• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

7 995 819.85 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 979.10 UAH
Номер: 3708c9a0374b4e63aee01c07375cd35d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-25-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 25.06.2024 17:11 - 17.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.06.2024 № 52-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівель: UA-2024-06-03-011341-a, яку проводить Комунальне підприємство "Облводоканал" Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначену у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дослідженням питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення п.43 Особливостей №1178, що призвело до невідхилення тендерної пропозиції з підстав її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922, чим порушено абз. 2 та 5 пп.2 п.44 Особливостей №1178. . За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям №1178 порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «27» червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності надання вимог про усунення невідповідностей, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Облводоканал" Запорізької обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (Протоколом Уповноваженої особи КП «Облводоканал» ЗОР від 03.06.2024), тендерна пропозиція ТОВ "МІКРОТРОН", вимога про усунення невідповідностей протоколи про прийняття рішень уповноваженої особи, укладений договір. Дослідженням тендерної пропозиції учасника ТОВ "МІКРОТРОН" на предмет відповідності вимогам ТД Замовника встановлено наступне. Відповідно до п. 1 розділу 2 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника вимагається надання в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису/подання документів тендерної пропозиції. Повноваження представника учасника, керівника або особи, що виконує його обов’язки або особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників про призначення директора/ наказом про призначення директора на посаду або наказом про призначення виконуючого обов’язки директора/ довіреністю/ дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції/прийняття участі в тендерних закупівлях тощо. В тендерній пропозиції учасника ТОВ "МІКРОТРОН" у файлі Кваліфікаційна частина.pdf міститься довідка від 11.06.2024 №110624-28, в якій зазначено, що уповноваженою особою Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, та права вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника процедури закупівлі є директор Білик Д.О., що діє на підставі Статуту з зазначенням про те, що копія наказу про призначення на посаду надається у складі тендерної пропозиції. При цьому, в складі тендерної пропозиції не міститься ані статуту ТОВ "МІКРОТРОН", ані копії наказу про призначення директором Білика Д.О., які згідно вказаного положення ТД Замовника можуть вважатись документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису/подання документів тендерної пропозиції, та на які посилається учасник ТОВ "МІКРОТРОН" у зазначеній довідці від 11.06.2024 №110624-28. Отже, Замовником не виконано вимоги п. 1 розділу 2 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника. Відповідно до п.43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено п.43 Особливостей №1178. В той же час відповідно до абз. 5 пп.2 п.44 Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Отже, з огляду на викладене тендерна пропозиція ТОВ "МІКРОТРОН" мала бути відхилена на підставі абз. 5 пп.2 п.44 Особливостей №1178. Також, дослідженням питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МІКРОТРОН" встановлено, що Замовником під час розгляду пропозиції оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення наступних невідповідностей: 1. Учасником у своїй пропозиції надано файл «dell-inc-iso-9001-2015-multi-site-certificate(2023-2026).pdf» та «dell-inc-iso-14001-2015-multi-site-certificate (2023-2026).pdf», які, вочевидь, містять діючий на дату подання Сертифікат (-и) виробника ISO 9001:2015 та діючий на дату подання Сертифікат (-и) виробника ISO 14001:2015, які Учасник повинен був надати у складі пропозиції Відповідно до вимог Додатку 1 «Технічного завдання» п. 5 «Dell PowerEdge R7615 Server у комплекті із Дбж APC Smart-UPS та програмним забезпеченням (ліцензія) SCADA та сервісно-технічною ліцензією на програмне забезпечення SCADA». Але у складі пропозиції Учасника відсутній переклад наданих документів. 2. Учасником у своїй пропозиції стосовно п. 5 «Dell PowerEdge R7615 Server у комплекті із Дбж APC Smart-UPS та програмним забезпеченням (ліцензія) SCADA та сервісно-технічною ліцензією на програмне забезпечення SCADA» вказано, що виробником ДБЖ є Schneider Electric. У складі пропозиціїї відсутній оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу). 3. У складі пропозиції Учасника відсутня інформація щодо відповідальності виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу) стосовно Товарів за п. 3,4,5. При цьому слід зазначити, що згідно абз.2 п.43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, враховуючи той факт, що вказане повідомлення містить вимоги усунення невідповідностей щодо виключно технічних та якісних характеристик запропонованого товару, Замовник не мав правових підстав надавати учаснику вимогу про їх усунення в порядку п.43 Особливостей №1178, а повинен був відхилити таку тендерну пропозицію, керуючись абз. 2 пп.2 п.44 Особливостей №1178. Таким, чином Замовником порушено вимоги п.43 та абз. 2 пп.2 п.44 Особливостей №1178. Внаслідок викладених порушень Замовником неправомірно укладено договір з учасником ТОВ "МІКРОТРОН".
Період усунення порушень: 27.06.2024 17:03 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2024 17:03

Оскарження висновку в суді

Опис: 02.07.2024 подано Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 27.06.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-03-011341-a до Запорізький окружний адміністративний суд. Позов додається у вкладені
Дата публікації: 02.07.2024 13:13
Дата відкриття провадження: 08.07.2024 12:00
Номер відкриття провадження: 280/6148/24