• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кульові крани в асортименті (42131000-6: Крани, вентилі та клапани); 42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Завершена

37 704 325.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 377 043.25 UAH
Номер: e9b5168f17994f8e8d664329979ca043
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.07.2024 12:40 - 31.07.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.07.2024 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2024-06-03-007111-a 03.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРКОМТРЕЙДІНГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального підприємства «МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» від 03.06.2024 № 03/06-4ВТ; реєстр пропозицій від 17.06.2024; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРКОМТРЕЙДІНГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою обласного комунального підприємства «Миколаївоблтеплоенерго» від 21.06.2024 № 21/06-4ВТ та від 27.06.2024 № 27/06-2ВТ; повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2024, укладений договір поставки № 1361-24 від 04.07.2024 на суму 34 751 964,00 грн. з ПДВ; пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 11.07.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 29.07.2024 17:16 - 02.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2024 17:16

Запити/Пояснення