-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку шкільної їдальні Ліцею №6 за адресою: Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Підгорянська, 74
Торги не відбулися
13 144 501.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 722.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 722.51 UAH
Номер:
e623f0a8a8bd4b99822cd115370f19a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-24-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2024 00:00
Період моніторингу:
24.09.2024 15:24 - 16.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2024 № 52-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 24.09.2024 № 52-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-06-03-006712-a 03.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Станом на час завершення моніторингу, в електронній системі закупівель значиться інформація про відміну процедури закупівлі Капітальний ремонт харчоблоку шкільної їдальні Ліцею №6 за адресою: Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Підгорянська, 74, очікуваною вартістю 13 144 501,00 гривень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) ТА внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 19.06.2024 року № б/н; роз’яснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на звернення учасників; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» (далі – ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ»); протокол уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» від 28.06.2024 4-ЕК; протокол уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» від 22.07.2024 № б/н; повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2024 року; протокол уповноваженої особи про відміну відкритих торгів від 27.09.2024 № б/н.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору встановлено наступне.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що 22.07.2024 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю робіт «Капітальний ремонт харчоблоку шкільної їдальні Ліцею № 6 за адресою: Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Підгорянська, 74» з ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ».
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Разом з тим, відповідно до підпункту 4 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
Станом на час оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладення договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» та/або щодо прийняття рішення про відміну процедури закупівлі, при тому що термін на укладення договору про закупівлю станом на 24.09.2024 перевищував максимально допустимий строк у 60 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ», установлений пунктом 49 Особливостей.
З огляду на вищенаведене, в ході проведення моніторингу закупівлі з метою упередження укладення договору, який відповідно до підпункту 4 пункту 21 Особливостей є нікчемний, постала потреба в отриманні пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, зокрема: про надання інформації щодо укладання договору з переможцем ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ», відповідно Замовнику 24.09.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень.
Проте, відповіді на вказаний запит Замовником не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Поряд з цим, під час здійснення моніторингу, після направленого запиту про надання пояснень Замовником 27.09.2024 оприлюднено протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про відміну процедури закупівлі робіт з капітального ремонту ремонт харчоблоку шкільної їдальні Ліцею № 6 за адресою: Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Підгорянська, 74» через відсутність кошторисних призначень на закупівлю у кошторисі видатків замовника на 2024 рік, чим фактично підтвердив не укладення договору у строки, визначені пунктом 49 Особливостей.
Період усунення порушень:
09.10.2024 16:18 - 24.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.10.2024 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
3fc910ea0a814ed4aed86053e3471d87
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.09.2024 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку шкільної їдальні Ліцею №6 за адресою: Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Підгорянська, 74» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-03-006712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Просимо надати інформацію, чи укладено договір про закупівлю з учасником ТОВ "МФ УКРТЕХНОБЕЗ", який згідно протокольного рішення Уповноваженої особи Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради від 22.07.2024 визначений переможцем процедури закупівлі?
У разі укладання договору вказати його №, дату укладення та з яких причин він не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу, а у разі укладення договору у срок понад 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю необхідно надати інформацію з підтвердними документами щодо обґрунтування необхідності продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі до 60 днів.
У разі, якщо договір не укладався, вказати відповідні причини його не укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.