-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (код 35110000-8 за ДК 021:2015) (протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (5 лотів: Лот 1. Колонка пожежна; Лот 2. Пожежні щити (стенди, пости) закритого типу; Лот 3. Сокири пожежні для комплектації пожежних щитів; Лот 4. Гаки (багри) пожежні для комплектації пожежних щитів; Лот 5. Ломи пожежні для комплектації пожежних щитів))
Завершена
1 970 043.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 378.00 UAH
мін. крок: 0% або 378.00 UAH
Номер:
af7d295bef32411ea59dc07770380619
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 17:11 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2024 № 87-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
24.10.2024 № 87-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-05-31-005394-a, 31.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту 2; усунення невідповідностей; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту 2; усунення невідповідностей; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТРАНСНАФТА» (далі − замовник) на 2024 рік UA-P-2023-12-29-003630-b; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи з проведення публічних закупівель від 31.05.2024 № 235УОВ/1; надання роз’яснень щодо тендерної документації; вимога про усунення невідповідностей ТОВ «Пожконтроль»; вимога про усунення невідповідностей ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ»; вимога про усунення невідповідностей ТОВ «НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРО» та вимога про усунення невідповідностей ТОВ «Лугспецтехносервіс»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Пожконтроль» по Лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2024 № 235УОВ/2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2024 № 235УОВ/3; тендерну пропозицію учасника КП «Пожтехніка» ДПТ України по лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2024 № 235УОВ/4; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ» по лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.07.2024 № 235УОВ/5; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.08.07.2024 № 235УОВ/6; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.08.2024 № 235УОВ/8; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТСЦ Інженерінг» по лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2024 № 235УОВ/9; тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРО» по лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.09.2024 № 235УОВ/10; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.09.2024 № 235УОВ/11; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.09.2024 № 235УОВ/12; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Лугспецтехносервіс» по лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.10.2024 № 235УОВ/13; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.10.2024 № 235УОВ/14; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2024 № 235УОВ/15; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 29.10.2024 в електронній системі закупівель.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником процедуру закупівлі UA-2024-05-31-005394-a за лотом 2 відмінено за відсутності пропозицій, оскільки замовником по лоту 2 було розглянуто тендерні пропозиції учасників: ТОВ «Пожконтроль», КП «Пожтехніка» ДПТ України, ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ», ТОВ «ТСЦ Інженерінг», ТОВ «НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРО» та ТОВ «Лугспецтехносервіс».
Період усунення порушень:
06.11.2024 16:27 - 12.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2024 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
2d04f36737cc4074b4190f666d7c7f7a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2024 17:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2024 23:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 970 043,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-31-005394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.10.2024 розміщено протокольне рішення уповноваженої особи від 22.10.2024 № 235УОВ/15 з проведення публічних закупівель АТ "Укртранснафта" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС» (за Лотом 2) на закупівлю протипожежного, рятувального та захисного обладнання (код 35110000-8 за ДК 021:2015) (протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (5 лотів)), за даним рішенням станом на дату початку моніторингу відсутні будь які відомості щодо його виконання та перебігу процедури закупівлі. Надайте пояснення щодо викладеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1b5a5273ce8d4fb29b03ce7d1b551322
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ від 24.10.2024
Дата опублікування:
29.10.2024 14:33
Опис:
Про надання пояснень
На Ваш електронний запит від 24.10.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі протипожежного, рятувального та захисного обладнання (код 35110000-8 за ДК 021:2015) (протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (5 лотів: Лот 1. Колонка пожежна; Лот 2. Пожежні щити (стенди, пости) закритого типу; Лот 3. Сокири пожежні для комплектації пожежних щитів; Лот 4. Гаки (багри) пожежні для комплектації пожежних щитів; Лот 5. Ломи пожежні для комплектації пожежних щитів)) за номером ID: UA-2024-05-31-005394-a повідомляємо наступне.
1. ПИТАННЯ:
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
1. ВІДПОВІДЬ:
- Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 3.2. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом від 29.08.2022 №422, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.). Додається Розрахунок очікуваної вартості з інформацією та відповідними документами, на підставі яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі.
Технічні вимоги для закупівлі по Лоту 1 Колонка пожежна підготовлені на підставі ДСТУ 2801-94 «Колонка пожежна. Технічні умови (ГОСТ 7499-95)», яким визначено основні параметри, розміри та загальні технічні вимоги до предмета закупівлі.
Технічні вимоги для закупівлі по Лоту 2 Пожежні щити (стенди, пости) закритого типу підготовлені на підставі досвіду експлуатації пожежних щитів, закуплених у попередні роки (орієнтовний термін експлуатації пожежних щитів на об’єктах Товариства, при якому вони зберігають задовільний технічний стан, становить близько 5 років), досвіду закупівлі у 2022 та 2023 роках пожежних щитів з аналогічними технічними вимогами, а також моніторингу пропозицій інтернет-магазинів.
Технічні вимоги для закупівлі по Лоту 3 Сокири пожежні для комплектації пожежних щитів, Лоту 4 Гаки (багри) пожежні для комплектації пожежних щитів та Лоту 5 Ломи пожежні для комплектації пожежних щитів підготовлені на підставі ДСТУ 4902.1:2007 «Протипожежна техніка. Інструмент для проведення пожежно-рятувальних робіт. Немеханізований переносний інструмент. Загальні технічні вимоги та методи випробування».
Матеріали щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенню його очікуваної вартості додаються.
Додатково повідомляємо, що відповідно до листа Міністерства енергетики України від 02.10.2023 №26/1.2-10.3-19988 щодо захисту інформації про об’єкти критичної інфраструктури, яке було направлено на виконання доручення Прем’єр-міністра України Дениса ШМИГАЛЯ, надісланого листом Секретаріату Кабінету Міністрів України від 25.09.2023 № 1571/1/1-23-ДСК до листа Служби безпеки України від 12.09.2023 № 99/206-дск, а також відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.03.2022 № 349 «Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури» (із змінами), Товариством вжиті відповідні заходи щодо обмеження висвітлення інформації в електронній системі закупівель «Prozorro» про об’єкти критичної інфраструктури.
При публікації інформації про закупівлю на порталі https://prozorro.gov.ua/ обмежено висвітлення інформації щодо місцезнаходження підприємства та характеру товару, оскільки зазначене дає можливість державі агресору отримувати потрібну інформацію з відкритих загальнодоступних джерел про діяльність об’єктів критичної інфраструктури та здійснювати удари по таким об’єктам засобами ураження для їх знищення.
2. ПИТАННЯ:
- Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.10.2024 розміщено протокольне рішення уповноваженої особи від 22.10.2024 № 235УОВ/15 з проведення публічних закупівель АТ "Укртранснафта" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС» (за Лотом 2) на закупівлю протипожежного, рятувального та захисного обладнання (код 35110000-8 за ДК 021:2015) (протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (5 лотів)), за даним рішенням станом на дату початку моніторингу відсутні будь які відомості щодо його виконання та перебігу процедури закупівлі. Надайте пояснення щодо викладеного.
2. ВІДПОВІДЬ:
Рішенням Уповноваженої особи з проведення публічних закупівель АТ "Укртранснафта" від 22.10.2024 № 235УОВ/15 було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС" (за Лотом 2) на закупівлю протипожежного, рятувального та захисного обладнання (код 35110000-8 за ДК 021:2015) (протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (5 лотів)) згідно з абз. 3 п.п. 3 п. 44 Особливостей, оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС" (за Лотом 2) було Оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення такого рішення з урахуванням п. 46 Особливостей.
Згідно з п.п.1 п. 51 Особливостей відкриті торги на закупівлю протипожежного, рятувального та захисного обладнання (код 35110000-8 за ДК 021:2015) (протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (5 лотів)) (за Лотом 2) автоматично відміняються електронною системою закупівель у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з Особливостями.
Станом на дату початку моніторингу 24.10.2024 відсутні будь які відомості щодо виконання рішення від 22.10.2024 № 235УОВ/15 та перебігу процедури закупівлі, оскільки відповідно до п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Станом на 28.10.2024 інформація щодо виконання протокольного рішення Уповноваженої особи № 235УОВ/15 від 22.10.2024 та перебігу процедури закупівлі протипожежного, рятувального та захисного обладнання (код 35110000-8 за ДК 021:2015) (протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (5 лотів)) за Лотом 2 відображається в електронній системі закупівель PROZORRO в наступному статусі:
Інформація про відміну: Торги відмінено
Посилання на сторінку закупівлі:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-31-005394-a?lot_id=d90af5c389094b4ab956d6e2c1b003bb#lots
Додатки:
1. Додаток 1 до ТД Інформація про необхідні технічні, якісні та к-ні характеристики;
2. РОВ та комерційні пропозиції від потенційних учасників.