• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код за ДК 021:2015 — 34920000-2 Дорожнє обладнання (Сіль технічна для посипання доріг з протизлежувальною добавкою)

Завершена

3 333 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 666.00 UAH
Номер: 01d127b759354855a05cdea58ad91aa3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-03-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 03.07.2024 16:49 - 25.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.07.2024 № 36-з Луцьк Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 03.07.2024 № 36-з Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-06-03-011423-a від 03.06.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю під час внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення абзацу другого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.06.2024 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 10.06.2024; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛТ ІНДАСТРІ»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 24.06.2024, від 27.06.2024 та від 28.06.2024; повідомлення про намір укласти договір від 28.06.2024; договір від 08.07.2024 №92 на суму 2 783 952,00 гривень; відповідь Замовника від 12.07.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю під час внесення змін до тендерної документації встановлено, що в електронній системі закупівель в полі «Тендерна документація» та в графах «Остання редакція» 10 червня 2024 та «Історія змін» 10 червня 2024 оприлюднено нову редакцію тендерної документації. Порівнянням оприлюднених тендерних документацій встановлено, що Замовником, зокрема, внесено зміни до Додатку 3 «Технічна специфікація» тендерної документації, а саме: кількість змінена з 500 т на 800т. Згідно пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Однак, зміни, що внесені замовником до тендерної документації не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до їх попередньої редакції, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться. Отже, зміни, що внесені замовником до тендерної документації не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до їх попередньої редакції, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться., зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі не розміщено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 54 Особливостей Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації надав роз’яснення у строк, що перевищує три дні. Зокрема, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації оприлюднено в електронній системі закупівель 04.06.2024, роз’яснення Замовник надав 13.06.2024, тобто, на дев’ятий день.
Період усунення порушень: 25.07.2024 16:13 - 09.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.07.2024 16:13

Запити/Пояснення