-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Торф (напівбрикети торф’яні)
Завершена
499 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 497.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 497.50 UAH
Номер:
4debc4dff62d4f3987a39bf0c4a020e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-05-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2024 00:00
Період моніторингу:
05.08.2024 17:26 - 27.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2024 № 54
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.08.2024 № 54.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-05-31-007025-a 31.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Цепцевицького ліцею Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2024-05-31-007638-a на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 05.06.2024 № 37; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Агропровіта», ФОП Неглядюк Віталій Іванович, ТОВ Прайм Селл в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ВестЕнерджиГруп»; опубліковані Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях ФОП Неглядюк Віталій Іванович та ТОВ Прайм Селл; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.06.2024 №42, від 17.06.2024 №43, від 18.06.2024 №44 та від 19.06.2024 №45; повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2024; Договір від 02.07.2024 № 12; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 08.08.2024.
Період усунення порушень:
14.08.2024 17:37 - 20.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2024 17:37
Запити/Пояснення
Номер:
5527feb531944902afd3aebcd8c86fe7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2024 10:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Торф (напівбрикети торф’яні)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-31-007025-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
128e3533971a4b9cb8d72427d5ecd9bb
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
08.08.2024 17:24
Опис:
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Цепцевицьким ліцеєм Сарненської міської ради обґрунтування технічних, якісних характеристик предмету закупівлі «Торф (напівбрикети торф'яні)» визначено відповідно до характеристик діючого державного стандарту РСТ УРСР 1297-82 Напівбрикети торф'яні, де зазначено вимоги щодо якості і характеристик продукції, що повинна відповідати зольності, вологості, механічній міцності напівбрикетів торф'яних. Очікувана вартість закупівлі «Торф (напівбрикети торф'яні)», розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари, що передбачалися предметом закупівлі. Відповідно до вищезазначеного Наказу, Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних державних закупівель та проаналізовано інформацію щодо ціни на товари, що містяться в мережі Інтернет у вільному доступі, в електронній системі закупівель «Prozorro», а також шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників напівбрикетів торф'яних ( ПП «ВестЕнерджиГруп», ФОП Мельник Михайло Володимирович, ФОП Єремейчук Назар Юрійович). Також враховано показники використання напівбрикетів торф’яних за попередній рік та загальну площу обігріву всіх приміщень Цепцевицького ліцею Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області. Закупівля здійснена на підставі планової потреби 2024 р.