-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Проведення заходів (навчально-тренувальних зборів) відповідно до календарного плану
Завершена
696 780.00
UAH без ПДВ
Номер:
139231e737d245659e1a3fc9e2742423
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-28-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2024 00:00
Період моніторингу:
28.08.2024 15:54 - 19.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
27.08.2024 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.08.2024 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-06-03-005903-a 03.06.2024 Комунальний заклад "Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі встановлено порушення пункту 5, пункту 10, підпункту 11 пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю та договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин з ФОП Дерев’янко Ярослав Сергійович, враховуючи норми договору від 03.06.2024 № 42 2024, Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Цивільного та Господарського кодексів України, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради» (далі – Замовник, Заклад) на 2024 рік за номером ID: UA-P-2024-06-03-007939-a, підстави для здійснення закупівлі (обґрунтування закупівлі послуг без використання електронної системи); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-06-03-005903-a, протокол розкриття тендерної пропозиції від 03.06.2024, договір про закупівлю послуг укладений з Фізичною особою-підприємцем Дерев’янко Ярослав Сергійович (далі – ФОП Дерев’янко Ярослав Сергійович) від 03.06.2024 № 42 2024 на суму 696 780,00 грн без ПДВ (далі - Договір), пояснення та документи Замовника надані 04.09.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 30.08.2024, через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що Замовником в обґрунтуванні застосування закупівлі без використання електронної системи закупівлі зазначено підпункт 11 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою від 12.10.2022 № 1178.
Відповідно до підпункту 11 пункту 13 Особливостей укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля послуг, необхідних для проведення спортивних заходів, спортивних змагань, заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань України на відповідний рік.
Проте, Замовник застосував виключення для закупівлі послуг, необхідних для проведення спортивних заходів, спортивних змагань, заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Закладу.
При цьому відповідно до наданого Плану роботи ДЮСШ ССР на 2023-2024 рік (Розділ «Масові заходи, конкурси» пункт 16) у липні 2024 року заходи здійснюються «Згідно розробленого навчально-тренувального річного плану на 2023/24 н.р. та за призначенням», а отже заходи не включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань України на відповідний рік.
Відповідно до п.1 рішення виконавчого комітету Слобожанської селищної ради «Про надання дозволу на проведення навчально-тренувальних зборів» від 08.05.2024 №186, яке міститься в електронній системі закупівель (файл: 696780.pdf зміни до договору 12 червня 2024 12:24), КЗ «Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради» надано дозвіл на проведення навчально-тренувальних зборів у м. Рахів, Закарпатської області, в період з 12.07.2024 року по 19.07.2024 року.
Проте, відповідно до договору від 03.06.2024 № 42 2024 та даних сайту «Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради» (https://dyussh.dp.ua/schoolnews?section=all) поїздка у м. Рахів Закарпатської області відбулася у період з 05 по 12 липня, де відбулися тренувальні збори за участю 140 вихованців з різних видів спорту та відпочинком у горах для вихованців ДЮСШ для відновлення.
Отже, на порушення підпункту 11 пункту 13 Особливостей Заклад не підтвердив те, що дійсно існували об’єктивні події та обставини, що могли надати право на укладання прямого договору без використання електронної системи.
З огляду на викладене, укладення Закладом з ФОП Дерев’янко Ярослав Сергійович договору від 03.06.2024 № 42 2024 на суму 696 780,00 грн без застосування відкритих торгів є порушенням пункту 5, пункту 10, підпункту 11 пункту 13 Особливостей.
Станом на 16.09.2024 сума оплати за Договором складає 639 450,00 грн без ПДВ, що складає 91,77 % від суми Договору.
Період усунення порушень:
17.09.2024 16:47 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2024 16:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо виконання висновку моніторингу:
Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради» як замовник по закупівлі: Проведення заходів (навчально-тренувальних зборів) відповідно до календарного плану за кодом ДК 021:2015: 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом у порядку процедури відкритих торгів із особливостями за ідентифікатором № UA-2024-06-03-005903-a на виконання висновку по результати моніторингу процедури закупівлі від 17.09.2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» якої встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне:
Замовником опрацьовано випадок за яким встановлено, що визначений в моніторингу, за результатами аналізу питань: наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі встановлено порушення пункту 5, пункту 10, підпункту 11 пункту 13 Особливостей., за якими встановлено порушення.
На підставі цього, Замовник керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та, у зв’язку із порушенням порядком проведення процедури закупівлі, керуючись статтями 147-152 Кодексу законів про працю України та Правилами внутрішнього трудового розпорядку, здійснено застосування заходів дисциплінарного впливу до уповноваженої особи, яка проводила процедуру закупівлі. Також проведено заходити із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимог пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Також Замовником здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом застосування правових наслідків розірвання договору поставки від 03.06.2024 року № 422024, укладеного з ФОП ДЕРЕВ'ЯНКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ, передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, а саме Замовник надає до цієї інформації Додаткову угода № 1 від 18.09.2024 року про розірвання договору укладеного з ФОП ДЕРЕВ'ЯНКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ на відповідно до статті 216 Цивільного кодексу України.
Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку від 17.09.2024 здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів.
На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що так як Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до висновку.
Дата публікації звіту:
18.09.2024 13:30
Запити/Пояснення
Номер:
17e8216c48aa42fdafe2323e56f1840d
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
30.08.2024 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
6543baff757543b79977665b5c7ee89e
Назва:
Відповідь питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2024-06-03-005903-a
Дата опублікування:
04.09.2024 15:41
Опис:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ua-2024-06-03-005903-a:
Комунальний заклад "Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради" (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
03 червня 2024 рок замовником було опубліковано інформацію про укладений договір без використання електронної системи «Проведення заходів (навчально-тренувальних зборів) відповідно до календарного плану» за кодом ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом ( за ідентифікатором ua-2024-06-03-005903-a) із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року та Закону України «Про публічні закупівлі», а також із врахуванням того, що Замовник яка ознаки категорії «юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади».
Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Технічне завдання і умови закупівлі встановили перелік послуг та обсяг для проведення заходів (навчально-тренувальних зборів) відповідно до календарного плану Замовника.
Замовник на підставі проведення моніторингу закупівлі послуг «Проведення заходів (навчально-тренувальних зборів) відповідно до календарного плану (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-03-005903-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 надає відповідь з таких питань:
Питання «1. Яким чином та на підставі яких документів, в які терміни та на якому веб-сайті Замовником оприлюднено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, як то вимагається п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»?
Для підтвердження факту оприлюднення обґрунтування необхідно надати до моніторингу посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, а також скрін-шот з веб-сайту з таким обґрунтуванням на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).»
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та здійснено до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання коштів» надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товари та податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідну товарну продукцію -деталі. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін даних послуг згідно кількості учасників та потреб Замовника в мережі Інтернет
Замовник згідно потреб його господарської діяльності встановив наступні вимоги:
1) Умови надання послуг: по заявці Замовника в один період, повний обсяг;
2) Термін надання послуг: після підписання договору, до 31 липня 2024 року.
Замовником було ідентифіковано аналогічні за характером і обсягом послуги закупівлі, які вже були здійснені на майданчику прозоро. Далі було проведено аналіз вимог до таких послуг в аналогічних проведених закупівлях, включаючи обсяг послуг та місцевість проведення, терміни виконання, рівень якості, умови оплати та інші фактори. Крім того, на основі аналізу аналогічних закупівель було визначено середню вартість пропозицій по послугах за кодом ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом учасників або ціновий коридор, в межах якого зазвичай коливається ціна на ринку таких послуг із врахуванням умов, та обсягом. Таблиця проаналізованих закупівель за предметом закупівлі, що були проведені в період березня – травня 2024 року додається.
Питання «2. Яким чином здійснено обрахування кількісних показників закупівлі послуг та на підставі яких документів?»
Рішенням Виконавчого комітету Слобожанської селищної ради Дніпровського району від 8 травня 2024 № 186 вирішено надати дозвіл КЗ «Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради» на проведення навчально-тренувальних зборів у м. Рахів, Закарпатської області, в період з 12.07.2024 року по 19.07.2024 року, та передбачено сформувати списки вихованців «Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради» (далі- Вихованці), які прийматимуть участь у навчально-тренувальних зборах в м. Рахів Закарпатської області; та встановлено забезпечити виїзд вихованців до місця призначення та у зворотному напрямку.
На підставі даного наказу, було встановлено обсяг послуг, який визначається наступними значеннями:
1) послуги проживання та харчування спортивних заходів (вихованців) 140 осіб;
2) послуги проживання та харчування спортивних заходів (працівники ДЮСШ) 9 осіб.
Також інформація, щодо даного заходу затверджена Планом роботи ДЮСШ ССР на 2023/2024 навчальний рік від 31 серпня 2023 року.
Питання «3. Замовник зазначив обґрунтування відповідно до підпункту 11 пункту 13 Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою від 12.10.2022 № 1178.
Відповідно до підпункту 11 пункту 13 Особливостей укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля послуг, необхідних для проведення спортивних заходів, спортивних змагань, заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань України на відповідний рік.
Проте, Замовник застосував виключення для закупівлі послуг, необхідних для проведення спортивних заходів, спортивних змагань, заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Закладу.»
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Визначення поняття «замовники» наведене в пункті 9 частини першої статті 1 Закону.
Так, відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
До замовників також належать юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб'єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб'єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб'єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав
Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc,
розміщено листи від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06 «Щодо здійснення закупівель замовниками» від 12.05.2016 № 3302-06/13747-07 “Щодо здійснення закупівель замовниками, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання” яким встановлено, що відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується, зокрема до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена, зокрема в абзаці третьому частини першої статті 2 Закону, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено: 13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
4) існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
У замовника виникла нагальна потреба в укладенні договору із наступних обставин: Замовник не міг дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів із особливостями на підставі вищенаведеного рішення Виконавчого комітету Слобожанської селищної ради Дніпровського району від 8 травня 2024 № 186, за умов коротких термінів для проведення спротивних заходів, а також із врахуванням обмежень в сфері транспортних перевезень учасників спортивних заходів в період літнього періоду, тому Замовником було застосовано підпункт 4 пункт 13 Особливотей, так як виникла ситуація - існувала нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та, яка є документально підтвердженою замовником.
Також Замовник повідомляємо, що інформація в рядку плану містить обґрунтування із технічною помилкою, а саме наявне некоректне посилання на підпункт -підставу пункту 13 Особливостей, що було виправлено Замовником на стадії укладення договору, та інформація із коректним обґрунтуванням додається до цього пояснення.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюдений в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, із наданням сканової копії договору, наказу та інших документів.
Крім того, Замовником було здійснено повну, всебічну та об’єктивну наданих документів перед укладеннями прямого договору на підставі пункут 13 Особливостей від ФОП ДЕРЕВ'ЯНКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 3268120174) із врахуванням актуальних на момент проведення укладення прямого договору вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (із урахуванням змін) у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів.
Замовником було здійснено вивірку наданих документів перед укладенням прямого договору ФОП ДЕРЕВ'ЯНКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 3268120174) на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін).
Тому, Замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що відсутні підстави для відмови в укладенні договору із ФОП ДЕРЕВ'ЯНКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 3268120174) із підстав пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із урахуванням змін).
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни - протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період 2 із по 4 вересня 2024 року відповідно.
Додатки:
1. Обґрунтування.
2. Наказ керівника.
3. Аналіз аналогічних закупівель.
4. Рішення.
5. План заходів.