• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Проведення заходів (навчально-тренувальних зборів) відповідно до календарного плану

Завершена

696 780.00 UAH без ПДВ
Номер: 139231e737d245659e1a3fc9e2742423
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-28-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 28.08.2024 15:54 - 19.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 27.08.2024 № 111 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.08.2024 № 111 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2024-06-03-005903-a 03.06.2024 Комунальний заклад "Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі встановлено порушення пункту 5, пункту 10, підпункту 11 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю та договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин з ФОП Дерев’янко Ярослав Сергійович, враховуючи норми договору від 03.06.2024 № 42 2024, Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Цивільного та Господарського кодексів України, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради» (далі – Замовник, Заклад) на 2024 рік за номером ID: UA-P-2024-06-03-007939-a, підстави для здійснення закупівлі (обґрунтування закупівлі послуг без використання електронної системи); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-06-03-005903-a, протокол розкриття тендерної пропозиції від 03.06.2024, договір про закупівлю послуг укладений з Фізичною особою-підприємцем Дерев’янко Ярослав Сергійович (далі – ФОП Дерев’янко Ярослав Сергійович) від 03.06.2024 № 42 2024 на суму 696 780,00 грн без ПДВ (далі - Договір), пояснення та документи Замовника надані 04.09.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 30.08.2024, через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що Замовником в обґрунтуванні застосування закупівлі без використання електронної системи закупівлі зазначено підпункт 11 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до підпункту 11 пункту 13 Особливостей укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля послуг, необхідних для проведення спортивних заходів, спортивних змагань, заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань України на відповідний рік. Проте, Замовник застосував виключення для закупівлі послуг, необхідних для проведення спортивних заходів, спортивних змагань, заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Закладу. При цьому відповідно до наданого Плану роботи ДЮСШ ССР на 2023-2024 рік (Розділ «Масові заходи, конкурси» пункт 16) у липні 2024 року заходи здійснюються «Згідно розробленого навчально-тренувального річного плану на 2023/24 н.р. та за призначенням», а отже заходи не включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань України на відповідний рік. Відповідно до п.1 рішення виконавчого комітету Слобожанської селищної ради «Про надання дозволу на проведення навчально-тренувальних зборів» від 08.05.2024 №186, яке міститься в електронній системі закупівель (файл: 696780.pdf зміни до договору 12 червня 2024 12:24), КЗ «Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради» надано дозвіл на проведення навчально-тренувальних зборів у м. Рахів, Закарпатської області, в період з 12.07.2024 року по 19.07.2024 року. Проте, відповідно до договору від 03.06.2024 № 42 2024 та даних сайту «Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради» (https://dyussh.dp.ua/schoolnews?section=all) поїздка у м. Рахів Закарпатської області відбулася у період з 05 по 12 липня, де відбулися тренувальні збори за участю 140 вихованців з різних видів спорту та відпочинком у горах для вихованців ДЮСШ для відновлення. Отже, на порушення підпункту 11 пункту 13 Особливостей Заклад не підтвердив те, що дійсно існували об’єктивні події та обставини, що могли надати право на укладання прямого договору без використання електронної системи. З огляду на викладене, укладення Закладом з ФОП Дерев’янко Ярослав Сергійович договору від 03.06.2024 № 42 2024 на суму 696 780,00 грн без застосування відкритих торгів є порушенням пункту 5, пункту 10, підпункту 11 пункту 13 Особливостей. Станом на 16.09.2024 сума оплати за Договором складає 639 450,00 грн без ПДВ, що складає 91,77 % від суми Договору.
Період усунення порушень: 17.09.2024 16:47 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2024 16:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо виконання висновку моніторингу: Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа Слобожанської селищної ради» як замовник по закупівлі: Проведення заходів (навчально-тренувальних зборів) відповідно до календарного плану за кодом ДК 021:2015: 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом у порядку процедури відкритих торгів із особливостями за ідентифікатором № UA-2024-06-03-005903-a на виконання висновку по результати моніторингу процедури закупівлі від 17.09.2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» якої встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне: Замовником опрацьовано випадок за яким встановлено, що визначений в моніторингу, за результатами аналізу питань: наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі встановлено порушення пункту 5, пункту 10, підпункту 11 пункту 13 Особливостей., за якими встановлено порушення. На підставі цього, Замовник керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та, у зв’язку із порушенням порядком проведення процедури закупівлі, керуючись статтями 147-152 Кодексу законів про працю України та Правилами внутрішнього трудового розпорядку, здійснено застосування заходів дисциплінарного впливу до уповноваженої особи, яка проводила процедуру закупівлі. Також проведено заходити із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимог пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Також Замовником здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом застосування правових наслідків розірвання договору поставки від 03.06.2024 року № 422024, укладеного з ФОП ДЕРЕВ'ЯНКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ, передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, а саме Замовник надає до цієї інформації Додаткову угода № 1 від 18.09.2024 року про розірвання договору укладеного з ФОП ДЕРЕВ'ЯНКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ на відповідно до статті 216 Цивільного кодексу України. Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку від 17.09.2024 здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що так як Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до висновку.
Дата публікації звіту: 18.09.2024 13:30

Запити/Пояснення