- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
«Капітальний ремонт (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)»
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                48 133 200.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 240 666.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 240 666.00 UAH
                    Номер:
                    16f11e5e42f04b598aeaaec714d69bda
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-07-19-000014
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    18.07.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    19.07.2024 13:05 - 10.08.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Завершено
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024		№	173
			
Київ
Про початок моніторингу 
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ: 
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
 
Голова 	  						                    Алла БАСАЛАЄВА
Додаток 
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур 
                                                                                                                                                  закупівель / закупівель»
		
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер 	дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу	
23	UA-2024-06-03-010864-a	03.06.2024	виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту 
моніторингу та перевірок закупівель                                                                                                   Олексій АЛЕКСАНДРОВ
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції консорціуму «СМАРТІНФРАБІЛД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушення не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Головне управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.06.2024 № 2; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.06.2024;  тендерну пропозицію консорціуму «СМАРТІНФРАБІЛД»; протокол від 27.06.2024 №2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.06.2024; договір від 12.07.2024 №ВТ0724 на суму 42 953 300,00 грн з ПДВ (далі – Договір); пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 26.07.2024 через електронну систему закупівель.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    09.08.2024 15:39 - 15.08.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    09.08.2024 15:39
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    626ac43c4bb749aaa5f5967c1ab434f4
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    23.07.2024 11:50
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    27.07.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-03-010864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектних актів, експертних звітів тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    94605590758348deb6e88f84082182d2
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    26.07.2024 15:43
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до проєктно-кошторисної документації.
 Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався згідно з урахуванням показників зведеного кошторисного розрахунку складеного відповідно до проектно-кошторисної документації вартості будівництва та позитивним експертним звітом щодо розгляду проектної документації на будівництво позитивного експертного звіту № 02592-24 від 22 березня 2024, Реєстраційний номер EX01:8648-7350-8005-6496 по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)».
Надаємо наступні документи (додатки):
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво № 02592-24 від 22 березня 2024 Реєстраційний номер EX01:8648-7350-8005-6496;
2. Кошторисна документація Реєстраційний номер ЄДЕССБ : EM01:7958-2902-3880-1443 від 01.03.2024;
3. ВИТЯГ з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації
Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва Реєстраційний номер документу: PD01:8028-1123-1856-3972 Редакція № 2;
4. ВИТЯГ з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про сертифікат з енергоефективності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва Реєстраційний номер ES01:3779-3861-4603-0849;
5. ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ);
6. Завдання на проектування (коригування);
7. РОБОЧИЙ ПРОЄКТ ТОМ 1 (Загальні положення);
8. РОБОЧИЙ ПРОЄКТ ТОМ 2;
9. РОБОЧИЙ ПРОЄКТ ТОМ 3;
10. РОБОЧИЙ ПРОЄКТ ТОМ 4;
11. РОБОЧИЙ ПРОЄКТ ТОМ 1 (Інженерно технічні заходи цивільного захисту);
12. ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБЄКТА БУДІВНИЦТВА.
                
                        