• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (код 35110000-8 за ДК 021:2015) (протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (5 лотів: Лот 1. Колонка пожежна; Лот 2. Пожежні щити (стенди, пости) закритого типу; Лот 3. Сокири пожежні для комплектації пожежних щитів; Лот 4. Гаки (багри) пожежні для комплектації пожежних щитів; Лот 5. Ломи пожежні для комплектації пожежних щитів))

Завершена

1 970 043.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 378.00 UAH
Номер: af7d295bef32411ea59dc07770380619
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.10.2024 17:11 - 14.11.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2024 № 87-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 24.10.2024 № 87-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2024-05-31-005394-a, 31.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 790-17-02, beregova_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту 2; усунення невідповідностей; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту 2; усунення невідповідностей; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТРАНСНАФТА» (далі − замовник) на 2024 рік UA-P-2023-12-29-003630-b; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи з проведення публічних закупівель від 31.05.2024 № 235УОВ/1; надання роз’яснень щодо тендерної документації; вимога про усунення невідповідностей ТОВ «Пожконтроль»; вимога про усунення невідповідностей ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ»; вимога про усунення невідповідностей ТОВ «НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРО» та вимога про усунення невідповідностей ТОВ «Лугспецтехносервіс»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Пожконтроль» по Лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2024 № 235УОВ/2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2024 № 235УОВ/3; тендерну пропозицію учасника КП «Пожтехніка» ДПТ України по лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2024 № 235УОВ/4; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ» по лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.07.2024 № 235УОВ/5; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.08.07.2024 № 235УОВ/6; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.08.2024 № 235УОВ/8; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТСЦ Інженерінг» по лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2024 № 235УОВ/9; тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРО» по лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.09.2024 № 235УОВ/10; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.09.2024 № 235УОВ/11; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.09.2024 № 235УОВ/12; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Лугспецтехносервіс» по лоту 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.10.2024 № 235УОВ/13; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.10.2024 № 235УОВ/14; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2024 № 235УОВ/15; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 29.10.2024 в електронній системі закупівель. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником процедуру закупівлі UA-2024-05-31-005394-a за лотом 2 відмінено за відсутності пропозицій, оскільки замовником по лоту 2 було розглянуто тендерні пропозиції учасників: ТОВ «Пожконтроль», КП «Пожтехніка» ДПТ України, ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ», ТОВ «ТСЦ Інженерінг», ТОВ «НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРО» та ТОВ «Лугспецтехносервіс».
Період усунення порушень: 06.11.2024 16:27 - 12.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2024 16:27

Запити/Пояснення