-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34130000-7-Мототранспортні вантажні засоби (Спеціалізовані вантажні транспортні засоби)
Спеціалізовані вантажні транспортні засоби
Торги не відбулися
35 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 175 000.00 UAH
Номер:
6b19d1a9ead6437590b7bb017e7b6968
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-19-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2024 00:00
Період моніторингу:
19.07.2024 13:08 - 10.08.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2024-06-03-010983-a 03.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» та ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Київській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену Уповноваженою особою (протокол № 237 від 03.06.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.06.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД»), протокольні рішення уповноваженої особи № 249 від 12.06.2024 (про відхилення ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ») , № 250 від 12.06.2024 (про визначення переможцем ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД») та № 308 від 19.07.2024 (про відміну торгів), повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2024, пояснення Замовника, надане 29.07.2024, через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
09.08.2024 15:55 - 15.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.08.2024 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
a7ca07bd9c9449608c3cedc52cc24b3e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2024 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі спеціалізованих вантажних транспортних засобів (ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-03-010983-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1090cd3812cb462ea34850813b397604
Назва:
Пояснення на запит в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-06-03-010983-a
Дата опублікування:
29.07.2024 19:26
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу Державної аудиторської служби України від 18.07.2024 № 173 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Головне управління Національної поліції в Київській області в рамках моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-06-03-010983-a надає наступні пояснення (інфомацію, документи) з наступних питань:
1. Під час визначення очікуваної вартості на закупівлю спеціалізованих вантажних транспортних засобів, відповідно до наявної потреби Замовником було здійснено аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів.
Керуючись рекомендаціями «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товару», затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 та на підставі отриманих результатів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість – складено кошторис та опубліковано дану закупівлю.
До обговорення щодо технічних, якісних та кількісних характеристик було запрошено 3 (трьох) учасників даного ринку.
1.1. Копії документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено їх очікувану вартість:
- Комерційна пропозиція ТОВ «Спец-Ком-Сервіс»;
- Комерційна пропозиція ТОВ «Песок.Україна»;
- Комерційна пропозиція ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД».
2. Розглянувши другу частину запиту, надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-03-010983-a.