-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код за ДК 021:2015 — 34920000-2 Дорожнє обладнання (Сіль технічна для посипання доріг з протизлежувальною добавкою)
Завершена
3 333 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 666.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 666.00 UAH
Номер:
01d127b759354855a05cdea58ad91aa3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-03-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2024 00:00
Період моніторингу:
03.07.2024 16:49 - 25.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.07.2024 № 36-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.07.2024 № 36-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-06-03-011423-a від 03.06.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю під час внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення абзацу другого пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.06.2024 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 10.06.2024; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛТ ІНДАСТРІ»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 24.06.2024, від 27.06.2024 та від 28.06.2024; повідомлення про намір укласти договір від 28.06.2024; договір від 08.07.2024 №92 на суму 2 783 952,00 гривень; відповідь Замовника від 12.07.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю під час внесення змін до тендерної документації встановлено, що в електронній системі закупівель в полі «Тендерна документація» та в графах «Остання редакція» 10 червня 2024 та «Історія змін» 10 червня 2024 оприлюднено нову редакцію тендерної документації.
Порівнянням оприлюднених тендерних документацій встановлено, що Замовником, зокрема, внесено зміни до Додатку 3 «Технічна специфікація» тендерної документації, а саме: кількість змінена з 500 т на 800т.
Згідно пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Однак, зміни, що внесені замовником до тендерної документації не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до їх попередньої редакції, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться.
Отже, зміни, що внесені замовником до тендерної документації не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до їх попередньої редакції, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться., зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі не розміщено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 54 Особливостей Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації надав роз’яснення у строк, що перевищує три дні.
Зокрема, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації оприлюднено в електронній системі закупівель 04.06.2024, роз’яснення Замовник надав 13.06.2024, тобто, на дев’ятий день.
Період усунення порушень:
25.07.2024 16:13 - 09.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2024 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
9e246dab11144b63998e929ab538d8e8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2024 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Код за ДК 021:2015 — 34920000-2 Дорожнє обладнання (Сіль технічна для посипання доріг з протизлежувальною добавкою)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-03-011423-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, та визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
17cb079a92b04c6f949e96481b057bdb
Назва:
Відповідь на запит.
Дата опублікування:
12.07.2024 08:43
Опис:
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін, методом порівняння ринкових цін. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася за цінами товару беручи до ціни постачальників подібного товару на момент оголошення процедури закупівлі та середньо статистичними цінами за проведеними закупівлями на Prozorro. Технічні та якісні характеристики визначались робочою групою Замовника, виходячи з наявних потреб підприємства в даному товарі.