязання виконувати функції головного інженера на обʼєктах виконання робіт. Отже, пояснення Замовника не спростовує факт наявності порушень пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 19.07.2024 07:08 - 03.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2024 07:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-04-011131-a в електронній системі закупівель 19.07.2024 Північно-Східним офісом Держаудитслужби опубліковано Висновок, у якому зокрема зазначено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Захожого В.В. встановлено порушення пункту 43 Особливостей. Таким чином, з урахуванням висновку про наявність порушення законодавства, Північно-Східним офісом Держаудитслужби визначено зобов’язання щодо його усунення наступного змісту: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». З урахуванням вищевикладеного та з огляду на зміст визначеного зобов’язання, яким фактично зобов’язано замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, надаємо інформацію про вжиття таких заходів. Так, уповноваженій особі доведено до відома зміст вищевказаного Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби з метою врахування його в подальшій роботі, проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на дотримання вимог п. 43 Особливостей щодо розкриття тендерних пропозицій з урахуванням дотримання всіх вимог чинного законодавства. При цьому, Уповноваженою особою проаналізовано результати моніторингу, зроблено відповідні висновки, проводиться подальше підвищення свого професійного рівня у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом самоосвіти. Спеціалісту І категорії відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення Наталинської сільської ради, уповноваженій особі Бурдикіній Тетяні Михайлівні винесено покарання про застосування стягнення часткового розміру премії за підсумками роботи за липень 2024 року (сканкопія розпорядження додається). За таких обставин, Замовником виконано зобов’язання вищевказаного Висновку в повному обсязі.
Дата публікації звіту: 25.07.2024 09:19

Запити/Пояснення